Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En del fine jenter som raver rundt i bunad og annet festantrekk, ja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Bunad er alltid et stort pluss. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det eneste er at det er så få gutter som går kledd i det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Men det er mange jenter, og da er det greit. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har prøvd å finne ut hvilken bunad en jeg kjenner har, men det var ikke lett å finne den. Jeg er ikke sikker på hvilken bunad han har en gang. Den fra Numedal lignet jo ikke i det hele tatt. Muligens har han en bunad fra et annet sted. Jeg ville jo tro han hadde Numedal bunaden siden han er fra det området. Eneste jeg egentlig vet er at han er dødskjekk i den. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Gnagsår og rennende nese Hater og være syk på 17. mai. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har prøvd å finne ut hvilken bunad en jeg kjenner har, men det var ikke lett å finne den. Jeg er ikke sikker på hvilken bunad han har en gang. Den fra Numedal lignet jo ikke i det hele tatt. Muligens har han en bunad fra et annet sted. Jeg ville jo tro han hadde Numedal bunaden siden han er fra det området. Eneste jeg egentlig vet er at han er dødskjekk i den. Får jeg foreslå at du spør ham? Selv vurderer jeg romeriksbunaden eller eidsvollsbunaden de gangen jeg får råd. Romeriksbunaden er finere syns jeg, men eidsvollsbunaden er ganske ny og spesiell. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kunne det, hvis jeg ser han igjen. Har ikke sett han siden min konfirmasjon, som var i 2004 elns... Jeg kan ha herrebunaden fra Gudbrandsdalen. Jeg kan jo ha den fra Lier og, men den er litt for plain. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Nordlandsbunaden og Tromsø Festdrakt (Den med tromsøpalmer på nede) ftw. Endret 17. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nordlandsbunaden er vel den som har blitt kåret til norges fineste fler år på rad, er det ikke? Den er utrolig flott, helt enig. Mamma og pappa har festdrakta til Oslo, den er også usedvanlig lekker. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Her har nesten alle (som har bunad) nordlandsbunaden. Jeg klarer ikke finne et eneste bilde av Tromsø Festdrakt noen steder, merksnodig. Endret 17. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg fant ikke noe bilde av den jeg heller. Jeg fant bilde av Nordalandsbunaden både til dame og herre. Ikke dårlig den. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Har delt ut kort, fått egg på meg, tuta på folk, spruta på folk, og vært nødt til å finne vann til radiatoren på russebilen jeg da Endret 17. mai 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Her har nesten alle (som har bunad) nordlandsbunaden. Ekskjæresten hadde slik. Derfor ble jeg kjent med den. Mener forøvrig at romeriksbunaden kanskje er norges flotteste bunad på menn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Flott den ja http://www.norskebunader.no/Herrebunader/Romerike.html Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dama har nordlandsbunad. Sexy sexy sexy Fin feiring av 17. mai idag. Ute med dama og venner, spiste is og drakk brus mens vi så på toget. Koselige greier. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg synes dagen har vært veldig sløv. Blir liksom ikke det samme når en ikke skal ut å delta lenger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Dama har nordlandsbunad. Sexy sexy sexy Indeed! Og da snakker jeg forøvrig om damer generelt. Jeg har 19997 Gamerscore! Bruker med andre ord ca 1 år på 10k G siden jeg rundet 10k påsken i fjor. Endret 17. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tror jeg skal iføre meg denne neste 17.mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå