Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg hjemme igjen og det eneste som står i hodet mitt er Spaghetti a´la Capri, godteri, cola og Spy Game på TV. Har ikke spist siden frokost, har bare drukket øl og har ikke pustet noe annet enn røyk.

 

Det er nesten deilig å være sliten etter fylla i sånne tilfeller :) Og du hadde fri imorgen right? Kos dykk, nesten så jeg popper en boks med det oransje gullet selv!

Lenke til kommentar

Paisley, kan jeg få være med i ditt liv bare i morgen? Det hørtes smått awesome ut.

 

Du skulle absolutt vært med meg. Talen gikk strålende for omtrent 100 fremmøtte, toget gikk knirkefritt, vandrer rundt med fem vakre damer i bunad hele dagen og spiste is, på grillfest i tre timer og rett videre til en æwsome fest.

 

Ich bin... sliten, uten stemme og uten søvn.

 

OG JA, DRESS ER AWSOME, skremmende mange med sleik som ser på paradise folka som idoler..

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

i need help. Noen som kan tipse meg om en bok hvor makt står sentralt, gode mot de onde. Gjerne en bok basert på en film. Ringenes Herre er allerede opptatt..

Det er så og si alle fantasybøker. Kan jo ta WhoT-serien (Tidshjulet på norsk). :)

 

Og bok basert på film + Ringenes herre = Epic Fail

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...