Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera er ikke kompatibel med Megaupload... Jeg fikk nesten sammenbrudd her, men det funket når jeg byttet til IE.

Funker fint for meg. Bruker nyeste Opera tror eg.

Laster ned patcher til Modern Warfare 1 nå. Skal begynne med litt online krigføring igjen, uten dedikerte servere, the way it should be.

Var det ikke MW1 som har dedikerte og MW2 som ikke har ? :p

Lenke til kommentar

Fete bukser!

Kan ikke si jeg kjenner melodien nok til å få noen store følelser, men fyren kan i hvert fall spille gitar.

Forøvrig ferdig med historien i Splinter Cell: Conviction, rulletekstene gjør det de gjør best over skjermen akkurat nå. Tror jeg skal gidde å gå for 1000 G faktisk, får se over hva jeg mangler først.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg hater det når jeg må begynne å kutte vekk ord og setninger i oppgaven min fordi jeg har skrevet for mye. Her sitter jeg og skriver en oppgave som skal være på maks 5500 ord, og på den delen jeg kun har 4250 ord å gå på har jeg nå brukt opp 3875 ord. Urk. Jeg føler jo at alle setningene jeg har skrevet til nå er viktige for helheten. Men må man kutte så må man kutte. :\

Lenke til kommentar

Kanskje ikke din beste runde nei..? :) Har faktisk begynt å spille litt CoD 4 jeg også. På PS3 da, men der har det vært dobbel exp siden release av MW2.

Har det til PS3 og, men klarer ikke CoD spill på konsoll mer. Eg klarer så vidt og sikte med MP5.. Gjekk litt bedre med Ak47 på Promod i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...