Gormers Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Russefestgreier i dag. Ikke i særlig festhumør som vanlig, spesielt ikke når jeg sov for lite enda en dag, og må sikkert passe barn i morra tidlig og. Føler at det er noe jeg "bør" dra på, men hittil så har jeg ikke følt at jeg har fått så mye ut av fester n stuff. Er jo ikke sånn at man bare har lov til å feste i hytt og pine under russetida. Er mer av typen som digger å være hjemme med bestisser og liknende I guess. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Prøver meg på en liten ressurection her: Hva skal dere ha på dere på 17 mai? Dress. Har en forholdsvis stilig dress (Hugo Boss faktisk!) som jeg kjøpte før jul i fjor. Liker faktisk å gå med dress når det passer seg sånn, så jeg kjører full pakke med slips og det hele. Ikke det at jeg er nevneverdig jålete, men er det fest så liker jeg å ta meg godt ut. Altså, finstasfest da. Jeg drar ikke på meg dressen når jeg skal på helgefest liksom. Ellers fikk jeg Alan Wake i posten i dag, stilig samlerutgave. Verre er det at jeg i ren glede greide å trykke meg inn på en nyopprettet tråd angående spillets slutt, så du kan vel si det slik at jeg ikke har helt den samme spenningen i kroppen. Endret 14. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Bunad er tingen. Det er noko eg skal skaffe meg når eg blir vaksen. Ellers har eg ingen spesielle planar for 17. mai, vurderte å dra til byen, men tviler på at eg orker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Egentlig lyst på bunad selv, samtidig ikke. Selv skal jeg på Eidsvollsbygningen den 17., er en 20 minutters gåtur fra her jeg bor så det er et selvfølgelig must hvert år så lenge været holder. Ellers er det inn på kafeteriaen og ta en eplekake med is til sammen med utvidet selskap. Det vil si familiemedlemmer som har tatt veien bort. Er stas å faktisk feire på selve stedet det faktisk skjedde. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Da har jeg vært ute på båten med morfar gitt. Lenge siden, men det er jo hyggelig en gang i blant edit: 1:40 Edit2: (i tilfelle du ikke har sett bilder av Paisleys episke smil enda: Clicky) Endret 14. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Skal for første gang feire 17. mai i Bergen, uten dress, bunad og lignende. Ser igrunn fram til det. Bergen er en vakker by. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Antrekket for 17 mai blir selvsagt dressen og et rødt slips for anledningen. Er jo i alderen hvor 17 mai toget faktisk er ganske så koselig å gå i, så hopper vel inn underveis. Ellers blir det sikkert noe med noen venner etterpå, så da blir det chinos, skjorte, og en cardigan Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Rødt slips. Hvor har du fått tak i det? Sett etter det overalt, men enten er det ikke skikkelig rødfarge eller så er det ikke bare rødt. Jeg blir irritert, har sett etter det ganske lenge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Men, men. Jeg skal jo ha rødt slips Håper jeg finner det i morgen da. Må ut å kjøpe klær til 17. mai. Jeg hater å kjøpe klær Endret 14. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 De har sikkert rødt slips på Dressmann eller noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Får håpe det er rødt da og ikke brunrødt eller noe annet dritt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Om jeg skal til byen på 17. mai, så blir det jeans, t-skjorte, og dressjakke. Smart casual. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Du skal prøve å gli inn i mengden Vaine. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Om jeg skal til byen på 17. mai, så blir det jeans, t-skjorte, og dressjakke. Smart casual. Tipper jeg kjører sorte busker, en eller annen cardigan, skjorte og slips. Har pleid å kjøre det samme som deg, men føler for å gjøre noe annet i år. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 De har sikkert rødt slips på Dressmann eller noe. Nei. Det er det de ikke har, fordi: Får håpe det er rødt da og ikke brunrødt eller noe annet dritt. Det er akkurat det de er. Eller mønstrete. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Skal det være knallrødt? Er det så fint da? Hva med rød dress, hvit skjorte og blått slips når dere først setter i gang? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Rødt slips, hvit skjorte og ellers sort. Det røde må inn for å få litt farge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Rød dress er overkill. Greia er at jeg har svart dress med tynne striper i seg, og har en del forskjellige skjorter. Derfor kan jeg også bruke en del forskjellige slips, og planen er egentlig å bruke svart skjorte med rødt slips til. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Du har det der 8 bit slipset fra Think Geek i blått ikke sant? Jeg tror det er å få i rød versjon, men det er jo litt sent å bestille det nå da. Noe å tenke på til neste år kanskje? Jeg har egentlig ikke sett et rødt slips som er rødt noen steder som jeg har vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå