Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ja, er noen flere med på Gears of War 1 i kveld? Snublet forresten over en av de mest interessante trådene jeg har lest på lenge. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228620 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Samme gjorde jeg for noen timer siden. Man kan vel si at den tråden der har endret mitt syn på pedofile ganske drastisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg ser på meg selv som en veldig åpen person som ikke har noe imot noen før de gjør seg fortjent til det. Prinsippene om at man er voldtektsmann om man er pedofil, kriminell om man er innvandrer eller femi om man er homofil er noe jeg alltid har ment er noe tull. En kriminell må være norsk, svensk eller pakistansk, men en pakistaner, svenske eller nordmann må ikke være kriminell. Likevel er det utrolig flott å lese om personer som er så åpne og på rett kjøl som Guest_Danielle er. Spesielt når det er snakk om pedofili, som er et av de store tabutemaene man bare ikke prater om i enkelte kretser. Håper bare folk skjønner at man ikke trenger å være en overgrepsmann bare fordi man er pedofil. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nå er nedlastingen av Portal på 55 %. Rosenborg leder over Hønefoss og Stabæk leder over Godset. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Og akkuratt når jeg er ferdig med å lage grøt ser jeg at det står en boks med Spaghetti a´la Capri i skuffen. Får nesten lyst til å kaste grøten, men det er jo deilig å ha en boks stående når jeg på tirsdag er fyllesjuk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Snublet forresten over en av de mest interessante trådene jeg har lest på lenge. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228620 Takk for at du linket til den tråden der. Svært interessant lesestoff. Ser ikke pedofili i et nytt lys da jeg alltid har tenkt at det er slik han beskriver, men flott å få bekreftelse fra en med førstehåndskunnskap. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Din hukommelse gjør deg godt, Laland. Men nå blir jeg deppa av å tenke på at de gode gamle Gissj-tider er over Selv er jeg mer overrasket over at jeg faktisk har den samleversjonen av det første spillet, med tykk stålboks og det hele. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Misunner deg litt der da det er det spillet jeg har kost meg med mest oppigjennom tidene tror jeg. 17. mai-antrekket mitt falt litt til fiskene og jeg ender nok opp med en mørk-mørkeblå bukse, hvit skjorte og dressjakke - som så mange år før. Endret 16. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg er villig til å kvitte meg med den, for å si det slik. Det er ett av de spillene jeg har kost meg minst med. Spilte det en del hos en kamerat før jeg fikk min egen box, og syns det virket så råtøft. Men når jeg omsider fikk det i hus fant jeg jo ut at enspillerdelen var rimelig flate greier, og flerspillerdelen var allerede godt crowded av folk som var veldig gode. Jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal ha svart eller hvit skjorte. Skal ha det blå 8-bits slipset. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det originale dejavu-innlegget Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Eplers er detektiv #1. Jeg holder meg i nærheten av deg om ze natzies kommer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Og det gjør de Lakus. Det gjør de. Ronnie James Dio er død! Endret 16. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ett stykk nytt bokmerke er nå lagt til. Takk til detektiv #1. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vær så god. Nå skal jeg sitte og høre på Gates og Babyolon, Heaven and Hell og Holy Diver og gråte litt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har vondt i hodet jeg. Det er lenge siden jeg har hatt det. Må gå ned og spise noe kanskje. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Og mens dere gråter og har vondt i hodet skal jeg bestemme meg for om jeg skal dusje nå eller i morgen tidlig. Livets harde valg dere. Livets harde valg. Endret 16. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kan ikke fordra å dusje på kvelden, jeg får real putesveis og jeg føler meg klam og ekkel på morgenen etter. Eneste er hvis jeg skifter på senga og ikke skal noe dagen etter. Da er det nydusja og naken all the way. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er det som er det store dilemmaet. Jeg skal nemlig skifte sengetøy nå, men du har et sabla godt poeng med putehår. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Skift sengetøy i morgen. Problem solved. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er det som er det store dilemmaet. Jeg skal nemlig skifte sengetøy nå, men du har et sabla godt poeng med putehår. Go wild Lakus, du lever bare en gang. La dette bli den 17. Mai feiringa sveisen din så helt sjuk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå