Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh. Kampen mot Blizzard går mot en ufin slutt. Jeg får antageligvis aldri sett Wow-kontoen min igjen, eller noen av characterne jeg har brukt tid og penger på. Etter jeg fikk en mail om at jo; de har fått infoen de trenger og er sikre på at jeg er den ekte eiern av kontoen har jeg ikke hørt noe. Bare DET tok 2 uker. Nå har jeg sendt de 3 mailer og spurt hva de driver med og hvorfor alt plutselig stoppet, uten å få annet enn donotreply@... svar. Hat

 

Jasså? Kamerater av meg har måttet gå gjennom det samme flere ganger, det har alltid vært kjapt unnagjort. Bare fortsett å purre på dem, så går det nok bra, skal du se.

Lenke til kommentar

Holdt på lenge med det bildet? :)

 

Lenger enn jeg hadde trengt, jeg slet med å bli fornøyd. Brukte nok ca. 1 time.

En time er jo slett ikke lenge. Selv har jeg faktisk brukt 10 timer på en tegning.

 

Men må si at det var en flott planet det der, veldig imponerende. :)

 

Zealuu har italienskeksamen i dag.

Italiensk faktisk, svært vakkert språk det. I likhet med mange andre språk skulle jeg gjerne studert det jeg også, men så var det det med å investere tid og penger i noe som man studerer bare for å studere det.

 

Skulle ønske jeg var litt rik så jeg kunne studere det jeg har lyst til uten å tenke på hvor nyttig det er.

Lenke til kommentar

Da er siste tentamen overstått og dagens mattetentamen gikk til helvete. Fuuuuu

Da er det å starte med 2.verdenskrig prosjekt som jeg har fremføring om i morra. Med temaet "Stillehavskrigen" overtalte jeg læreren til å la meg se the pacific i alle samfunnsfagstimene, så jeg har bare sett film og ikke jobba noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...