Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Sender den på reperasjon. Sprekker overalt, mistet volumknappen, sprekker i kameralinsen etc. Hva er det du egentlig har gjort med den telefonen? Har hatt min i 3/4 år og jeg har kun noen små, halvusynlige riper på skjermen og noen på bakdelen. Hadde 1.gen i vel 1 1/2 år (hvis jeg husker riktig) og den var også i veldig god kondisjon helt til batteriet plutselig ble overopphetet. Normal bruk. Har hatt den siden tidlig august. Tredje iPhonen min, og da begynner en å legge merke til ting. Har aldri vært spesielt uforsiktig med den som å mistet den i bakken eller lignende. 1.gen iPhone tåler vannvittig mye. Hadde en fra februar-juni 2008, kjøpte iPhone 3G i juli 2008 og hadde den til august 2009. Da kjøpte jeg 3GS som jeg har hatt inntil nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Og der er denne lørdagen på vei til å bli ødelagt av arbeid også. I even made a video about Hitler being upset that someone else had taken his Hitler parody video idea! http://www.youtube.com/watch?v=kBO5dh9qrIQ&feature=player_embedded#! Denne er jo blant de aller morsomste Hitler-parodiene som eksisterer. Vel, eksisterte kanskje. Endret 8. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Kondolerer. Du får trøste deg med at min blir erstattet av en HTC S710i en ukes tid fra og med søndag kveld. Why? Sender den på reperasjon. Sprekker overalt, mistet volumknappen, sprekker i kameralinsen etc. Har du ikke et slags type etui/deksel/moblikondom? Det er jo must når man har iPhone... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jo, jeg har det, men telefonen blir så vannvittig klumpete med det på. Bruker det bare når jeg er i båt eller lignende situasjoner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Kamerat: "Laland, hvorfor er telefonen din så jævlig klumpete og greier!?" Laland: "I'm On A Boat". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Du reagerte ikke på vannvittig? Synes det var ganske.. vittig jeg. Glemte forresten å si at telefonen begynner å miste smaken sin. Gjett hva den smaker som! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Fikk akkurat vite at jeg skal på gullruten i kveld, som takk på at jeg var med å filme konferansene på Nordiske Mediedager. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Nice. Du får kose deg masse. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jo, jeg har det, men telefonen blir så vannvittig klumpete med det på. Bruker det bare når jeg er i båt eller lignende situasjoner. Det synes ikke jeg... Hadde jeg ikke hatt det hadde telefonen falt ut av lommen min hele tiden... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Objektivt sett så blir den stor og klumpete med et deksel type gummi utenpå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Det holder jo uansett med den tynne plastikkfilmen en bare limer på med vann. Jeg har mistet og slengt telefonen min rimelig mye rundt. Jeg har sølt masse maling på den, sparkel, snø og jord også. Eneste synlige skaden er en mikrosprekk rett under "lock" tasten og inn til metallrammen. Nesten ikke synlig overhodet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Har lært meg den Lost-sangen det ble linket til her for et par dager siden + "Fur Elise" på piano.. Ganske stolt, til å være en som så vidt kan Lisa gikk til skolen.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Bare jeg som ikke forstår hvorfor man har eksamener på universiteter? Eksamener viser til dels forståelse for faget, greit nok. Men eksamener baserer seg i stor grad også på ren pugging av fagstoff. En annen ting er jo at eksamener på ingen måte lar studentene skape ny kunnskap innen et fagområde. Det er jo nettopp dette vitenskapen handler om. Oppgaver er således langt mer passende. Her får man skape kunnskap ved å ta utgangspunkt i eksisterende fagkunnskap, og så bygge på denne for å trekke konklusjoner om problemstillinger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hadde jeg ikke hatt det hadde telefonen falt ut av lommen min hele tiden... Samme her. Som f.eks. dagen etter at jeg fikk meg min iphone. Skulle gå ut av en bil, og der fløy den ut av lomma med en gang. Den ser kanskje klumpete ut, men det er en liten pris å betale for en fin telefon uten sprekker og riper. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Objektivt sett så blir den stor og klumpete med et deksel type gummi utenpå. http://www.auroragroup.eu/shop/forms/products.asp?grp=L-14&f=70&hl=Mobil%20/%20PDA%20/%20iPhone%20tilbeh%F8r&sk=&sv=&sq=&so=0&news=&pltype=&plid=&wo= Har den som er øverst på den siden der. Er mer en "pose" så "posen" ligger bare i lommen, og jeg presser ut iPhone med fingeren på oversiden av lommen. Et genialt konsept! EDIT: Dere kan ikke bestille derfra men dere finner den sikker en annen plass EDIT2: Oh and, portable apps programmet er awesome! Fantastisk og kunne kjøre alle de viktigste programmene fra minnepenn! Endret 8. mai 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Da skal visst Paisley på dææte i kveld ( ), og miley cyrus venter. Lurer på hvordan hun synger. Kanskje som i hanna montana, bare annerledes? Endret 8. mai 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Er det fest i Amerika eller hos Kate, denne gangen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Neinei, er The last song på biografen med ei da vettu Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Han som fant opp potetgull med skinkesmak er et geni! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå