Cloudemyx Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Du er ikke en dårlig elev før du har strykkarakter på vitnemålet i Kunst & Håndverk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har laget en kniv + slire. Pro ble det også. :o Fikk tre til jul, håper på fire til sommeren. Gleder meg vannvittig til å slippe sånt tull på vgs.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kunst og håndverk var kjekt det, eller... vert fall halveis. Jeg og noen venninner brukte over et halvt år på å spikre/pusse/male vers en liten hylle med dør. Det sosiale med det var kjempe koselig, og musikken var ikke gale i det hele tatt, men herregud vi var dårlig. Still, det ble nå en firer. ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kunst og håndtverk ja, ikke akkurat mitt beste fag. Dog var jeg ganske stolt etter å ha blitt ferdig med en 32 roms reol som jeg brukte hele året på å lage. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Herregud! Irriterer meg grønn på Battle.net som er sirup-treg, og når jeg skal laste ned beta-filen så får jeg varierende størrelse på filen før det stopper opp for hver gang. Jesus! Og jeg som hadde lyst til å spille SC2 ikveld Har sittet litt av og på og prøvd siden kl.15 idag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Prøv brannmur-innstillinger. Mulig den hindrer nedlastning. Jeg slet med en forbanna treg oppdatering av betaen som plutselig gikk på 1-2-3 så fort jeg fant ut at brannmuren blokkerte. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kunst og håndverk på sløyden var jo kjempgøy. Ikke bare fikk vi det mye bedre sosialt, men mye mer frihet og vi kunne lage akkurat hva vi ville. Selv lagde jeg en ladedockingstasjon til ipod, samt en dvd/spill hylle. Helt greie ble de, men det var den idiotiske esken jeg lagde (brukte under en time) som gav meg 5+. Det vi har nå med tegning, sying og strikking. Fuuuu! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Slo av brannmuren, og da gikk det faktisk. Så takk for den Gikk fortsatt ekstremt tregt, 9 kbps avg, men nå er den ihvertfall nede. Awesome! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kunst og håndverk på sløyden var jo kjempgøy. Ikke bare fikk vi det mye bedre sosialt, men mye mer frihet og vi kunne lage akkurat hva vi ville. Selv lagde jeg en ladedockingstasjon til ipod, samt en dvd/spill hylle. Helt greie ble de, men det var den idiotiske esken jeg lagde (brukte under en time) som gav meg 5+. Det vi har nå med tegning, sying og strikking. Fuuuu! 5+, what tha faaaack?! Her hos oss er jeg heldig om jeg får fire, og produktet mitt er ærlig talt ikke så dårlig. Vi må ha en mappe-greie også med arbeidsprosess og sånt dritt. Er enig i at timene ikke er så gærne, er godt med to timer våkne-opp på starten av mandagen, men selve faget hater jeg. Det og musikk. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har kjøpt mitt første software på en evig lang tid. Transmit 4 ftw! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Wow, er overrasket over at du har klart deg så lenge uten annen software. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Ugh. Kampen mot Blizzard går mot en ufin slutt. Jeg får antageligvis aldri sett Wow-kontoen min igjen, eller noen av characterne jeg har brukt tid og penger på. Etter jeg fikk en mail om at jo; de har fått infoen de trenger og er sikre på at jeg er den ekte eiern av kontoen har jeg ikke hørt noe. Bare DET tok 2 uker. Nå har jeg sendt de 3 mailer og spurt hva de driver med og hvorfor alt plutselig stoppet, uten å få annet enn donotreply@... svar. Hat Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Du kan eventuelt ringe dem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg får gjøre det imorgen Error. Det tenkte jeg faktisk ikke på, har gjort alt på mail. Sendt ID osv. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Wow, er overrasket over at du har klart deg så lenge uten annen software. Lever lenge på en gammel pirat! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Out there... Endret 10. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Hva med noe i bakgrunnen av planeten? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg har ikke kommet såpass langt at jeg har begynt å eksperimentere med stjerner, nebulae, etc. enda, men jeg vet hvordan man lager det, og det er da noe. Det jeg mangler for å begynne på et slikt prosjekt er tålmodigheten. Stjerner i bakgrunnen kan lages med brusher enkelt nok, men lyskilder som en sol må lages ved bruk av en ganske lang prosess i likhet med planeter og måner. Tåkeskyer tar tid, mye smudge og mange layers. Asteroider må faktisk tegnes for hånd. Endret 10. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Holdt på lenge med det bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå