Rider of Reason Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Huff, det er jo umulig å finne ut hva jeg mener er den beste av noe. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva er det som er den beste av hva? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 For meg har jeg en slags liste over både spill, filmer og cd'er, men de fungerer bare så lenge jeg ikke faktisk må skrive dem ned. Det eneste jeg med sikkerhet vet er at Final Fantasy 7 er mitt favorittspill, og Portal er på andreplass. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja det var en god måte å beskrive det på. En flytende liste kan man vel si. Klarer i grove trekk å si at jeg liker den bedre enn den, og den mindre enn den, men en fysisk liste er umulig. Det er for mange faktorer man må ta i betraktning. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 For meg har jeg en slags liste over både spill, filmer og cd'er, men de fungerer bare så lenge jeg ikke faktisk må skrive dem ned. Det eneste jeg med sikkerhet vet er at Final Fantasy 7 er mitt favorittspill, og Portal er på andreplass. Kul andreplass! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har lyst til å spille Portal. Så det var graits på Steam, men jeg er ikke kjent med Steam, så jeg vet ikke hvordan det funker. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. For meg blir det ganske meningsløst å komme frem til noe som er best, da dette forandrer seg fra uke til uke, dag til dag, humør til humør. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. For meg blir det ganske meningsløst å komme frem til noe som er best, da dette forandrer seg fra uke til uke, dag til dag, humør til humør. Helt enig der, men One Winged Angel er og blir min favorittsang og Advent Children Complete er min favorittfilm, begge nummer 1 for alltid. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Uansett egentlig. Film,spill, musikk, er like umulig å finne "den beste" i alle kategorier. Hvis jeg konsentrerer meg klarer jeg kanskje å komme med de 10-20 beste. For meg blir det ganske meningsløst å komme frem til noe som er best, da dette forandrer seg fra uke til uke, dag til dag, humør til humør. Helt enig der, men One Winged Angel er og blir min favorittsang og Advent Children Complete er min favorittfilm, begge nummer 1 for alltid. Virkelig? Eller sier du bare det fordi du har en nostalgisk forkjærlighet for FFVII? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har en stor kjærlighet til FFVII ja. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har lyst til å spille Portal. Så det var graits på Steam, men jeg er ikke kjent med Steam, så jeg vet ikke hvordan det funker. http://store.steampowered.com/ Så trykker du på "Click here to get started". Selv om du ikke ønsker å beholde Steam videre vil jeg anbefale deg å laste det ned for å spille dette spillet så får du heller slette sulamitten etterpå. Du beholder kontoinformasjonen din til senere om du allikevel skulle ønske å plukke opp Steam som spillportal senere. Og du trenger slettes ingen high-end PC for å spille Portal heller. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har lyst til å spille Portal. Så det var graits på Steam, men jeg er ikke kjent med Steam, så jeg vet ikke hvordan det funker. Var ikke jeg heller, helt til jeg oppdaget at Portal var gratis og dermed var nødt til å prøve det ut. Null stress, så lenge du har en maskin som fikser spillet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Var selv kritisk til å laste ned portal og ta i bruk steam, men gav det en sjanse og steam er jo lett å bruke! Portal kjøres uten problemer på macbooken min også. Ellers har jeg ligget hjemme med hodepine og mageknip i hele dag, før jeg ble lei og ble med noen venninner på kino, og så filmen " the last song". Grei film, men da dette var tredje gang jeg så den ble jeg litt lei. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg får bare en feilmelding jeg. Er regget på Steam, men jeg får bare en melding om at "Adressetypen er ukjent eller støttes ikke" når jeg trykker på den knappen som sier Play game. Finner ikke noen andre knapper som sier install eller noe, så regner med at det er akkurat den knappen som starter hele greia. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Var selv kritisk til å laste ned portal og ta i bruk steam, men gav det en sjanse og steam er jo lett å bruke! Portal kjøres uten problemer på macbooken min også. Jepp, har brukt Steam nesten daglig til enten spilling og/eller kommunikasjon siden jeg installerte det med Half-Life 2 for en del år tilbake. Jeg får bare en feilmelding jeg. Er regget på Steam, men jeg får bare en melding om at "Adressetypen er ukjent eller støttes ikke" når jeg trykker på den knappen som sier Play game. Finner ikke noen andre knapper som sier install eller noe, så regner med at det er akkurat den knappen som starter hele greia. Hm, merkelig. Har du fått lastet ned Steam? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Holder på å laste det ned nå. Tror det skal løse seg da. Visste ikke at en måtte installere noe annet enn bare spillet. Det stod at det tok 5 timer å laste ned spillet... Jeg gidder ikke sitte oppe så lenge, så dette får jeg gjøre i morgen senere i dag. Endret 15. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jo da, må ha Steam som plattform. Trykk på Games -> Games Library, så ser du lista over spill du har. Om du bare skrur av Steam eller Pc'en/Mac'en vil nedlastningen ta seg opp der den sluttet neste gang du starter Steam. Jeg er så jævlig fornøyd med dagens arbeid at jeg knapt klarer sette ord på det! Og nå skal jeg legge meg. God natt! Endret 15. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er portal gratis på steam? o.O Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Er portal gratis på steam? o.O Ja, faktisk. Fram til 24. Mai. Endret 15. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå