Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Russefestgreier i dag. Ikke i særlig festhumør som vanlig, spesielt ikke når jeg sov for lite enda en dag, og må sikkert passe barn i morra tidlig og. Føler at det er noe jeg "bør" dra på, men hittil så har jeg ikke følt at jeg har fått så mye ut av fester n stuff. Er jo ikke sånn at man bare har lov til å feste i hytt og pine under russetida.

 

Er mer av typen som digger å være hjemme med bestisser og liknende I guess.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver meg på en liten ressurection her: Hva skal dere ha på dere på 17 mai?

 

Dress. Har en forholdsvis stilig dress (Hugo Boss faktisk!) som jeg kjøpte før jul i fjor. Liker faktisk å gå med dress når det passer seg sånn, så jeg kjører full pakke med slips og det hele. Ikke det at jeg er nevneverdig jålete, men er det fest så liker jeg å ta meg godt ut. Altså, finstasfest da. Jeg drar ikke på meg dressen når jeg skal på helgefest liksom.

 

Ellers fikk jeg Alan Wake i posten i dag, stilig samlerutgave. Verre er det at jeg i ren glede greide å trykke meg inn på en nyopprettet tråd angående spillets slutt, så du kan vel si det slik at jeg ikke har helt den samme spenningen i kroppen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Egentlig lyst på bunad selv, samtidig ikke.

 

Selv skal jeg på Eidsvollsbygningen den 17., er en 20 minutters gåtur fra her jeg bor så det er et selvfølgelig must hvert år så lenge været holder. Ellers er det inn på kafeteriaen og ta en eplekake med is til sammen med utvidet selskap. Det vil si familiemedlemmer som har tatt veien bort.

 

Er stas å faktisk feire på selve stedet det faktisk skjedde.

Lenke til kommentar

Antrekket for 17 mai blir selvsagt dressen og et rødt slips for anledningen. Er jo i alderen hvor 17 mai toget faktisk er ganske så koselig å gå i, så hopper vel inn underveis.

 

Ellers blir det sikkert noe med noen venner etterpå, så da blir det chinos, skjorte, og en cardigan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...