Error Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Da har jeg fått kjøpt Fortress Gamer mumble-server gitt 100 slots var kanskje litt overkill, men bedre å være på den sikre siden (og vi skal jo ha gamerLan i tillegg, hvor folk kommer til å bruke den aktivt) Edit: Og den fungerer som en drøm For å logge på er dette info: Servername: Skriv hva du vil Address: mumble-3.verygames.net Port: 50139 Username: Ditt kallenavn Yay! Endret 8. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Den ser kanskje klumpete ut, men det er en liten pris å betale for en fin telefon uten sprekker og riper. Så dere går med noe som gjør at telefonen ser stygg ut for å unngå at den skal bli stygg? Da var samtlige 5 vårtegn på plass! Motorsyklene er på veien, hestehoven blomstrer, utepils er drukket, grilling er gjennomført og hatten har vært på hodet utendørs. Deilig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Sevjen stiger og knoppene spretter ut. Mye fint dyreliv har kastet av seg pelsen og titter atter en gang frem. Endret 8. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Photoshop er EVIG morsomt. PS. dette er vanskeligere å lage enn det ser ut til. Tutorials ftw. Endret 8. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg fikk tre t-skjorter i posten i dag. De var litt store, men det får gå. De får bli til hverdags. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hva smaker det som? Som kaffe bare annerledes! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg elsker dette forumet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hei - FuzioN Hvorfor er du overrasket? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Lol! Opera kaller popupvinduer for sprettoppvinduer. XD Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Min Opera kaller popupvinduer for popup windows.D: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg fikk tre t-skjorter i posten i dag. De var litt store, men det får gå. De får bli til hverdags. Å himmel, Perler for Svin! Du min venn, stiger raskt i gradene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Min Opera kaller popupvinduer for popup windows.D: Jeg fikk flere beskjeder om at et sprettoppvindu var blokkert. Jeg fikk tre t-skjorter i posten i dag. De var litt store, men det får gå. De får bli til hverdags. Å himmel, Perler for Svin! Du min venn, stiger raskt i gradene. Takk for det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Pearls... er min favoritt tegneserie. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/-/2007/1288/-/14542419/Family-Guy-Men-Dilf/Product.html?searchtype=genre# Den har jeg lyst på. Hvis noen har tenkt å kjøpe noe fra en plass som fører Eduard Khil/Trolololololo t-skjorter, si gjerne i fra! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Så dere går med noe som gjør at telefonen ser stygg ut for å unngå at den skal bli stygg? In a way. Men jeg syns ikke den er så stygg med mitt deksel på. Det er uansett bedre med en telefon som ikke går på suicide-dive ut av lomma for hver gang jeg reiser meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hei - FuzioN Hvorfor er du overrasket? Bare kall meg HCG, du. Jeg tenkte på posten over. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Her er en crazy ide: Om du vil bli kalt HCG, kall deg HCG. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Så dere går med noe som gjør at telefonen ser stygg ut for å unngå at den skal bli stygg? In a way. Men jeg syns ikke den er så stygg med mitt deksel på. Det er uansett bedre med en telefon som ikke går på suicide-dive ut av lomma for hver gang jeg reiser meg. Hehe. For all del, jeg samler bare billige poeng. Har selv en Nokia N73 som er sykt glatt, særlig hvis jeg er kald på hendene. Må ærlig innrømme at jeg er veldig overrasket over kvaliteten på den telefonen, er ikke få reiser den har hatt ned i ymse underlag i varierende hastigheter, og hvor mange ganger jeg har måtte lett etter det minnekortet som flakser ut når telefonen faller i bakken vet jeg ikke men jeg tror ikke jeg har nok fingre til å telle antall ganger det har skjedd. Og sett bort i fra støv på innsiden av skjermen er det ingen tegn til strabasene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå