Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare annerledes.

Dette redder dagen min. Og den anonyme leseren som la igjen følgende kommentar i bloggen min nå klokka 18.00: "Jeg elsker deg". Gud jeg skulle ønske det var ei jente.

Jeg tørr vedde på at det var Lemon som gav den kommentaren. :)

KAFFE SMAKER SOM KAFFE, BARE ANNERLEDES! :innocent:

Lenke til kommentar

Om jeg forstår blogginnlegget ditt riktig, så er dette det du trenger. Et sett koster ikke mer enn en pølse på Narvesen, og jeg elsker dem.

EDIT: Og jeg vedder en kjeks på at den som skrev kommentaren faktisk ikke elsker deg, uansett kjønn.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Om jeg forstår blogginnlegget ditt riktig, så er dette det du trenger. Et sett koster ikke mer enn en pølse på Narvesen, og jeg elsker dem.

EDIT: Og jeg vedder en kjeks på at den som skrev kommentaren faktisk ikke elsker deg, uansett kjønn.

Er klar over slike, men har bare aldri kommet så langt som å faktisk bestille dem. Og det faktum at man må ty til tredjeparts deler for å gjøre noe bedre forsterker vel bare poenget mitt. Og beviser at pølser er forbanna dyrt.

Bare som litt tilfeldig informasjon så elsker Vrengtpolvott Erik, Mammakamel elsker en random dude han ikke vet hvem er, hverken på nettet eller i virkeligheten, lolidude elsker Nøtte og Lakus, som også blir elsket av Eplefe.

Den Erik er forøvrig meg, bare for å klargjøre det. Så da kan vel mysteriet være løst, selv om Vrengtplovott ikke er å finne online noe sted.

Endret av AltF4
Ble litt vel innbilsk.
Lenke til kommentar

Jeg så du skrev Mammakamel først Erik! Jeg elsker deg også!

Haha fantastisk! Du havnet i min profil.

Jeg er av helt motsatt oppfatning ang kontrollere. Jeg liker dualshock til PS3 mye bedre enn xbox-kontrolleren. :)

Nja, etter såpass lang tid uten Xbox-kontrolleren merket jeg at den ble litt rar å plukke opp igjen, men den sitter forbanna mye bedre i hendene enn dualshock gjør. Dualshock har også den bedritne sixaxis-greia jeg virkelig hater å oppdage at er tilstede i spill.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...