Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen folks. Har gått i tog, spist is, pølser og hamburger, drikket cola samt gå i dress (som ja, er like awesome som alltid ;)) Håper alle har hatt en fin dag, selv om 17. mai blir enda kjedeligere etter hvert som man blir eldre.

 

Gratulerer med dagen ja, selv om det ikke akkurat er mye som minner om en festdag da det er grått, kaldt og vått ute.

Du tuller! Her er det skinnende sol, nesten vindstille og varmt nok til t-skjorte og shorts. ^_^

 

Er det midt i mellom. Altså grått, men tørt og varmt :thumbup:

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Selv har vi tilnærmet perfekt vær, det er litt vel overskyet men til gjengjeld god temperatur og tilnærmet vindstille. Har sett sola også.

 

Pokker ta, skulle bort men det har blitt avlyst. Jaja, da var jeg ferdig med dette årets feiring!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme, etter å ha gått i tog, spist is og dallet rundt med noen kompiser i byen. Været var mye bedre enn forventet også. På vei hjemover var det en dude som begynte å prate med meg på t-banen, er ikke ofte det skjer. Jeg måtte dessverre hoppe av banen midt i samtalen, så den ble ikke så altfor lang, men det er litt synd at kulturen her i byen er "ikke snakk, se på eller i det hele tatt bry deg med andre mennesker", for det var ganske hyggelig.

Lenke til kommentar

Gledelig 17. mai alle sammen. Håper dere har hatt/har det hyggelig. Nå klarer ikke jeg å være ute mer, ble for varmt. :)

 

+1.

Det verste er at der er minst like varmt her inne. :(

 

Ah, jeg gjorde det kunststykket og slo av den eneste varmovnen jeg bruker å ha på her i leiligheten i går før jeg dro til Reinøya, så da jeg kom hjem var det behagelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...