Villanden Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Oh snap. Nå må jeg se om jeg ikke klarer å finne senga. Skal være her inne et sted. God natt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Eksamen nå. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Jeg og Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen Wut. Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! Jeg leste gjennom alle 20 sidene og jeg kan vel melde om at 99% av det som sto der var totalt unyttig. Det som er viktig å få med seg er hvilke skriftstørrelse, linjeavstand og sånne praktiske ting som står på første siden. Edit: Kan forresten legge ved en liten link som er ubrukelig for meg nå, men som er nyttig for de som eventuelt er litt yngre: http://eksempeloppgaver.udir.no/ Brukernavn: Eksempel Passord: Eksempel Begge med kapitalisert E på starten. For oss har det vært disse oppgavene vi har fått i løpet av 8/9 og tentamen (ikke eksamen) i 10de OMG! Bookmark den siden, alle som ikke går på ungdomsskolen! Der er jo alle tentamenene som dere kommer til å få! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Jeg og Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen Wut. Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! Jeg leste gjennom alle 20 sidene og jeg kan vel melde om at 99% av det som sto der var totalt unyttig. Det som er viktig å få med seg er hvilke skriftstørrelse, linjeavstand og sånne praktiske ting som står på første siden. Edit: Kan forresten legge ved en liten link som er ubrukelig for meg nå, men som er nyttig for de som eventuelt er litt yngre: http://eksempeloppgaver.udir.no/ Brukernavn: Eksempel Passord: Eksempel Begge med kapitalisert E på starten. For oss har det vært disse oppgavene vi har fått i løpet av 8/9 og tentamen (ikke eksamen) i 10de OMG! Bookmark den siden, alle som ikke går på ungdomsskolen! Der er jo alle tentamenene som dere kommer til å få! what?? dunno Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Endelig! Alle prøver er tatt, karakterer er satt og nå er det bare læksing i en månede før ferien begynner. Good times! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Gratulerer! Slikt er godt å høre, og sikkert deilig å være ferdig med matten! Skoledagen ble en katastrofe med et merkelig prosjekt rundt rusmidler og alkohol. Og nå er det så varmt at jeg ikke orker å sette meg ned å øve på den idiotiske tysk prøven jeg skal ha i morgen. Tror jeg stikker og bader:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg er glad i dere også. Oh and btw, resten av dagen blir en blanding av Alan Wake og båt. I morgen kommer Red Dead Redemption. Til helgen blir det fest og kjæresten. Dette er good times! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 FU laland. ^ This. Og dusten som bestemte at vi skulle ha muntlig eksamen siste uka kan brenne, vil mye heller bare bli ferdig med det og chille. Kommer jeg opp i fransk muntlig er det et komplett helvete. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Elsker å være tidlig hjemme fra jobb! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ferdig for dagen. Praksis er morsomt, men å få fjernet all oljen fra hendene ja ikke lett. Særlig når man mister en liten umbrako nøkkel i et oljefylt fat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Høres "morsomt" ut! Det heter forøvrig, og ja, det er kanskje verdens mest skjulte uskjulte hemmelighet, "unbraco". Navnet er fra produsenten som jo da heter Unbrako. Umbraco er forøvrig et "open source content management system" for internett, det lærte jeg nå. Endret 19. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hehe. Vel da vet man det . Dritt nett ingenting funker lenger . Endret 19. mai 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som vet hvordan en legger en link inn i et bilde som blir kalt gjennom CSS og ikke i selve HTML-koden? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Høres "morsomt" ut! Det heter forøvrig, og ja, det er kanskje verdens mest skjulte uskjulte hemmelighet, "unbraco". Navnet er fra produsenten som jo da heter Unbrako. Umbraco er forøvrig et "open source content management system" for internett, det lærte jeg nå. Den faglærte i meg frydes Erik! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Håh, I'm a smart man. S-M-R-T! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Ingen tvil du har teknikken, du har fler hjerneceller enn hår på WHAT!? Endret 19. mai 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Ah, da har jeg et knippe noenoghundre nye ord å lære meg denne sommeren, og kommer etter dette til å vinne alt som kryper og går av diskusjoner på alle arenaer. Alle tiders om du skulle ha bevart meg vel i en bespisning av et beinrangel, det skulle mangle ett billedskjønn av det glatte lag for å lage en dåsemikkel av meg. Er det vanlig at dere omkalfatrer kontra å kalfatrere? Endret 19. mai 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå