AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Bare annerledes. Dette redder dagen min. Og den anonyme leseren som la igjen følgende kommentar i bloggen min nå klokka 18.00: "Jeg elsker deg". Gud jeg skulle ønske det var ei jente. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Bare annerledes. Dette redder dagen min. Og den anonyme leseren som la igjen følgende kommentar i bloggen min nå klokka 18.00: "Jeg elsker deg". Gud jeg skulle ønske det var ei jente. Jeg tørr vedde på at det var Lemon som gav den kommentaren. KAFFE SMAKER SOM KAFFE, BARE ANNERLEDES! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Ikke saft, for det smaker brus. Bare.. annerledes? EDIT: Konklusjon: alt smaker likt, bare forskjellig. Endret 6. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hehe Det mest interessante med dette er jo at det kom på ett av de første innleggene jeg skrev, så det er tydeligvis en sjanse for at noen gidder å lese eldre innlegg, og det er jo hyggelig. Sjansen for at det er en Xbox 360-fanboy er forøvrig til stede ettersom innlegget omhandlet kontrollen til PlayStation 3. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Om jeg forstår blogginnlegget ditt riktig, så er dette det du trenger. Et sett koster ikke mer enn en pølse på Narvesen, og jeg elsker dem. EDIT: Og jeg vedder en kjeks på at den som skrev kommentaren faktisk ikke elsker deg, uansett kjønn. Endret 6. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke vær så sikker.. lessthanthree. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Bare som litt tilfeldig informasjon så elsker Vrengtpolvott Erik, Mammakamel elsker en random dude han ikke vet hvem er, hverken på nettet eller i virkeligheten, lolidude elsker Nøtte og Lakus, som også blir elsket av Eplefe. Endret 6. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Glem ikke at Head_Hunter elsker en laser, Rider of Reason elsker stunden før byen våkner og at Ghaundan elsker looken til Starcraft 2. Det her var litt moro! Og det smaker som kaffe. Bare annerledes. Endret 6. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) @Mokko: Hva skal man kalle det der da, 7,5kantdrama? Det her var litt moro! Og det smaker som kaffe. Bare annerledes. Og et nytt internettfenomen er født. Endret 6. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Om jeg forstår blogginnlegget ditt riktig, så er dette det du trenger. Et sett koster ikke mer enn en pølse på Narvesen, og jeg elsker dem. EDIT: Og jeg vedder en kjeks på at den som skrev kommentaren faktisk ikke elsker deg, uansett kjønn. Er klar over slike, men har bare aldri kommet så langt som å faktisk bestille dem. Og det faktum at man må ty til tredjeparts deler for å gjøre noe bedre forsterker vel bare poenget mitt. Og beviser at pølser er forbanna dyrt. Bare som litt tilfeldig informasjon så elsker Vrengtpolvott Erik, Mammakamel elsker en random dude han ikke vet hvem er, hverken på nettet eller i virkeligheten, lolidude elsker Nøtte og Lakus, som også blir elsket av Eplefe. Den Erik er forøvrig meg, bare for å klargjøre det. Så da kan vel mysteriet være løst, selv om Vrengtplovott ikke er å finne online noe sted. Endret 6. mai 2010 av AltF4 Ble litt vel innbilsk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Angående de PS3-triggerne; de gjør ikke kontrollen så god som en gjerne skulle ønske. Den er fortsatt awkward å bruke, og Killzone 2 er fortsatt noe herk å styre. Resistance: FOM funket, though. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg så du skrev Mammakamel først Erik! Jeg elsker deg også! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er av helt motsatt oppfatning ang kontrollere. Jeg liker dualshock til PS3 mye bedre enn xbox-kontrolleren. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Er vel en vanesak. Har knapt spilt PS i mitt liv, så jeg er kanskje ikke den en burde spørre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg så du skrev Mammakamel først Erik! Jeg elsker deg også! Haha fantastisk! Du havnet i min profil. Jeg er av helt motsatt oppfatning ang kontrollere. Jeg liker dualshock til PS3 mye bedre enn xbox-kontrolleren. Nja, etter såpass lang tid uten Xbox-kontrolleren merket jeg at den ble litt rar å plukke opp igjen, men den sitter forbanna mye bedre i hendene enn dualshock gjør. Dualshock har også den bedritne sixaxis-greia jeg virkelig hater å oppdage at er tilstede i spill. Endret 6. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hater å vere sjuk <_< Trur eg har kyssesjuka, men skal til legen for å sjekke i morgon. Har ikkje fått gjort noko vettugt i dag, bortsett frå å sjå House i heile dag. Og åte riskrem. Og gjett kva det smakar som? Nemleg, kaffe berre annerleies. Korleis har de det da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Da er det tid for kaffe før det blir for sent. To hjemmelagde brødskiver med strandamør fra Møre og Romsdal (teh real shit) og en breddfull kopp hjemmebrygget cappucino med masse skum og brunt perlesukker = Nom nom Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Kyssesyken er kjipe greier. Har aldri hatt det selv, men ei jeg kjenner hadde det på videregående og hun brukte laaang tid på å bli frisk. Jeg har det forøvring kjipt. Endret 6. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 ...og jeg er deprimert. Noe som egentlig ikke er noe særlig uvanlig nå for tiden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kjipt, emo, deppa, lei seg...You name it, I am it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå