Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt

Jeg og :( Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen :(

 

Wut.

 

Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! :)

 

Jeg leste gjennom alle 20 sidene og jeg kan vel melde om at 99% av det som sto der var totalt unyttig.

 

Det som er viktig å få med seg er hvilke skriftstørrelse, linjeavstand og sånne praktiske ting som står på første siden.

 

Edit: Kan forresten legge ved en liten link som er ubrukelig for meg nå, men som er nyttig for de som eventuelt er litt yngre:

 

http://eksempeloppgaver.udir.no/

 

Brukernavn: Eksempel

Passord: Eksempel

 

Begge med kapitalisert E på starten.

 

For oss har det vært disse oppgavene vi har fått i løpet av 8/9 og tentamen (ikke eksamen) i 10de

OMG! Bookmark den siden, alle som ikke går på ungdomsskolen! Der er jo alle tentamenene som dere kommer til å få!

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt

Jeg og sad.gif Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen sad.gif

 

Wut.

 

Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! smile.gif

 

Jeg leste gjennom alle 20 sidene og jeg kan vel melde om at 99% av det som sto der var totalt unyttig.

 

Det som er viktig å få med seg er hvilke skriftstørrelse, linjeavstand og sånne praktiske ting som står på første siden.

 

Edit: Kan forresten legge ved en liten link som er ubrukelig for meg nå, men som er nyttig for de som eventuelt er litt yngre:

 

http://eksempeloppgaver.udir.no/

 

Brukernavn: Eksempel

Passord: Eksempel

 

Begge med kapitalisert E på starten.

 

For oss har det vært disse oppgavene vi har fått i løpet av 8/9 og tentamen (ikke eksamen) i 10de

OMG! Bookmark den siden, alle som ikke går på ungdomsskolen! Der er jo alle tentamenene som dere kommer til å få!

 

what?? dunno

Lenke til kommentar

Gratulerer! Slikt er godt å høre, og sikkert deilig å være ferdig med matten!

 

Skoledagen ble en katastrofe med et merkelig prosjekt rundt rusmidler og alkohol. Og nå er det så varmt at jeg ikke orker å sette meg ned å øve på den idiotiske tysk prøven jeg skal ha i morgen.

 

Tror jeg stikker og bader:)

Lenke til kommentar

Høres "morsomt" ut!

 

Det heter forøvrig, og ja, det er kanskje verdens mest skjulte uskjulte hemmelighet, "unbraco". Navnet er fra produsenten som jo da heter Unbrako.

 

Umbraco er forøvrig et "open source content management system" for internett, det lærte jeg nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ah, da har jeg et knippe noenoghundre nye ord å lære meg denne sommeren, og kommer etter dette til å vinne alt som kryper og går av diskusjoner på alle arenaer.

 

Alle tiders om du skulle ha bevart meg vel i en bespisning av et beinrangel, det skulle mangle ett billedskjønn av det glatte lag for å lage en dåsemikkel av meg.

 

Er det vanlig at dere omkalfatrer kontra å kalfatrere?

 

 

 

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...