Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rødt slips. Hvor har du fått tak i det? Sett etter det overalt, men enten er det ikke skikkelig rødfarge eller så er det ikke bare rødt. Jeg blir irritert, har sett etter det ganske lenge.

 

Det finner man vel på hele landets dressmann butikker, selv kjøpte jeg et i NY i juleferie.

Ta en titt til diskusjon.no mote og velvære del og spør i mote cafeen der, svar er garantert selv om man sikkert må betale tusenvis på follestad eller lignende

 

Som postet tidligere i tråden her så har ikke Dressmann "rene" røde slips. Jo da, de dyre forretningene fører sikkert fine røde slips, men å betale noen tusen for noe jeg bruker få ganger i året er ikke noe jeg akter å gjøre.

Jeg har rett nok et slips til 599,- hengende i skapet, og det er dritfint ^_^

 

Og jeg skal gjøre rent som jeg aldri har gjort før (de siste årene i hvert fall) på rommet mitt. Fikk to Benno-hyller fra IKEA i går, og før jeg setter dem opp og fyller dem må jeg pent vaske der de skal stå, og da må jeg flytte TV-benken og greier for å få gjort skikkelig rent. så da bærer jeg hele greia ut av rommet og vasker gulvet og alt annet bak der skikkelig for en gangs skyld.

 

Gud det skal bli godt å slippe å ha filmer og spill og TV-serier liggende rundt over alt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ikke vet jeg. Til hans forsvar så var han meget beruset og i godt selskap med ei frøken.

Det er slett ikke noe forsvar, det er det aldri. :angry: Og minst av alt er det hvordan man skal oppføre seg i nærheten av en frøken.

 

Liker ham ikke!

 

Sjølvsagt er det eit forsvar. Du seier og gjer mykje du ikkje meiner eller vil når du er berusa. Og kvifor skal man oppføre seg annerleies rundt frøkner? Skal vi få full likestilling, må vi da behandle alle likt.

 

Men uansett kva slags person han er, så er han det beste som har skjedd norsk musikk siden Jokke. La oss berre håpe han ikkje ender som han, men eg er ganske sikker på at han har/har hatt store problemer med dop, alkohol og depresjon, så det er jo mogeleg.

Lenke til kommentar

Det er sjølvsagt det ideale, men ikkje alle gjer det. Eg syns berre at vi er kommet langt nok i likestilling til at man ikkje skal oppføre seg fint fordi det er damer der, men at han heller bør oppføre seg fint generelt.

Det kan derimot vere vanskelig når du er berusa, og folk reagerar jo veldig forskjellig på alkohol og dop, og da er det godt mogeleg at du oppfører deg også veldig annerleies enn når du er edru.

Lenke til kommentar

 

Ekko

 

Forresten Shampoo, exploit unibet reklamen!

 

How to do:

 

Trykk på linken som kommer opp på spotify etter du har hørt på musikk en stund. Registrer deg, og betal minstebeløpet som er på 150,-

 

Når du betaler minstebeløpet vil du få en 3 måneders spotify-kode, og når du har brukt den så bare tar du ut de 150 igjen! Voila!

 

Det fungerte i alle fall for 2 måneder siden (Samme reklamen), så jeg ville lest gjennom regelementet først, men jeg tviler på at de har endret det.

 

Og forresten, du støtter faktisk Spotify hvis du gjør det, fordi Unibet må kjøpe hver kode av spotify :) Så det er bare storre slemme umoralske unibet som taper penger, wohoo!

 

 

Edit2: Og forresten, WiMP er copycats, bare at de failer i det (Delvis). Med den nye oppdateringen viser Spotify enda en gang at de klarer å finne opp nye ting, og ta et skritt videre fra konkurrentene nok en gang. Først Spotify som ide, så spotify mobile, og med det offline mode, og nå library funksjonen.

 

Spotify = Epic winzor

 

 

Kjenner egentlig at jeg har mer lyst på WiMP. Hvem som er copycats eller ikke bryr jeg med fint lite om, det er kvaliteten på selve tjenesten jeg er ute etter. Etter det jeg har hørt har WiMP et større bibliotek med sanger, med blant annet Floyd og Metallica, i tillegg til flere sanger av f.eks Red Hot Chili Peppers, og blir dermed mer attraktiv for meg. Tror nesten jeg lander på WiMP, men jeg må se det an litt.

Lenke til kommentar

Kjenner egentlig at jeg har mer lyst på WiMP. Hvem som er copycats eller ikke bryr jeg med fint lite om, det er kvaliteten på selve tjenesten jeg er ute etter. Etter det jeg har hørt har WiMP et større bibliotek med sanger, med blant annet Floyd og Metallica, i tillegg til flere sanger av f.eks Red Hot Chili Peppers, og blir dermed mer attraktiv for meg. Tror nesten jeg lander på WiMP, men jeg må se det an litt.

 

Pink Floyd er kun tilgjengelig for kjøp, usikker på Metallica men tror det er samme leksa der.

 

 

@Vaine: Ti still.

 

Det er sjølvsagt det ideale, men ikkje alle gjer det. Eg syns berre at vi er kommet langt nok i likestilling til at man ikkje skal oppføre seg fint fordi det er damer der, men at han heller bør oppføre seg fint generelt.

Det kan derimot vere vanskelig når du er berusa, og folk reagerar jo veldig forskjellig på alkohol og dop, og da er det godt mogeleg at du oppfører deg også veldig annerleies enn når du er edru.

 

Mener du faktisk at man kunne oppføre seg som en gjeng apekatter helt til noen begynte å snakke om likestilling? Jeg vil heller si at man skal oppføre seg pent, også når det er damer tilstede. Det har forøvrig ingenting med likestilling å gjøre, det handler om høflighet og generell folkeskikk.

Om du blir en drittsekk når du er rusa eller full så bør du ha vett nok i hue til å ikke bli det. Det er din egen skyld, og det funker ikke som noe forsvar, kun som en forklaring.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...