Vaine Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Poenget mitt er at mine tegninger ikke er verd 5 øre engang. =) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Aha, men da er saken straks en annen. Skal ikke akkurat skryte av mine egne tegneferdigheter heller. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Er hovedsakelig mer fan av traditional art. Det hadde sikkert jeg også vært hadde jeg kunnet tegne for fem flate øre. Du lærer. Fem flate øre er korrekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Her var det stille... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Så hva har folket planlagt for denne søndagen da? Jeg skal bare daffe hele dagen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg sal vel prøve å få tilbake mobilen min tenkte jeg. Om jeg er riktig flink klarer jeg også å karre til meg BFBC2 også. Og Mirrors Edge, Call of Duty 4, m.m. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg skal starte på DA:O igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har ikke turt å starte på det enda engang jeg. Redd for at det vil ta alt for mye tid. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Spørs hvor mye tid du legger i det. Første gang spilte jeg 60 timer uten å runde det. Deretter spilte jeg 40 timer, og rundet det. Og nå begynner det igjen Nå har ikke jeg spilt noen av DLCene. Anbefaler uansett spillet om man har en liten rpg-gnom i seg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 jeg har nettopp kommet hjem fra kirken. Var og så på konfirmasjonsgudstjeneste og gratulerte en del venner. Resten av dagen går til mattetentamen. Kuuuuz azz Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 YEEEEEEEEEEES, fant nettopp ut at mandag den 24. mai er 2. pinsedag = fridag fra skolen = kan sitte oppe hele natta og se Lost-finalen! YEEEEEEES... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Tror denne kaffe-tingen kan bli stor, jeg! Skal starte en restaurant med mottoet "Alt smaker som kaffe. Bare annerledes.". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil ha kaffe. Ikke noe annerledes. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg har nettopp drukket kaffe, og noe annerledes Edit: Ellers så er jeg stolt over hvor heftig god jeg er med paint.net/paint! Endret 9. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil ha kaffe. Ikke noe annerledes. Kaffe smaker som kaffe. Alt annet smaker også som kaffe. Bare annerledes. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 I dag våknet jeg halv 7 med reale smerter i magen. Som om jeg hadde svelget en ball full av pigger. Regnet med det var fordi jeg var sulten (og det var det), så jeg gikk ned og tok meg noe mat. For det første var det så lite godt med mat at jeg brukte èn time på to brødskiver, for det andre satt jeg hele tiden og sovnet av, og til slutt sovnet jeg rett og slett sittende på kjøkkenstolen og slik satt jeg i 1,5 timer i drømmeland. Med halvtygd brødbit i munnen. Nå har jeg tatt en runde som Zerg i StarCraft 2, og jeg har fortsatt litt vondt i magen. Forskjellen nå er at jeg innbiller meg at det kommer av at jeg går og bærer på ett eller annen utyske som snart sprenger ut av brystkassa mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå