Error Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det originale dejavu-innlegget Men hvem skapte memen? [flex] Edit: Og putehår er enkelt å ordne på. Om morgenen dypper du skallen under vasken og vips, så har du vått og medgjørlig hår med en gang! Endret 16. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke jeg Error. Håret mitt er så fullt av verv at jeg er nødt til å dusje det for å få orden på det. Jeg får luesveis med håret jeg har nå, og det er litt under 2 cm langt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ronnie James Dio er død! Det suger balle! Dio var et av de første bandene jeg hørte på som ikke var listepop fra 80-tallet, det var det som fikk meg til å begynne å høre på ny og annerledes musikk. Kommer til å savne han Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jæjæ, jeg tar kvelden før morgendagens store feiring hvor jeg skal opp klokken 07 for å holde tale. Woho! Så tog og en grillfest etterfulgt av et fyllekalas hos en kamerat. Nattinatt herligheter! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Paisley, kan jeg få være med i ditt liv bare i morgen? Det hørtes smått awesome ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er to ting jeg skal i morgen: Jeg skal spise grillmat og jeg skal bli full. Når jeg først har tatt tirsdag fri skal jeg sørenmeg sørge for at kvelden før blir gjort ordentlig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Gran Torino var ikke dum. Clintern holder seg godt :rolleyes: Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vill faen ikke på 17. mai feiring i morgen Tror jeg har influensa. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det originale dejavu-innlegget Men hvem skapte memen? Og hvem var den første som ikke skjønte den til å begynne med? *flex* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg merker at jeg ikke er like glad som jeg burde være med tanke på at det er nasjonaldagen vår. Kan vel ha noe med at jeg knapt ser noe til familien og pleier å sove til tidlig ettermiddag. Min egen lille tradisjon. Matte må det også leses til, så det er ikke bare-bare. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ronnie James Dio er død! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen folks. Kom på nå at side 1337 på SO var under 17. mai i fjor. Awesome Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen ja, selv om det ikke akkurat er mye som minner om en festdag da det er grått, kaldt og vått ute. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Du tuller! Her er det skinnende sol, nesten vindstille og varmt nok til t-skjorte og shorts. ^_^ Endret 17. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så fuck you da, jeg vil også ha en "piece of that". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Du tuller! Her er det skinnende sol, nesten vindstille og varmt nok til t-skjorte og shorts. ^_^ BRENN.. og gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har aldri skjønt helt greia med det å si gratulerer med dagen på 17. mai. Man feirer da vitterlig at landet ble frigjort (hvis jeg ikke tar helt feil) og jeg personlig har jo lite med dette å gjøre. Men, uansett, ha en god 17. mai. Jeg har vært med familien og sett på toget og gjort standard ting, og ettterpå kommer det haugevis av folk og skal spise middag her. Gikk tidlig hjem pga uendelig mye lyd og stress og masse folk. Blir sliten og får vondt i hodet veldig raskt i sånne omgivelser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Gratulerer med dagen, alle som en. Skulle mer enn gjerne vært i sentrum og sett på tog, spist is og pølser samt å gå i dress (som alltid er awesome), men skolen viker ikke for noen, selv ikke vår 196. feiring av grunnloven. Med matteeksamen på onsdag føler jeg meg veldig, veldig flittig her jeg sitter. Edit: I dag feirer vi grunnloven vi fikk etter bruddet med Danmark. Frigjøringsdagen, 8. mai, er bruddet med Sverige i 1905. Endret 17. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå