Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Uffameg, tror ikke jeg hadde holdt ut så lenge.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg var for en time siden bare ett enkelt tastetrykk unna å bestille pizza fra Pizzanini da jeg innså at jeg blir like mett av en pizza til 35 kroner på butikken. Jeg er selvfølgelig like sulten fremdeles som det jeg var da, men jeg sparer 300 kroner. Jeg håper bare at jeg får samlet nok energi til å gå til butikken tur/retur. Edit: Jeg skjønner at dere er stille etter å ha hørt jingelen over alle jingler. http://www.youtube.com/watch?v=YQPcB4Zih3c Endret 18. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Jeg og Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen Wut. Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! Jeg leste gjennom alle 20 sidene og jeg kan vel melde om at 99% av det som sto der var totalt unyttig. Det som er viktig å få med seg er hvilke skriftstørrelse, linjeavstand og sånne praktiske ting som står på første siden. Edit: Kan forresten legge ved en liten link som er ubrukelig for meg nå, men som er nyttig for de som eventuelt er litt yngre: http://eksempeloppgaver.udir.no/ Brukernavn: Eksempel Passord: Eksempel Begge med kapitalisert E på starten. For oss har det vært disse oppgavene vi har fått i løpet av 8/9 og tentamen (ikke eksamen) i 10de Endret 18. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Blir vel å lese gjennom dem på skolen i morgen, kanskje.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Herlighet, så dere klager på eksamenene deres. På VG1 kom jeg ikke opp i noe, på VG2 kom jeg opp i Internasjonal Engelsk skriftlig, og i år blir det Engelsk kultur og litteratur skriftlig, Norsk hovedmål og sidemål skriftlig, og Politikk og menneskerettigheter muntlig. Dere hører ikke meg klage. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Med de fagene ville ikke jeg heller klaget. Det er jo krem alt sammen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Da satt jeg barnevakt igjen da. Kjenner en vag dragning mot å heller være hjemme med Alan Wake, men det går. Kaffe, kake og internett går så fint. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er det noen her som har smakt Grandiosa med Biff og Løk? Jeg er av den typen som elsket den originale Kjøttdeig & Løk og håper på at denne kan være noe lignende. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg ser ikke helt poenget i at vi i morgen skal ha en full skoledag hvor vi skal lære om tobakk, alkohol og rusmidler når nesten alle elevene er i en alder av 15 og prøvde ut dette i starten av ungdomskolen.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 @Lakus Syns du? Jeg syns den var en tam jævel uten særlig smak. Minner meg forøvrig om militæret hvor vi stekte grandis i mikrobølgeovn. @Paisley Nå får dere vite hva slags styggedom dere har begynt å lefle med. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 og prøvde ut dette i starten av ungdomskolen.. Tsk. *rister på hodet* Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er det noen her som har smakt Grandiosa med Biff og Løk? Jeg er av den typen som elsket den originale Kjøttdeig & Løk og håper på at denne kan være noe lignende. Den er god! Men jeg vil fortsatt si Kjøttdeig og Løk er en du-veit-hva hår foran. Kjøttdeig er jo som kjent den beste smaken i verden, etterfulgt av potetgull pakket inn i kyllingskinn. @Lakus Syns du? Jeg syns den var en tam jævel uten særlig smak. Minner meg forøvrig om militæret hvor vi stekte grandis i mikrobølgeovn. Her har tilberedingen mye av æren tror jeg. Pizzan blir jo bare svett av å ligge inni der. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 og prøvde ut dette i starten av ungdomskolen.. Tsk. *rister på hodet* jeg er avholds, men de resterende 90% har prøvd det, og de siste 10% får aldri muligheten uansett Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Yay! This is for you. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Her har tilberedingen mye av æren tror jeg. Pizzan blir jo bare svett av å ligge inni der. Jeg ser poenget ditt, og jeg er til og med enig. Men det var ikke eneste gangen jeg prøvde denne pizzaen uten å være fornøyd. Nå skal jeg legge meg straks. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Gwad, tiden for store edderkopper og flyvende beinrangler er tilbake... Tok nå nettopp et sånt beinrangel, bare at han hadde ganske fyldig kropp og var blodrød. På grunn av rødfargen trakk jeg konklusjonen at han var blodsuger, og blodsugere må dø. Eneste som er litt dritt er at når jeg for en gangs skyld får inn en skikkelig smekk på dyret så bare lever det videre. Må slå det opp til flere ganger og mose den ettertrykkelig med håndkledet. Men det værste er at du ikke en gang vet om den er død, eller om den bare spiller. Og så kommer den ekle følelsen av at det er mange andre kryp i rommet, og plutselig kjenner du at det kiler litt på foten uten at det er noe der. Ja, jeg hater de småkrypene! I tilegg må jeg alltid sjekke under pulten før jeg setter meg ned i tilfelle det er edderkoppjævler der. Har hatt mang en traumatisk opplevelse på den fronten gitt. Satser på at jeg får sove i fred, uten at edderkopper eller stankelbein flyr inn på rommet mitt, eller snegler for den saks skyld (ja, jeg har våknet pga snegle som krøp oppover kroppen min. Ikke å anbefale) God natt! TL;DR: Edderkopper og stankelgreier suger Endret 18. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gi faen, begynner å klø over hele kroppen nå! Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikke for å trolle på noen som helst måte, men eddderkopper FTW!!! (dvs. kun de små vi har i Norge) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eh... hæ? Hvordan kan du si noe slikt? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eneste som er litt dritt er at når jeg for en gangs skyld får inn en skikkelig smekk på dyret så bare lever det videre. Må slå det opp til flere ganger og mose den ettertrykkelig med håndkledet. Har du vurdert å begynne å trene Error? Er et tegn når insektet ikke dør på 1. slag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå