psyched Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ble tidlig ferdig med engelsk tentamen, som ikke gikk spesielt bra. Var mer opptatt av å fylle x antall sider og stikke, fremfør å skrive en tekst med ordentlig innhold og følelser. På toppen av dette så jeg ikke at vi kunne skrive fortelling, så jeg endte opp med en idiotisk dagbok... Merker jeg har ordentlig lyst på en ipad nå, hva er lanseringsdatoen i Norge for denne? Ser ludo.no selger en rekke ipad, men er litt usikker på den stive prisen. Og hvor mye minne treger man, er 3G et must? Jeg fikk 5 på tentamen og 5+ på innlevering i engelsk i dag Drit i 3g Eller kanskje de burde ta den med til en smådyrklinikk i stedet for å "stelle" med den. :| Ja, og man bør ikke holde i en syk fugl med bare hendene... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Fikk 5/6 på årets siste heldagsprøve i engelsk. Smått fornøyd! B) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Høres korrekt ut. Smakte som kaffe, tar jeg ikke feil. Bare annerledes. Syke kråker smaker visst også noe i den duren. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) o.O Et sjeldent syn Edit: Hvorfor er det sånn at så godt som alle kvinnfolk skriker og hyler og bærer seg med en gang det er snakk om likestilling, men når det gjelder i deres egen favør, nei da er de blinde som en gjeng etanolforgifta kyr. http://www.dagbladet...itikk/11629092/ For noe idioti Edit 2: http://en.nothingisreal.com/wiki/Why_I_Will_Never_Have_a_Girlfriend Endret 7. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 o.O Et sjeldent syn Jeg? Kom egentlig bare tilbake for å snakke litt Starcraft 2 og trolle AltF4 fordi han tydeligvis er det vi kaller en noob. Du må forresten være gammel nok til å ikke bry seg om hva folk synes om deg for å kalle AltF4 noob, så trå varsomt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Vel, det er ikke til å stikke under en stol at pappaperm misbrukes svært ofte. Har jo selv vært borti fedre som har det på jobben, men svært få holder faktisk barna sine hjemme de ukene det gjelder. o.O Et sjeldent syn Jeg? Kom egentlig bare tilbake for å snakke litt Starcraft 2 og trolle AltF4 fordi han tydeligvis er det vi kaller en noob. Du må forresten være gammel nok til å ikke bry seg om hva folk synes om deg for å kalle AltF4 noob, så trå varsomt. Jeg kan ikke si jeg skjønte den siste setningen der men jeg anser det som et kompliment at du kommer bare for min del. Og ja, når det gjelder de fleste onlinespill er jeg en noob. Særlig StarCraft. Endret 7. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Den orginale pizzaen fra grandiosa har skiftet smak. Før var den digg. For første gang på haugevis av år har den endret smak til en ekkel en. Litt som kaffe. Merkelig. Det er utrolig for noen prisforskjeller det er på finn.no og det er noen utrolige annonser også. For eksempel denne: Å herregud eg gidda lite å skriva nåke her.Du vett sannsynligvis ka d går i. iPaden min e såvidt brukt. Går nesten kje an å vær på internett pga driten ikkje støtte flash. Pluss at d så vidt går an å kjøpa programmer på nette fordi du ikkje bur i oh store Amerika. Så hvis du e ein feite mann med store lommer, så e detta Iphonen for deg. Å nei, vent: D går jo kje an å ringa me an! Hvis du vil spela kabal på ein store iPhone så e an glimrande. Hvis du vil ha ei dritdyre ramma på veggen så e detta greio for deg. Ellers e an skinnande med eple på, så du vett at du bør ha an. Alle garantiar, kvitteringar og krimskrams følle med. Mottar kun betaling i 120 femtilapper. Ska bada i pengene ittepå. Smilefjes. Link Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det var dagens. Litt tørr å svelge, men minner litt om kaffe. Bare annerledes. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ingen som har slektninger eller venner i usa som kan videresende en pakke til en her inne som selv kan videresende en pakke til meg? Alle slektningene fra USA som familien har kontakt med er pensjonister... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Kan ikke si jeg kan hjelpe deg. London Music Works – 28 Days Later - In The House-In A Heartbeat Ikke like bra som den som faktisk er i filmen, men langt bedre enn å ikke ha noen versjon på Spotify i det hele tatt. Fantastisk låt som gir meg innmari lyst til å løpe som bare faen. Samme følelse får jeg av Massive Attack – Angel, hovedsaklig mot slutten av låta. Endret 7. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er en på brukt1 som studerer i USA og sender for et lite tillegg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Man, den Finn-annonsen var genial. Jeg fikk nesten lyst til å kjøpe den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har vært på Lizzi's i Drammen i kveld og spist deilig pizza. Skinkepizzaen var definivt best. Nå skal jeg legge meg tror jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Vurderer faktisk å legge meg selv! Litt vel opptatt med å være Sam Fisher egentlig, men jeg er såpass trøtt og ukonsentrert at det ser mer ut som om det er en lett blanding av sniking og 100 meter sprintskyting. Ingen heldig kombinasjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Mista iPhonen min i dag. Håper desperat at den ligger i bilen til en kompis. Ok, farvel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kondolerer. Du får trøste deg med at min blir erstattet av en HTC S710i en ukes tid fra og med søndag kveld. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Da stikker jeg til sengs selv. Fant ut tidligere i dag at jeg hadde lyst til å lese Dune igjen (leste den på norsk når jeg var 10 år eller noe. Tror ikke jeg skjønte alt da, men likte den likevel). Så sa mamma at jeg kunne låne kindelen hennes (lesebrett fra amazon) og det hendige med den er at man bare kan laste ned bøker fra amazon.com direkte, så da gikk det noen raske timer i den verdenen Men nå er det leggetid for min del, god natt, og ikke vær for lenge oppe i natt! *host, RoR, hark* Simon & Garfunkel – The Sound Of Silence Endret 7. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Pokker ta Error, nå ble det Spotify-ritt på meg igjen. Og jeg som hadde bestemt meg for å legge meg og greier. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er så mett at jeg neste4n sprekker, ekstremt ubehagelig! Tror det er verre og være for mett en for sulten, hjemmelaget pizza Kondolerer. Du får trøste deg med at min blir erstattet av en HTC S710i en ukes tid fra og med søndag kveld. Why? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Så sa mamma at jeg kunne låne kindelen hennes (lesebrett fra amazon) og det hendige med den er at man bare kan laste ned bøker fra amazon.com direkte, så da gikk det noen raske timer i den verdenen Men nå er det leggetid for min del, god natt, og ikke vær for lenge oppe i natt! *host, RoR, hark* Det var da en meget merkelig hoste du har, tror du bør få en lege til å se på den. ^_^ Men ja, kindle er ganske genialt, den mangler sjarmen som en god bok har da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå