Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på meg selv som en veldig åpen person som ikke har noe imot noen før de gjør seg fortjent til det. Prinsippene om at man er voldtektsmann om man er pedofil, kriminell om man er innvandrer eller femi om man er homofil er noe jeg alltid har ment er noe tull. En kriminell må være norsk, svensk eller pakistansk, men en pakistaner, svenske eller nordmann ikke være kriminell. Likevel er det utrolig flott å lese om personer som er så åpne og på rett kjøl som Guest_Danielle er. Spesielt når det er snakk om pedofili, som er et av de store tabutemaene man bare ikke prater om i enkelte kretser.

 

Håper bare folk skjønner at man ikke trenger å være en overgrepsmann bare fordi man er pedofil.

Lenke til kommentar

Misunner deg litt der da det er det spillet jeg har kost meg med mest oppigjennom tidene tror jeg.

 

17. mai-antrekket mitt falt litt til fiskene og jeg ender nok opp med en mørk-mørkeblå bukse, hvit skjorte og dressjakke - som så mange år før.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg er villig til å kvitte meg med den, for å si det slik. Det er ett av de spillene jeg har kost meg minst med. Spilte det en del hos en kamerat før jeg fikk min egen box, og syns det virket så råtøft. Men når jeg omsider fikk det i hus fant jeg jo ut at enspillerdelen var rimelig flate greier, og flerspillerdelen var allerede godt crowded av folk som var veldig gode.

 

Jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal ha svart eller hvit skjorte. Skal ha det blå 8-bits slipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...