Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått kjøpt Fortress Gamer mumble-server gitt :) 100 slots var kanskje litt overkill, men bedre å være på den sikre siden (og vi skal jo ha gamerLan i tillegg, hvor folk kommer til å bruke den aktivt)

 

Edit:

 

Og den fungerer som en drøm :)

 

For å logge på er dette info:

 

Servername: Skriv hva du vil

Address: mumble-3.verygames.net

Port: 50139

Username: Ditt kallenavn

 

Yay!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Den ser kanskje klumpete ut, men det er en liten pris å betale for en fin telefon uten sprekker og riper.

 

Så dere går med noe som gjør at telefonen ser stygg ut for å unngå at den skal bli stygg?

 

Da var samtlige 5 vårtegn på plass!

 

Motorsyklene er på veien, hestehoven blomstrer, utepils er drukket, grilling er gjennomført og hatten har vært på hodet utendørs. Deilig!

Lenke til kommentar

Min Opera kaller popupvinduer for popup windows.D:

 

Jeg fikk flere beskjeder om at et sprettoppvindu var blokkert.

Jeg fikk tre t-skjorter i posten i dag. De var litt store, men det får gå. De får bli til hverdags.

 

Å himmel, Perler for Svin! Du min venn, stiger raskt i gradene.

Takk for det!

Lenke til kommentar

Så dere går med noe som gjør at telefonen ser stygg ut for å unngå at den skal bli stygg?

 

In a way. Men jeg syns ikke den er så stygg med mitt deksel på. Det er uansett bedre med en telefon som ikke går på suicide-dive ut av lomma for hver gang jeg reiser meg.

 

Hehe. For all del, jeg samler bare billige poeng.

 

Har selv en Nokia N73 som er sykt glatt, særlig hvis jeg er kald på hendene. Må ærlig innrømme at jeg er veldig overrasket over kvaliteten på den telefonen, er ikke få reiser den har hatt ned i ymse underlag i varierende hastigheter, og hvor mange ganger jeg har måtte lett etter det minnekortet som flakser ut når telefonen faller i bakken vet jeg ikke men jeg tror ikke jeg har nok fingre til å telle antall ganger det har skjedd. Og sett bort i fra støv på innsiden av skjermen er det ingen tegn til strabasene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...