Mokko Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, den er en must på jobben din, ja! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hils'ner fra Malta! Her er det deilig og varmere enn det bli i Norger i sommer Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 De som sier at IE ikke finner sider ved anledninger, så kan jeg informere at Opera er ikke så mye bedre. Bare i dag har jeg opplevd det sikkert snart 20 ganger. :rolleyes: Care to explain? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hils'ner fra Malta! Her er det deilig og varmere enn det bli i Norger i sommer Du snake klokodille? Edit: Jeg stikker og legger meg nå, god natt! Endret 9. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 De som sier at IE ikke finner sider ved anledninger, så kan jeg informere at Opera er ikke så mye bedre. Bare i dag har jeg opplevd det sikkert snart 20 ganger. :rolleyes: Care to explain? Ved bruk av IE har jeg opplevd bare ett par ganger at den liksom ikke har funnet siden. Nå bruker jeg Opera som nettleser og bare i dag har jeg opplevd sinnsykt mange ganger at den ikke fant siden, som gjorde at jeg måtte oppdatere siden flere ganger før den fant siden. Den fant ved en anledning ikke Google.com en gang. :rolleyes: Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er nok ikke et typisk problem med Opera. I verste fall for du prøve deg på Chrome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har aldri hatt problemer med det i Opera Men ja, nå er jeg tilbake fra Drammen, flott by forresten selv om kirken var under oppussing og man ikke kunne se den (bragernes kirke selfølgelig hvis noen lurte). Er litt trøtt etter bilturen så jeg må sove litt nå jeg. Snakkes i morra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg hater å komme på at jeg må barbere meg før jeg legger meg. Særlig så seint på kvelden. ARGH. Natta. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Stakkars AltF4.. Men jeg står ovenfor et vanskelig moralt dilemma. Fikk nettopp vite at vi bare har tredje økt i morra. Synes dere jeg skal droppe den eller burde jeg dra på den? Er tysk og er sikra mellom 5 og 6 og skal ikke ha eksamen i det. Jeg får sove på det. God natt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg ville sett i morgen tidlig. Om dagen i morgen er skikkelig meh! ville jeg latt være. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 De som sier at IE ikke finner sider ved anledninger, så kan jeg informere at Opera er ikke så mye bedre. Bare i dag har jeg opplevd det sikkert snart 20 ganger. :rolleyes: Care to explain? Ved bruk av IE har jeg opplevd bare ett par ganger at den liksom ikke har funnet siden. Nå bruker jeg Opera som nettleser og bare i dag har jeg opplevd sinnsykt mange ganger at den ikke fant siden, som gjorde at jeg måtte oppdatere siden flere ganger før den fant siden. Den fant ved en anledning ikke Google.com en gang. :rolleyes: Det er et problem jeg aldri har vert borti før... Prøv Chrome og se om det skjer der og. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 De som sier at IE ikke finner sider ved anledninger, så kan jeg informere at Opera er ikke så mye bedre. Bare i dag har jeg opplevd det sikkert snart 20 ganger. :rolleyes: Care to explain? Ved bruk av IE har jeg opplevd bare ett par ganger at den liksom ikke har funnet siden. Nå bruker jeg Opera som nettleser og bare i dag har jeg opplevd sinnsykt mange ganger at den ikke fant siden, som gjorde at jeg måtte oppdatere siden flere ganger før den fant siden. Den fant ved en anledning ikke Google.com en gang. :rolleyes: Det er et problem jeg aldri har vert borti før... Prøv Chrome og se om det skjer der og. Vet jeg nesten ikke om jeg gidder. Trenger ikke ha ørten nettlesere. Nå har jeg to og en til blir litt vel mye. Ja natta alle sammen. Jeg skal ikke legge meg riktig enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har blokkdag i politikk i morgen, noe som uten unntak gir meg angst. Jeg vil ikkeee. T_T Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva er blokkdag? Uansett, bare go with the flow, så ser du at dagen bare flyter forbi. Pleier jeg å gjøre når det er noe som er kjedelig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 De som sier at IE ikke finner sider ved anledninger, så kan jeg informere at Opera er ikke så mye bedre. Bare i dag har jeg opplevd det sikkert snart 20 ganger. :rolleyes: Care to explain? Ved bruk av IE har jeg opplevd bare ett par ganger at den liksom ikke har funnet siden. Nå bruker jeg Opera som nettleser og bare i dag har jeg opplevd sinnsykt mange ganger at den ikke fant siden, som gjorde at jeg måtte oppdatere siden flere ganger før den fant siden. Den fant ved en anledning ikke Google.com en gang. :rolleyes: Det er et problem jeg aldri har vert borti før... Prøv Chrome og se om det skjer der og. Vet jeg nesten ikke om jeg gidder. Trenger ikke ha ørten nettlesere. Nå har jeg to og en til blir litt vel mye. Ja natta alle sammen. Jeg skal ikke legge meg riktig enda. Slette noen? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jo kan det og, men da sparer jeg meg det bryet ved å ikke laste ned så mange nettlesere i utgangspunktet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Men chrome er jo best da Prioritert rekkefølge: 1. Chrome 2. Opera 3. Firefox 9001. IE... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå