Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. :p

 

For meg blir det ganske meningsløst å komme frem til noe som er best, da dette forandrer seg fra uke til uke, dag til dag, humør til humør.

Lenke til kommentar

Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. :p

 

For meg blir det ganske meningsløst å komme frem til noe som er best, da dette forandrer seg fra uke til uke, dag til dag, humør til humør.

Helt enig der, men One Winged Angel er og blir min favorittsang og Advent Children Complete er min favorittfilm, begge nummer 1 for alltid.:love:

Lenke til kommentar

Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. :p

 

For meg blir det ganske meningsløst å komme frem til noe som er best, da dette forandrer seg fra uke til uke, dag til dag, humør til humør.

Helt enig der, men One Winged Angel er og blir min favorittsang og Advent Children Complete er min favorittfilm, begge nummer 1 for alltid.:love:

 

Virkelig? Eller sier du bare det fordi du har en nostalgisk forkjærlighet for FFVII?

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å spille Portal. Så det var graits på Steam, men jeg er ikke kjent med Steam, så jeg vet ikke hvordan det funker.

 

http://store.steampowered.com/

 

Så trykker du på "Click here to get started". Selv om du ikke ønsker å beholde Steam videre vil jeg anbefale deg å laste det ned for å spille dette spillet så får du heller slette sulamitten etterpå. Du beholder kontoinformasjonen din til senere om du allikevel skulle ønske å plukke opp Steam som spillportal senere.

 

Og du trenger slettes ingen high-end PC for å spille Portal heller.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å spille Portal. Så det var graits på Steam, men jeg er ikke kjent med Steam, så jeg vet ikke hvordan det funker.

 

Var ikke jeg heller, helt til jeg oppdaget at Portal var gratis og dermed var nødt til å prøve det ut. Null stress, så lenge du har en maskin som fikser spillet. ;)

Lenke til kommentar

Var selv kritisk til å laste ned portal og ta i bruk steam, men gav det en sjanse og steam er jo lett å bruke! Portal kjøres uten problemer på macbooken min også.

 

Ellers har jeg ligget hjemme med hodepine og mageknip i hele dag, før jeg ble lei og ble med noen venninner på kino, og så filmen " the last song". Grei film, men da dette var tredje gang jeg så den ble jeg litt lei. :)

Lenke til kommentar

Jeg får bare en feilmelding jeg. Er regget på Steam, men jeg får bare en melding om at "Adressetypen er ukjent eller støttes ikke" når jeg trykker på den knappen som sier Play game. Finner ikke noen andre knapper som sier install eller noe, så regner med at det er akkurat den knappen som starter hele greia.

Lenke til kommentar

Var selv kritisk til å laste ned portal og ta i bruk steam, men gav det en sjanse og steam er jo lett å bruke! Portal kjøres uten problemer på macbooken min også.

 

Jepp, har brukt Steam nesten daglig til enten spilling og/eller kommunikasjon siden jeg installerte det med Half-Life 2 for en del år tilbake.

 

Jeg får bare en feilmelding jeg. Er regget på Steam, men jeg får bare en melding om at "Adressetypen er ukjent eller støttes ikke" når jeg trykker på den knappen som sier Play game. Finner ikke noen andre knapper som sier install eller noe, så regner med at det er akkurat den knappen som starter hele greia.

 

Hm, merkelig. Har du fått lastet ned Steam?

Lenke til kommentar

:whistle: Holder på å laste det ned nå. Tror det skal løse seg da. Visste ikke at en måtte installere noe annet enn bare spillet.

Det stod at det tok 5 timer å laste ned spillet... Jeg gidder ikke sitte oppe så lenge, så dette får jeg gjøre i morgen senere i dag.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jo da, må ha Steam som plattform.

 

Trykk på Games -> Games Library, så ser du lista over spill du har. Om du bare skrur av Steam eller Pc'en/Mac'en vil nedlastningen ta seg opp der den sluttet neste gang du starter Steam.

 

Jeg er så jævlig fornøyd med dagens arbeid at jeg knapt klarer sette ord på det! Og nå skal jeg legge meg. God natt!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...