Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ikke sant! Vi blir alltid så enige i de diskusjonene. ^_^

Jeg tror noen av dere har et litt rare smaksløker. Jeg synes ikke noen av de er søte jeg, ikke sånn som jeg forbinder med søtt ihvertfall. De er iallefall ikke i overkant søte.

Er enig med deg jeg. Vet det er mange som synes de små påskeeggene (de i lilla kartong)er søte og kvalmende, men jeg og en i klassen hadde konkuranse for å se hvem som klarte å spise flest, hvor jeg klarte 11 og han 16. :)

Jeg kan godt spise opp en hel sånn kartong jeg, uten at det blir for søtt for meg. Det som også er digg med de, er å legge de i kjøleskapet, sånn at den kremen inni stivner. Da kan du spise enda flere, for da blir det ikke så mektig.

Jeg skal kjøpe en Burn når jeg er på butikken nå og så skal jeg fastslå hva den smaker en gang for alle.

Sørg for at du kjøper den som er i svart boks. Det er den som er originalen. Det finnes en som er grønn og rosa også, men det er den svarte som er best. Uansett hva du måtte synes om den, vil jeg alltid digge den. Jeg skulle helst sett at det kom sånn ut av vannkrana.

Du må huske å drikke den når den er kald!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en periode på det første (og eneste...) året på Videregående jeg drakk litt kaffe. Jeg syntes ikke det smakte noe godt sånn egentlig, men jeg drakk det for å være litt kul. Nå synes jeg kaffe latte er godt, om den er laget ordentlig. Enkelte klarer ikke å få til den krem/melkesmaken som den skal ha. Sånn kaffe med litt svak kaffesmak, men med litt mer overkant av melk/krem er godt. Til nå synes jeg den de lager i kafeteriaen på Rikshospitalet er best. Nå drikker jeg ikke kaffe i det hele tatt. Er en mer te-person.

Lenke til kommentar

Det å diskutere smak er alltid så givende!

For min egen del har jeg endelig tatt av reguleringen etter to år, det føles merkelig ut :p Men, digg å bli ferdig med det også (gom i ett år, men det gjør ikke så mye)

Regulering i tre år og gom etterpå her i gården. Hadde også sånn sexy bøyle på om natta. Slår meg fortsatt som rart at jeg ikke tok livet av meg hver eneste kveld dette pågikk.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt smaken for te selv, ikke kaffe heller. Kan strekke meg til at mokka er godt, men ellers er det kakao her i gården. Min erfaring og oppfatning av energidrikk er at flesteparten er overhypet, fulle av sukker og uten koffein.

Burn, battery og de andre er kun lagd for å lure tenåringer. Jeg holder meg til Red Bull, eller helst Frank´s som virkelig er å foretrekke smile.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...