Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den svarte Burn'en er best. :whistle:

Den er den beste energidrikken!

 

Da er det tid for kaffe før det blir for sent.

 

To hjemmelagde brødskiver med strandamør fra Møre og Romsdal (teh real shit) og en breddfull kopp hjemmebrygget cappucino med masse skum og brunt perlesukker = Nom nom

Du, min gode mann har smak! Strandamør (utales "mår") er jo som kaffe bare annerledes :p

 

Hva skjedde med Google?

Nothing?

Lenke til kommentar

Du, min gode mann har smak! Strandamør (utales "mår") er jo som kaffe bare annerledes :p

Vet at det uttales mår, og det er vel det det står på pakken her på Østlandet, men det skrives nå i alle fall Strandamør der oppe :p

 

Da er det leggetid for meg. SC måtte selvfølgelig patche i det uendelige, så jeg snakket litt med en kar istedenfor. Good times

 

God natt!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har nå kommet til det punktet hvor kroppen er helt kjørt, helt ferdig og helt utmattet. Ikke orker jeg å prate med folk, svare på meldinger, ta telefonen, reise meg opp, gå på dass, hente meg mat. Jeg klarer såvidt å stå på bena og kroppen verker i alle verdens ledd.

 

Fuck

Lenke til kommentar

Lucky bastards, jeg og kunne tenkt meg å komme meg litt vekk. Eller, får ta til nøye med oslo-turen i juni.

 

Fikk forresten særemnet tilbake, og det gikk... vel..ehh... bedre enn forventet kan man vel si.

 

På tide å vekke so for dagen kanskje....så hvilke planer har folket denne helgen? :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Fordi jeg var nødt til å starte dagen med å krangle med en eller annen drittkjerring bare for og få kjøpt et nytt busskort. Hu visste åpenbart ikke hva hu prata om, men nektet å selge meg kortet. Etter noen minutter med grinding gav hun heldigvis etter og skøv kortet ut gjennom luka. Dessverre var allerede tonen for dagen satt og frem til nå har alt av arbeidet vært noe dritt.

 

Så i helgen skal jeg sitte hjemme å le av hvor dårlige småsøsknene mine er til ting i forhold til meg, være dust og ligge på det mentale nivået som en nittiåring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...