Villanden Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du er jo Laland den allmektige. Klarer noen å ace en matteeksamen etter en hel dag med Alan Waking, så er det deg. You can do it! Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Villanden tildeles herved det offisielle stempelet for awesomness. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg føler meg beæret! Endret 18. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Er det så ille a? Ja, fordi man må ha både nynorsk og bokmålseksamen, istedenfor for kun matte eller kun engelsk. I tilegg er norsk det faget der lærerne har størst forventninger. I engelsk kan man bare lolle seg gjennom og få sekser. (jeg kan i alle fall det) Nå pleier jeg å få seksere i både norsk, nynorsk, engelsk og til tider også i matte, men men Endret 18. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ugh! Lykke til ihvertfall, hvis du pleier å få seksere i faget går det sikkert helt uberkonge. Hva skal du neste år da? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Norsk er chill. Heroes of Might and magic 5 begynner og irritere meg grundig! Det har alltid irritert meg. Berre III har eg likt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Jeg òg. We are one, you and I. Blir det fransk muntlig nå er helvete komplett. Brenn. EDIT: Og i tillegg har de byttet om så det er sakpreget tekst på nynorsk og skjønnlitterær på bokmål. Er det virkelig for mye forlangt at de for én gangs skyld skal gjøre det riktig og gi meg matte?! Endret 18. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Kunne ikke komme opp i norsk i år, jeg. Måtte opp til én muntlig eller skriftlig eksamen. I skriftlig kunne jeg komme opp i matte, engelsk og fransk. Engelsk hadde vært perfekt, men veldig fornøyd så lenge det ikke ble fransk. I muntlig kunne jeg ha kommet opp i engelsk, fransk, matte eller sosiologi&sosialantropologi. Sistnevnte eller engelsk hadde vært kremen. Til neste år, derimot. Tre skriftlige og én muntlig eksamen! Wooh! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tilbake i Stavanger igjen etter en fin langhelg i Bergen, jaja overlever nok en stund til her. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Imorgen er min langhelg i Bergen over. Da kaller Steinkjer på meg igjen <_< Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ouch. Også Steinkjer da.. I feel your pain. Signed, Namsosing Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Jeg og Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Og hvordan skal du forberede deg da? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eksamenstid er flott! Spesielt for oss som ikkje har eksamenar! ^_^ Enig med deg på den. Mappeinnlevering er awesome. No tenkte eg mest fordi eg ikkje går på skule Men jo da, mappeinnlevering er mykje betre enn eksamen ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg kom opp i norsk skriftlig... For noe dritt Jeg og Foreldrene mine pratet noe om ingen data fram til eksamen Wut. Btw, har aldri noensinne forberedt meg noe særlig til stiler, men jeg kommer vel kanskje til å lese gjennom "Liv"-skiten vi fikk i dag. Om du og Error finner noe annet fancy det er lurt å få med seg er det bare å dele! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg forbereder meg heller aldri. Så jeg blir nok bare og sitte med boken oppe å se i veggen eller spille på telefonen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har fire timer norsk som forbereding i morgen, satser på å få litt ufrivillig input da. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hadde 2 timer i dag og skal ha 6 i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå