AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Nei, fanden ta dem! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 La oss håpe mørkets fyrste ordner opp ja, enig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Ingen kan stanse meg, når det lukter gull av en kiste' Sabeltann står på dekk, og tror på meg til det siste Han vet jeg vil være hans beste mann, stormer frem gjennom ild og vann Langemann lurer alle, som en ulv i fåreklær Det gjelder å rappe penger og gull, før de skjønner hvor slu jeg er na, na, na, na, na, na o.s.v. Langemann banker Voldemort ned i sandalene sine og tråkker på han resten av dagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Der ser du Lakus. Det er ikke så hyggelig å bli minnet om jobben når man er ferdig for dagen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Ingen kan stanse meg, når det lukter gull av en kiste' Sabeltann står på dekk, og tror på meg til det siste Han vet jeg vil være hans beste mann, stormer frem gjennom ild og vann Langemann lurer alle, som en ulv i fåreklær Det gjelder å rappe penger og gull, før de skjønner hvor slu jeg er na, na, na, na, na, na o.s.v. Langemann banker Voldemort ned i sandalene sine og tråkker på han resten av dagen. http://open.spotify.com/track/7BNJbm3REvtkbzX19wBJcw Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Langemann (og kaptein Sabeltann generelt) Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Ah. God bedring :7 Takk for det : ) @Flosshatt - http://no.wikipedia....sk_encefalopati Håper ikke du har det. Uff, det håper eg også. I has it Ellers så har jeg sittet og lastet ned mods til Oblivion de siste timene. Tok mye mer tid enn jeg trodde, og nå som jeg endelig er ferdig (håper ikke spillet klikker..) så har jeg for vondt i hodet til å spille. Oh the irony Får vel noe å glede meg til i morgen da Endret 10. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Der ser du Lakus. Det er ikke så hyggelig å bli minnet om jobben når man er ferdig for dagen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har møtt, hilst på og blitt tatt bilde av sammen med Langemann ^_^ Stolt nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) @Mokko: Denne er kanksje litt vag, men jeg husker du skulle ha Mario på kalkulatoren uten å få det til, dessuten går du på skolen og jeg regner med du er ferdig for dagen. Derfor: Endret 10. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Mario på kalkulator er teh stuff of legends. Det er også ekstramateriale som er å finne på DVD/Blu-Ray utgivelser. Og i den anledning at jeg fant Iron Man på Blu-Ray i postkassa (postkassa, postkassa) mi i dag skal jeg nå se på teh stuff of legends #2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg ahr aldri vært noen fan av ekstramateriale. Jeg ser liksom ikke verdien når jeg finner stort sett alt som nevnes i filmens triviadel på IMDB. Slike filmer er som regel bare det samme gjennomrepeterte snakket om hvor god denne filmen er på grunn av ditt og datt, hvor morsom den var å spille inn, hvor fint skuespillerne hadde det sammen på settet og hva de tenker om karakteren sin. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Den delen av ekstramaterialet er ikke så morsom å se på, nei. De delene jeg liker er som regel de som går mer på hvordan de tok, i dette tilfellet, tegneserien over til filmformat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Akkurat den biten kan jeg gå med på er spennende, jeg elsket å se de videoene fra Watchmen. Må se å få tak i den på blu-ray! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Og selvfølgelig liker jeg å se på ekstramaterial om bakgrunnen til stoffet de baserer filmen på i de tilfellene jeg ikke kan så mye om det. Watchmen for eksempel. Der likte jeg svært godt å kunne få et lite innblikk i hva Watchmen er foruten filmen. Edit: We are the same Postet dette for å prøve og smelte det sammen med det forrige innlegget, men du kom imellom. Endret 10. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 @Mokko: Denne er kanksje litt vag, men jeg husker du skulle ha Mario på kalkulatoren uten å få det til, dessuten går du på skolen og jeg regner med du er ferdig for dagen. Derfor: Matte er awesome, men til tider litt kjedelig. Dette derimot: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Husker jeg hadde håndarbeid eller hva det nå het på ungdomsskolen og det eneste jeg oppnådde i løpet av et halvt år var å reparere en feil jeg gjorde andre timen. Fy pokker jeg var en dårlig elev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå