Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kjip*emo*deppa*lei seg=negativ*negativ*negativ*negativ. Som alle vet er negativ+negativ positiv. Good times! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg skulle ønske leiligheten min var av bedre kvalitet og lå en helt annen plass enn det den gjør. Jeg får satse på at jeg får en jobb og kan ta opp lån og få en bedre leilighet en annen plass. Hvis ikke flytter jeg bare hjem igjen, for jeg gidder virkelig ikke bo der i år etter år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Negativ + Negativ + Negativ + Negativ = Positiv + Positiv = Negativ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Pluss og pluss er pluss. Minus og minus er pluss. Pluss og minus er minus. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor det da dere? Gamle (dårlige) minner som har bestemt seg for å gjemsøke meg, og gjemmer seg bak alle ord og ting. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Høres ikke så bra ut. Kanskje dette hjelper: Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Trakk på smilebåndet av den der jeg ihvertfall.. ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 When you're feelin' blue, google "cute kittens". Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hehe. Jeg har en egen søt kattepus, så tar meg heller en tur ned i godstolen der hvor den regelmessig ligger. Endret 6. mai 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Foreslår signaturen til Villanden pluss bildet hans. Faen, jeg foreslår hele fyren! Endret 6. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Kan to folk som sitter på forskjellige IP-adresser dele én Spotify-bruker? Jeg skjønner at bare én av dem kan være inne samtidig, men går det ellers greit, eller risikerer du stenging eller noe fordi du hyppig skifter IP-adresse? Endret 6. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Nåww.. Erik da. You make me blush, and you just made my profile. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hva skjedde med Google? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kan to folk som sitter på forskjellige IP-adresser dele én Spotify-bruker? Jeg skjønner at bare én av dem kan være inne samtidig, men går det ellers greit, eller risikerer du stenging eller noe fordi du hyppig skifter IP-adresse? Selv har jeg brukt min profil på flere forskjellige PC'er på fest og greier uten å oppleve problemer. Nåww.. Erik da. You make me blush, and you just made my profile. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Shees til emoopplegg her. Jeg har ME og likevel gjør jeg det beste ut av situasjonen og nyter livet. Less QQ, more pewpew Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Haha! Den siste der smakte litt som kaffe. Bare annerledes. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg skal gi deg noe som smaker litt som kaffe, bare annerledes jeg! Ellers patcher starcraft som bare det. Skal bli gøy å prøve det selv om jeg må stikke til køys om en halvtime Edit: Og jo, få HCG til å invitere meg inn i ASO Endret 6. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil ha frappeeee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå