Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skrev jo oppgave 1 litt lengre oppi tråden? :huh:

 

Eh.. nei? Ble litt mer fornøyd med stilen min nå, ettersom en Diskusjon.no-bruker og en kamerat har lovprist den herfra til månen.

 

EDIT: Og alle oppgavene står her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1229731&st=700&gopid=15675610entry15675610

 

@Error: Ikke ifølge pollen på Diskusjon.no.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jeg blir så forbanna fornøyd med meg selv når jeg finner ut at jeg skal ta for meg pulten på en skikkelig måte, lempe PC-spillene inn i de nyervervede hyllene og kaste dritt jeg ikke har flyttet på på et halvt år.

 

Vasket til og med gulvet under pulten skikkelig, og tørket støv av alt av kabler og hva som ellers måtte ligge under der.

Lenke til kommentar

Det er en digg følelse å bli kvitt all den unødvendige dritten man har liggende. Jeg tømte nylig rundt halvparten av klærne mine ut fra skapene, det meste av ting som lå på rommet mitt ble kastet og en del ble gitt bort til mor, søsken og hvem som helst som ville ha. Satt igjen med en dritdeilig følelse av at nå er det jeg som er sjef og ikke tingene rundt meg.

 

Moralen i det hele er at litt rydding og kasting er sunt for deg.

 

Men fra spøk til revolver kan jeg vel rapportere om at Red Dead Redemption lå klart til meg da jeg nettopp kom inn døra hjemme, colaen ligger i fryseren for å bli kald og at ovnen varmes opp til en pizza as we speak. Skal bare se den nyeste Lost-episoden mens jeg spiser før jeg slenger meg ut i det ville vesten.

 

Og for å nevne en ting til så er det helt sinnsykt klamt og varmt i dag. På en kjærlig velkommen sommer-måte.

Lenke til kommentar

Edit: Allerede nå har jeg ideer nok til 100 A4 sider om oppg 1.

 

Men å få dei ned på papir klarar du tydeligvis ikkje! /bazinga ^_^

Oh, snap! Der tok du meg virkelig. ^_^ Men desverre så er det en viss sannhet i det du sier også. :blush:

 

Edit: @Mokko: Er det mulig å få mer digg oppgaver enn det der da? Kunne lett skrevet om hvilket som helst av de temaene. Gah det er nå jeg skulle gått på skolen. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Joda, temaene var digge. For digge.

 

Når jeg satt meg ned og skulle skrive stikkord og tenke ut en historie kom jo alt med en gang. Når jeg hadde 3 timer igjen skjønte jeg at jeg aldri kom til å bli ferdig og jeg måtte derfor endre plottet til noe mer lame, pluss at slutten ble litt wtf

Lenke til kommentar

Ooh, torden!

Hvor bor du igjen? Jeg venter bare på at det skal begynne å tordne her og. Været er perfekt for det.

 

Råholt :p Nord for Oslo, ca 3 kvarter med bil. Her har det vært skikkelig vær for torden siden i går, lummert og varmt. I dag har det vært perioder med skikkelig regnvær, dog sola kom frem rundt 3. Er sol nå også, og en del skyer.

 

Og torden da.

 

Edit: Det regner ikke.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Edit: @Mokko: Er det mulig å få mer digg oppgaver enn det der da? Kunne lett skrevet om hvilket som helst av de temaene. Gah det er nå jeg skulle gått på skolen. :(

 

Oppgavene var veldig greie nå ja, i motsetning til de fleste tentamener vi har hatt. Jeg har troen på sekseren nå! :D

Lenke til kommentar

Hatt en herlig dag selv, med gode karakterer på matte og nynorsk tentamner og på et par prosjekter i tillegg til knusende rekord på 2500m samt gjennomføring av eliteidrettsmerket på skolen.

 

Den herlige varmen gjemte seg inni skyene noe som gjorde at det ble en klam dag med overskyet vær og torden, så varmt nok er det.

Litt lekser før jeg pakker snippsekken og reiser til danmark for denne langhelgen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...