Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Beklager å virke noobete :p Men jeg ser at Gamer.no bruker [skjul] tag.

Men på andre forumer jeg er på kan du liksom gjøre sånt:

[spoiler= Air maps]

Akkurat som skjul taggen, men jeg ser at [skjul=Air Maps funker ikke da blir den ikke gjemt.

Er det noe måte å få gjemt informasjon under skjul også vise hva som er under med navn?

Lenke til kommentar

Skriv det før du setter i spoiler/skjuler.

Anyway, jeg har to hull i hvert øre, hvor ett i hvert øre er 14 mm i diameter, to piercinger i leppen og to i tungen, og så snart som råd er så blir det minst en i leppen, en i pannen (ikke øyebrynet, nei, vertical bridge heter det), forhåpentligvis cheeks, nipples og noe i mine nedre regioner. ^_^

Lenke til kommentar

Det koster penger, det er ikke (etter min mening) vakkert, det har ingen praktisk nytteverdi. Så hvorfor? :huh:

Jeg synes det er nydelig, hot osv., og synes det forskjønner meg. Samme grunnen til at jeg tar tatoveringer.

Ang. praktisk nytteverdi, så kan kun en person uten følsomme nippler og klitoris si at ingen piercinger har det.

Edit: Takk, Villanden. ^_^

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Neei, store hull er fint! Bare de ikke ødelegger øreformen synes jeg utvidede ører er sykt mye finere enn vanlige ører. Altså, det er masse jenter som er fine uten, og gutter forsåvidt, men det virker som at jeg faller fortest for de som i hvert fall har en interesse av å pynte på kroppen sin, være seg med blekk eller metall.

Lenke til kommentar

Var bare jeg som lurte på om koden funket med det jeg mente, men det gjør det ikke. Nei da skriver jeg det bare heller over :) Takker.

En annen ting: Hva er disse poengene du kan gi under postene til folk? Hva skal man gi poeng for osv?

Endret av Anderwin
Lenke til kommentar

Var bare jeg som lurte på om koden funket med det jeg mente, men det gjør det ikke. Nei da skriver jeg det bare heller over :) Takker.

En annen ting: Hva er disse poengene du kan gi under postene til folk? Hva skal man gi poeng for osv?

Poengene er rykte, du gir ryktepoeng for gode innlegg. :)

Lenke til kommentar

Da kan jeg enkelt trekke slutningen at du og jeg ikke definerer "pynt" på samme måte, selv om vi har noen grunnleggende enigheter.

For min del kan man gjerne være vakker uten noen ting, og det er slettes ikke slik at man blir penere bare man piercer seg eller tatovrer seg. Hva og hvor spiller en stor rolle. Det beste som fins er ei jente med holdning. Du skal være noe inni gamperæva stygg for å ikke være pen når du har holdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...