Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ble tidlig ferdig med engelsk tentamen, som ikke gikk spesielt bra. Var mer opptatt av å fylle x antall sider og stikke, fremfør å skrive en tekst med ordentlig innhold og følelser. På toppen av dette så jeg ikke at vi kunne skrive fortelling, så jeg endte opp med en idiotisk dagbok...

Merker jeg har ordentlig lyst på en ipad nå, hva er lanseringsdatoen i Norge for denne?

Ser ludo.no selger en rekke ipad, men er litt usikker på den stive prisen.

Og hvor mye minne treger man, er 3G et must?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som møtte meg da jeg kom hjem nå nettopp var en garasje stappfull av unger. Det viste seg at de hadde funnet en skadet kråke på vei hjem, og funnet ut de skulle stelle med den til den blir bedre.

Her er kråken.

post-63-1100647189_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ta kråka fra dem, levere den inn til veterinæren og få dem til å sjekke den, og avlive den hvis nødvendig.

Den har på en eller annen måte blitt så skadet at den ikke klarer å gjøre noe, så kommer det en hel haug med hylende unger og løfter den opp og tar den med hjem. Vil tro at den har det sånn passe jævlig akkurat nå, og siden de har holdt på så mye med den tviler jeg på at den blir akseptert av andre fugler hvis den klarer seg.

Lenke til kommentar

Ble tidlig ferdig med engelsk tentamen, som ikke gikk spesielt bra. Var mer opptatt av å fylle x antall sider og stikke, fremfør å skrive en tekst med ordentlig innhold og følelser. På toppen av dette så jeg ikke at vi kunne skrive fortelling, så jeg endte opp med en idiotisk dagbok...

Merker jeg har ordentlig lyst på en ipad nå, hva er lanseringsdatoen i Norge for denne?

Ser ludo.no selger en rekke ipad, men er litt usikker på den stive prisen.

Og hvor mye minne treger man, er 3G et must?

Enkelte tror ikke den kommer før til høsten til Norge. Noen håper fortsatt at den kommer før sommeren.

Jeg kommer til å gå for 32gb, men en trenger strengt tatt ikke mer enn 16gb. Musikk har du på mp3-spilleren. Apps tar ikke spesielt mye plass. Du får en del filmer på 16gb, og bytter bare filmene når du har sett dem. Skal du ha mye bilder bør du vurdere større kapasitet.

Og jeg vil ikke anbefale Ludo. De er sinnsykt overpriset. Kjøp heller gjennom Ebay, Finn, Brukt1 f.eks.

Eller du kan prøve deg på AppleStore + JetCarrier.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvorvidt det er et poeng med 3G, hva er det egentlig 3G gjør? Mulighet for å selv være på nettet uten å være koblet opp mot et valgt nettverk?

Ser at prisen på ipads fra finn.no er greie, så med mindre jeg importerer gjennom venner fra usa (usikker på om jeg har venner/slektinger igjen faktisk) blir det via finn/ebay

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

3G gjør at du kan surfe på mobilnettet. I byer er det ok fart, men ikke mye å skryte av når du kommer litt utenfor. Dog må du betale enten en fast pris eller for hver mb du bruker, og det kreves at du har et micro-sim kort som skal i iPaden. Kanskje verdt det hvis du er mye ut å reiser, dog skeptisk likevel.

Lenke til kommentar

Du vet du er gammel når du må handle på nett for folk du har blitt kjent med på et forum!

Noen som har lyst på Starcraft 2 beta invite?

Edit: Gamlefar ble den heldige

And there was much rejoice ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...