Vaine Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Pics or it didn't happen sier jeg bare, ha det i tankene om 1 års tid. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, kan godt møte deg i byen med den på. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dama har nordlandsbunad. Sexy sexy sexy Pics or gtfo. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, kan godt møte deg i byen med den på. Er ikke så sikker på om jeg vil bli sett sammen med noen som går kledd i noe sånt. >_> Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) What, you dishonour the knights of Brittania! :o The atrocity! Endret 17. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Such a travesty. ... det ordet passer ikke i denne sammenhengen, gjør det vel? oO Endret 17. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Da var jeg hjemme igjen og det eneste som står i hodet mitt er Spaghetti a´la Capri, godteri, cola og Spy Game på TV. Har ikke spist siden frokost, har bare drukket øl og har ikke pustet noe annet enn røyk. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Da var jeg hjemme igjen og det eneste som står i hodet mitt er Spaghetti a´la Capri, godteri, cola og Spy Game på TV. Har ikke spist siden frokost, har bare drukket øl og har ikke pustet noe annet enn røyk. Det er nesten deilig å være sliten etter fylla i sånne tilfeller Og du hadde fri imorgen right? Kos dykk, nesten så jeg popper en boks med det oransje gullet selv! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg tror jeg må skaffe meg en ekstern harddisk til å ha alt nipset mitt på. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen her som har rundet Heroes of Might and Magic V? Trenger hjelp. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Paisley, kan jeg få være med i ditt liv bare i morgen? Det hørtes smått awesome ut. Du skulle absolutt vært med meg. Talen gikk strålende for omtrent 100 fremmøtte, toget gikk knirkefritt, vandrer rundt med fem vakre damer i bunad hele dagen og spiste is, på grillfest i tre timer og rett videre til en æwsome fest. Ich bin... sliten, uten stemme og uten søvn. OG JA, DRESS ER AWSOME, skremmende mange med sleik som ser på paradise folka som idoler.. Endret 17. mai 2010 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rYAxMQVH6z0&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 i need help. Noen som kan tipse meg om en bok hvor makt står sentralt, gode mot de onde. Gjerne en bok basert på en film. Ringenes Herre er allerede opptatt.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Nå har jeg lett i 1 time etter en stein som skal spawne på en random plass for hver gang. Finner den faen ikke. Har gått gjennom HELE mappet. Endret 17. mai 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Da er det leggetid for meg. Får vite hva jeg kommer opp i i skriftlig i morgen. Håper jeg ikke kommer opp i norsk! (grunnet at man må ha to eksamener istedenfor en) God natt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) @backstabber: Vurdert en guide til spillet på nettet? Kan ikke hjelpe deg noe mer enn det dessverre... Endret 17. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) i need help. Noen som kan tipse meg om en bok hvor makt står sentralt, gode mot de onde. Gjerne en bok basert på en film. Ringenes Herre er allerede opptatt.. Det er så og si alle fantasybøker. Kan jo ta WhoT-serien (Tidshjulet på norsk). Og bok basert på film + Ringenes herre = Epic Fail Endret 17. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 @Error: Skulle til å skrive eksakt det samme selv. :o Og bok basert på film + Ringenes herre = Epic Fail Hehe, tenkte det samme. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er det så mange bøker som er basert å film egentlig? Kan egentlig ikke komme på noen nå... :o Pirates of the Caribbean filmene som bøker! Juhu! Hadde vært litt kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå