Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk. Jeg hater å bli engasjert i sånne mainstream-programmer som jeg egentlig ikke bryr meg om, men når den vesle jenta som spiller fiolin ikke går videre i Norske Talenter blir jeg oppgitt. Joda, buktaleren var morsom, og sangerinnen var OK (dog utmerket hun seg ikke), men den jenta var overlegent bra. Det største talentet av alle ti i mine øyne.

Lenke til kommentar

Nja, det er forsåvidt greit nok i utgangspunktet, iallefall hvis det er litt annerledes synging som gjerne ikke får plass i X-Factor (opera og lignende). Men da skal syngingen i det minste utmerke seg. Ho som sang var flink, men jeg har hørt det før. Tusen ganger.

 

EDIT: Og der skjedde det. Overgangen mellom United States of Eurasia (+Collateral Damage) og Guiding Light ble slutten på mitt tre måneder lange Spotify Premium-medlemskap. Hørte nettopp en fyr fra en bank i reklamen. Skal nå vurdere om jeg kjøper nytt premium eller om jeg prøver ut WiMP.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Ekko

 

Forresten Shampoo, exploit unibet reklamen!

 

How to do:

 

Trykk på linken som kommer opp på spotify etter du har hørt på musikk en stund. Registrer deg, og betal minstebeløpet som er på 150,-

 

Når du betaler minstebeløpet vil du få en 3 måneders spotify-kode, og når du har brukt den så bare tar du ut de 150 igjen! Voila!

 

Det fungerte i alle fall for 2 måneder siden (Samme reklamen), så jeg ville lest gjennom regelementet først, men jeg tviler på at de har endret det.

 

Og forresten, du støtter faktisk Spotify hvis du gjør det, fordi Unibet må kjøpe hver kode av spotify :) Så det er bare storre slemme umoralske unibet som taper penger, wohoo!

 

 

Edit2: Og forresten, WiMP er copycats, bare at de failer i det (Delvis). Med den nye oppdateringen viser Spotify enda en gang at de klarer å finne opp nye ting, og ta et skritt videre fra konkurrentene nok en gang. Først Spotify som ide, så spotify mobile, og med det offline mode, og nå library funksjonen.

 

Spotify = Epic winzor

Endret av Error
Lenke til kommentar

Rødt slips. Hvor har du fått tak i det? Sett etter det overalt, men enten er det ikke skikkelig rødfarge eller så er det ikke bare rødt. Jeg blir irritert, har sett etter det ganske lenge.

 

Det finner man vel på hele landets dressmann butikker, selv kjøpte jeg et i NY i juleferie.

Ta en titt til diskusjon.no mote og velvære del og spør i mote cafeen der, svar er garantert selv om man sikkert må betale tusenvis på follestad eller lignende

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute på båten med morfar gitt. Lenge siden, men det er jo hyggelig en gang i blant :)

 

edit:

 

1:40 :love:

 

Edit2:

 

post-189-1100706356_thumb.jpg

(i tilfelle du ikke har sett bilder av Paisleys episke smil enda: Clicky)

 

YES, MY SMILE IS FANTASTIC!

Kanskje jeg skal lage en tråd med bare bilder av meg og smilet mitt, med daglige oppdateringer med bilder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...