Eplefe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Lykke til, Mokko. Vi går igjennom ting vi trenger hjelp til i engelsken, og læreren bare hopper over meg. ... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Lykke til, Mokko. Vi går igjennom ting vi trenger hjelp til i engelsken, og læreren bare hopper over meg. ... Good times. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Aah, jeg gleder meg til å være ferdig med eksamener nå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Prince of Persia var awesome! Fri igjen i dag Endret 20. mai 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skeptisk. God Morgen Jeg skal rydde rommet og deretter sette meg ned med en kopp te og fortsette med hjemmesideprosjektet mitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Planene mine for dagen er, tullprat sammen med dere, tullprat sammen med Anime Nord-gjengen, nyte været, spille Agarest, og ellers gjøre det som faller meg inn der og da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Planene mine for dagen er, tullprat sammen med dere, tullprat sammen med Anime Nord-gjengen, nyte været, spille Agarest, og ellers gjøre det som faller meg inn der og da. Skrive bok Fixd. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Da var jeg ferdig med nynorsk hovedmål eksamen. Gikk sånn passe greit. Skrev 4 sider og tok oppgave 1. EDIT: Var oppgave 1. Endret 20. mai 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Flotters! I dag fikk jeg tilbake tre prøver. 5- på en firetimers nynorskstil med kommentaren "Stor forbedring i nynorsken, og en veldig god artikkel!", 5 på et matteprosjekt jeg har jobbet på med to andre og 5+ på en sosiologi&sosialantropologiprøve. Sistnevnte garanterte en flottflott standpunktkarakter. De siste dagene har vært pur lykke! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg snakker aldri tull. Hehe, av en eller annen grunn tror jeg ikke helt på det. Planene mine for dagen er, tullprat sammen med dere, tullprat sammen med Anime Nord-gjengen, nyte været, spille Agarest, og ellers gjøre det som faller meg inn der og da. Skrive bok Fixd. Takk, takk. Det er selvfølgelig også en del av planene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er litt creepy at skogen utenfor huset mitt står i full fyr akkurat nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er litt creepy at skogen utenfor huset mitt står i full fyr akkurat nå. Skogen står i.. full fyr? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Backstabber, jeg valgte også oppgave 1! Yayzors! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Oppgave 4 her.. gikk helt greit, håper veldig på 6, men mistenker at det kan bli en 5er. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Du skrev jo oppgave 1 litt lengre oppi tråden? Jaja, for meg sto valget mellom 1 og 4 men jeg gikk for 1. Mistenker også dessverre at det kan bli en 5'er. Liker å skrive litt lengre tekster, så en 5 timers eksamen blir ofte litt kort tid for meg.. Får liksom ikke skrevet alt det jeg vil! Edit: Anbefal meg en South Park episode! De jeg har sett som jeg husker (altså ikke vil se igjen) er: Imaginary land serien (eller hva den heter) Make love not warcraft .. Og et par andre Endret 20. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Her http://www.xepisodes.com/southpark/episodes/1404/Youve-Got-0-Friends.html Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Backstabber, jeg valgte også oppgave 1! Yayzors! Hva var oppg 1? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Uhm.. Husker ikke helt ordrett men noe sånt som "Velg en tidsepoke, en kultur eller en verden og skriv en skjønnlitterær tekst som handler om å leve der" Oppgave 4 var "Skriv om et vendepunkt i en persons liv" Temaet var altså liv, og det var veldig åpne oppgaver. Det var forresten disse to (1 og 4) de aller fleste valgte. Edit: Trololo Man – Trololo Song Endret 20. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå