Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tilgode å prøve Protoss enda, blir vel en runde etterpå. Opplevde Zerg som en bøling med enheter jeg ikke ante hva var, så jeg bygde en av hver for å se om jeg ble noe klokere men nei. StarCraft 2 har en nesten ekstrem mengde enheter, det er nesten så jeg tar meg selv i å like originalen bedre.

Var forøvrig rimelig underholdende å dra en slik "spinal tap" eller hva det nå kalles som den Corruptor-enheten har på en Thor. Da ble plutselig angrepet fra Terranbasen litt mindre skremmende.

For ordens skyld, jeg spiller mot very easy AI.

Men dette vil jo forandre seg rimelig fort når jeg får enspillerdelen i hendene. Det er den som interesserer meg.

Lenke til kommentar

Sist jeg spilte zerg så kunne man stable på beina et rimelig svært early game-angrep ved å lage masse roaches. Det går fryktelig fort, særlig med flere hatcheries og den Queen-evnen som gjør at det plutselig spruter ut larver all over the shop.

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet to skritt nærmere telefonen min, men flerfoldige kilometer lengre unna.

Jeg mistet den i bilen til venn X, som gav den til venn Y i den tanke om at jeg ville møte venn Y før venn X. Venn X skulle i går kveld gi den til venn B, som igjen skulle gi den til meg, men venn B var full så venn X la den igjen hos venn O. Venn O bor i byen. BAAAAAH!!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Da gar vi endelig gått til anskaffelse av en elektrisk fluesmekker. Vi hadde total flue-invasjon, og jeg underdriver ikke når jeg sier at kill counten er oppe i 20+

Fikk til og med tatt knekken på 3 stykker i ett slag en gang, I is pro :whistle:

Det eneste som er litt irriterende er at når du endelig tror at du har drept alle fluene, så dukker det opp to til, og sånn frtsetter det..

Lenke til kommentar

Så digg å være ferdig med dagens 6 timers mattelesing på tentamen, og utrolig nok har jeg lært noe også smile.gif

Litt annerledes..

Hoho, morsomt. Magen rumler i rytme til bassen når æ hærer på musikk. Morsomt..

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...