Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker at jeg ikke er like glad som jeg burde være med tanke på at det er nasjonaldagen vår. Kan vel ha noe med at jeg knapt ser noe til familien og pleier å sove til tidlig ettermiddag. Min egen lille tradisjon. Matte må det også leses til, så det er ikke bare-bare.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt helt greia med det å si gratulerer med dagen på 17. mai. Man feirer da vitterlig at landet ble frigjort (hvis jeg ikke tar helt feil) og jeg personlig har jo lite med dette å gjøre.

 

Men, uansett, ha en god 17. mai. Jeg har vært med familien og sett på toget og gjort standard ting, og ettterpå kommer det haugevis av folk og skal spise middag her.

 

Gikk tidlig hjem pga uendelig mye lyd og stress og masse folk. Blir sliten og får vondt i hodet veldig raskt i sånne omgivelser.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, alle som en.

 

Skulle mer enn gjerne vært i sentrum og sett på tog, spist is og pølser samt å gå i dress (som alltid er awesome), men skolen viker ikke for noen, selv ikke vår 196. feiring av grunnloven. Med matteeksamen på onsdag føler jeg meg veldig, veldig flittig her jeg sitter.

 

Edit: I dag feirer vi grunnloven vi fikk etter bruddet med Danmark. Frigjøringsdagen, 8. mai, er bruddet med Sverige i 1905.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...