Mokko Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Altså, de som laster det ned før 24. mai får det gratis for evig og alltid. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 http://www.cuddleparty.com/rules.cfm wtf? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Anna Von Hausswolff er fantastisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Yeeeeeess! Jeg fikk fri på tirsdag også. Da slipper jeg tidens kjipeste arbeidsdag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) God morgen! Deilig å sove litt lenger enn man burde. Endret 16. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Når jeg leste den tråden der fikk jeg et slags deja vu, men jeg hadde ikke sånne prikker og dritt til å ha over bokstavene. Det var jo litt kjipt, men jeg husket iallefall hvor jeg mener å ha lest noe lignende før. Var det ikke en eller annen fyr/dame som lagde en tråd her inne med noe "jeg suge, elske, lage, koke lenge"? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Har i dag som i går en helvetes hodepine som ikke vil gi seg, og det at jeg skal ha dugnad på godset kamp i dag og opp kl. 07 i morgen for å holde tale hjelper ikke stort. Heller ikke at jeg i løpet av dagen må lage en presentasjon om tyske pølser som jeg skal ha i tysk timen på tirsdag. Fuck språk og meg for idiotiske temaer.. Liker derimot at folk tror jeg er mannen bak tråden som håkon har bilde av ovenfor... Endret 16. mai 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hah, gledelig. Var vel en god del slike tråder i løpet av våren i fjor. Har noen egentlig den originale déja vù-posten? Den er smått herlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 God morgen! Deilig å sove litt lenger enn man burde. Ah, den tråden er en klassiker. Lo så jeg gråt da jeg leste gjennom den første gang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 God morgen! Deilig å sove litt lenger enn man burde. Var oppe 8 i dag jeg! Startet på Alan Wake. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 "En ny kjæreste"-tråden? Har den lagret i favoritter på diskusjon.no, den er her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Om jeg ikke husker helt feil har den samme brukeren en hel rekke med gulltråder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hørte nettopp Gears of War musikk på Deadliest Catch på Discovery Channel Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Første kartpakken til Gears 1 var jo i samarbeid med Discovery Channel, så er mulig at de har noen lisenser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Din hukommelse gjør deg godt, Laland. Men nå blir jeg deppa av å tenke på at de gode gamle Gissj-tider er over Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 De gode gamle Gissj-tidene kan gjøre et comeback? Nå som vi flyr rundt og horer med moderne krigføring, slagmarker med dårlig selskap og måneringer man strekker seg etter (highfive? anyone?) kunne noen runder med Doris vært på sin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå