Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagen i dag har i grunnen bestått av å gå på do, henge meg utafor en kant, markere 4 fiender og vente på at de går nærmere hverandre for så å henrette de i løpet av noen få sekunder med velplasserte hodeskudd.

Jeg elsker å være superspion.

Og ikke vet jeg hvorfor, men jeg må le når jeg lese denne nyheten.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Like morsomt hver gang sånt skjer. Like mye WTF med andre ord.

Husker vi var på byen i Spania sammen med noen kjerringer som vi hadde møtt der nede. Plutselig sa hun at hun og typen hadde kranglet så busta føyk fordi han mente hun flørtet for mye med meg. Det irriterer meg den dag i dag at jeg ikke svarte noe mer sjarmerende enn "well, he´s a fucking idiot!", men det fungerte visst det også. Og det må nesten nevnes at etter all drittslenginga mi om han (jeg likte han ikke en eneste millimeter) så endte det opp med at de to gjorde det slutt fordi han var utro.

Det var litt av en ferie.

Lenke til kommentar

I dag går turen til drammen og konfirmasjon til kusinen min ^_^. Vi snakkes vel igjen på søndag :)

Jeg liker ikke at du enda ikke har svart om det er borglig eller kristlig konf du skal i, og hvor den skal avholdes. Jeg er overbevist om at vi har en felles bekjent i din kusine / vi er i familie.

Selv skal jeg bruke årets eneste fine helgedag på å øve til mattetentamen, sammen med morgendagen og mandagen. FUUU!

Lenke til kommentar

Men når jeg har garanti og får fikset det hele gratis på en ukes tid? Neppe. Og trengs nok en tre-fire uker, en stødig hånd og mer enn én medhjelper når man skal inn i en iPhone og bytte batteri, skjerm, bakdeksel, kameralinse og GSM/3G-mottaker.

Har forøvrig vært inne i en iPhone (1.gen) og byttet batteri tidligere. Gikk greit det, men gidder ikke det når jeg har garanti på en operatørfri iPhone 3GS som jeg selger igjen til sommeren. ;)

Lenke til kommentar

Kondolerer. Du får trøste deg med at min blir erstattet av en HTC S710i en ukes tid fra og med søndag kveld.

Why?

Sender den på reperasjon. Sprekker overalt, mistet volumknappen, sprekker i kameralinsen etc.

Hva er det du egentlig har gjort med den telefonen?

Har hatt min i 3/4 år og jeg har kun noen små, halvusynlige riper på skjermen og noen på bakdelen.

Hadde 1.gen i vel 1 1/2 år (hvis jeg husker riktig) og den var også i veldig god kondisjon helt til batteriet plutselig ble overopphetet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...