Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt

 

 

Er det så ille a?

 

Ja, fordi man må ha både nynorsk og bokmålseksamen, istedenfor for kun matte eller kun engelsk.

 

I tilegg er norsk det faget der lærerne har størst forventninger. I engelsk kan man bare lolle seg gjennom og få sekser. (jeg kan i alle fall det)

 

Nå pleier jeg å få seksere i både norsk, nynorsk, engelsk og til tider også i matte, men men :p

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt

 

Jeg òg. We are one, you and I. Blir det fransk muntlig nå er helvete komplett. Brenn.

 

EDIT: Og i tillegg har de byttet om så det er sakpreget tekst på nynorsk og skjønnlitterær på bokmål. Er det virkelig for mye forlangt at de for én gangs skyld skal gjøre det riktig og gi meg matte?!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Kunne ikke komme opp i norsk i år, jeg. Måtte opp til én muntlig eller skriftlig eksamen. I skriftlig kunne jeg komme opp i matte, engelsk og fransk. Engelsk hadde vært perfekt, men veldig fornøyd så lenge det ikke ble fransk. I muntlig kunne jeg ha kommet opp i engelsk, fransk, matte eller sosiologi&sosialantropologi. Sistnevnte eller engelsk hadde vært kremen.

 

Til neste år, derimot. Tre skriftlige og én muntlig eksamen! Wooh!

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt

Jeg og :( Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen :(

 

Wut.

 

Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...