Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var for en time siden bare ett enkelt tastetrykk unna å bestille pizza fra Pizzanini da jeg innså at jeg blir like mett av en pizza til 35 kroner på butikken. Jeg er selvfølgelig like sulten fremdeles som det jeg var da, men jeg sparer 300 kroner. Jeg håper bare at jeg får samlet nok energi til å gå til butikken tur/retur.

 

 

Edit: Jeg skjønner at dere er stille etter å ha hørt jingelen over alle jingler.

http://www.youtube.com/watch?v=YQPcB4Zih3c

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt

Jeg og :( Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen :(

 

Wut.

 

Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! :)

 

Jeg leste gjennom alle 20 sidene og jeg kan vel melde om at 99% av det som sto der var totalt unyttig.

 

Det som er viktig å få med seg er hvilke skriftstørrelse, linjeavstand og sånne praktiske ting som står på første siden.

 

Edit: Kan forresten legge ved en liten link som er ubrukelig for meg nå, men som er nyttig for de som eventuelt er litt yngre:

 

http://eksempeloppgaver.udir.no/

 

Brukernavn: Eksempel

Passord: Eksempel

 

Begge med kapitalisert E på starten.

 

For oss har det vært disse oppgavene vi har fått i løpet av 8/9 og tentamen (ikke eksamen) i 10de

Endret av Error
Lenke til kommentar

Herlighet, så dere klager på eksamenene deres. På VG1 kom jeg ikke opp i noe, på VG2 kom jeg opp i Internasjonal Engelsk skriftlig, og i år blir det Engelsk kultur og litteratur skriftlig, Norsk hovedmål og sidemål skriftlig, og Politikk og menneskerettigheter muntlig. Dere hører ikke meg klage. :D

Lenke til kommentar

Er det noen her som har smakt Grandiosa med Biff og Løk? Jeg er av den typen som elsket den originale Kjøttdeig & Løk og håper på at denne kan være noe lignende.

 

Den er god! Men jeg vil fortsatt si Kjøttdeig og Løk er en du-veit-hva hår foran. Kjøttdeig er jo som kjent den beste smaken i verden, etterfulgt av potetgull pakket inn i kyllingskinn.

 

@Lakus

 

Syns du? Jeg syns den var en tam jævel uten særlig smak. Minner meg forøvrig om militæret hvor vi stekte grandis i mikrobølgeovn.

 

Her har tilberedingen mye av æren tror jeg. Pizzan blir jo bare svett av å ligge inni der.

Lenke til kommentar

 

Her har tilberedingen mye av æren tror jeg. Pizzan blir jo bare svett av å ligge inni der.

 

Jeg ser poenget ditt, og jeg er til og med enig. Men det var ikke eneste gangen jeg prøvde denne pizzaen uten å være fornøyd.

 

Nå skal jeg legge meg straks.

Lenke til kommentar

Gwad, tiden for store edderkopper og flyvende beinrangler er tilbake... :cry:

Tok nå nettopp et sånt beinrangel, bare at han hadde ganske fyldig kropp og var blodrød. På grunn av rødfargen trakk jeg konklusjonen at han var blodsuger, og blodsugere må dø.

 

Eneste som er litt dritt er at når jeg for en gangs skyld får inn en skikkelig smekk på dyret så bare lever det videre. Må slå det opp til flere ganger og mose den ettertrykkelig med håndkledet. Men det værste er at du ikke en gang vet om den er død, eller om den bare spiller.

 

Og så kommer den ekle følelsen av at det er mange andre kryp i rommet, og plutselig kjenner du at det kiler litt på foten uten at det er noe der.

 

Ja, jeg hater de småkrypene! I tilegg må jeg alltid sjekke under pulten før jeg setter meg ned i tilfelle det er edderkoppjævler der. Har hatt mang en traumatisk opplevelse på den fronten gitt.

 

Satser på at jeg får sove i fred, uten at edderkopper eller stankelbein flyr inn på rommet mitt, eller snegler for den saks skyld (ja, jeg har våknet pga snegle som krøp oppover kroppen min. Ikke å anbefale)

 

God natt!

 

 

TL;DR: Edderkopper og stankelgreier suger

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...