Vaine Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 kjenner øyelokka begynner å bli tunge selv jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kjøper ALT av musikk, spill og filmer. Who needs internet. Hvorfor kjøpe musikk når du kan høre på det gratis på en lovlig måte? For å støtte artistene. Ehm... Artistene får betalt med spotify også... De har reklame der som gjør at artistene får penger pga det... Alle artistene i verden får reklame? Neppe. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Dere får avgjørde; Skal jeg skru på PS3en nå eller bare sitte å daffe på PCen til jeg skal legge meg? the latter Hæ? Det sistnevnte alternativet. Kan du ikke engelsk? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Det er noen helger jeg bare må det. Dette er en av dem. Natta, da! Har dager jeg, sånn som i går. Da la jeg meg ganske tidlig, men har også de når jeg ikke legger meg. Er jo samme skitten for meg da... Sovner ikke uansett. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kjøper ALT av musikk, spill og filmer. Who needs internet. Hvorfor kjøpe musikk når du kan høre på det gratis på en lovlig måte? For å støtte artistene. Ehm... Artistene får betalt med spotify også... De har reklame der som gjør at artistene får penger pga det... Alle artistene i verden får reklame? Neppe. Det er reklame på spotify, reklameinntektene deles mellom artistene Dere får avgjørde; Skal jeg skru på PS3en nå eller bare sitte å daffe på PCen til jeg skal legge meg? the latter Hæ? Det sistnevnte alternativet. Kan du ikke engelsk? Nei :unsure: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Ehm... Artistene får betalt med spotify også... De har reklame der som gjør at artistene får penger pga det... Alle artistene i verden får reklame? Neppe. Ikke artistene... Men spotify har reklame der for å tjene penger slik at de kan betale artistene for å ha lov til å ha sangene deres der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Det er også en mulighet for å betale( da slipper du pauser innimellom) det er vel her pengene kommer fra Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror det e på tide med ny maskin her i gården. Høres ut som den skal ut å kjøre med dampmotoren sin. Nei, tar heller å slår den av og ser you know who. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Det er også det da, men jeg betaler da nok ikke likevel, for jeg ønsker jo et lovlig men gratis måte å høre på musikk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror det e på tide med ny maskin her i gården. Høres ut som den skal ut å kjøre med dampmotoren sin. Nei, tar heller å slår den av og ser you know who. I think i know who mr.Smith Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 http://open.spotify.com/track/0zGLJWvWwp2etNUGAouQgS Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Cya later "Jones". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Det er også en mulighet for å betale( da slipper du pauser innimellom)det er vel her pengene kommer fra Pause innimellom hvor? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 http://open.spotify.com/track/0zGLJWvWwp2etNUGAouQgS boyzvoice for ever man Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Når du hører på kommer det reklame pauser innemellom. Boyzvoice :o :o :o :o :o :o Endret 14. mars 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Svarte mennesker er skumle! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Nøtte please come with more. Jeg ler meg skakk her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Kan noen sende meg Spotify-invitasjon? http://spotify.fleo.se/ Der kommer det flere hele tiden. Når du hører på kommer det reklame pauser innemellom. Boyzvoice :o :o :o :o :o :o http://open.spotify.com/track/3luFckXXGn9Mrikv7blVzq Endret 14. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå