Vaine Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Igjen litt merkelig med tanke på at den inneholder akkurat like mye sukker som all annen brus, ~11%. ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg synes den smakte sukker som har hilst på et bringebær. Fin boks da det skal den ha Edit: Tenkte bringebær, skrev jordbær. Endret 6. mai 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Igjen litt merkelig med tanke på at den inneholder akkurat like mye sukker som all annen brus, ~11%. ^_^ feil. 62% karbohydrater hvor jeg regner med at mesteparten er sukker i Urge intense Red Sting. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 62% høres litt for mye ut Eplefe. Sikker på du ikke mener 62% av daglig anbefalt dose karbissær? For det er det. Det er 56gram sukker per 500ml. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Igjen litt merkelig med tanke på at den inneholder akkurat like mye sukker som all annen brus, ~11%. ^_^ feil. 62% karbohydrater hvor jeg regner med at mesteparten er sukker i Urge intense Red Sting. Feil igjen, du mener nok % av anbefalt daglig inntak. En væske mættet med 62% sukker ville ikke vært mye til væske lenger. 62% høres litt for mye ut Eplefe. Sikker på du ikke mener 62% av daglig anbefalt dose karbissær? For det er det. Det er 56gram sukker per 500ml. Oops, leste ikke posten din, men som du ser 56 gram per 500ml ~ 11%. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Tesla coils > nesten alt! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Nicola Tesla <3! Vannkrig med russen i dag Fikk anmerkning og brev med hjem for å gå langs en gangsti 100m til Prix på skolen... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Nicola Tesla <3! Vannkrig med russen i dag Fikk anmerkning og brev med hjem for å gå langs en gangsti 100m til Prix på skolen... Skole, LoL... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Må øve i hele dag til mattetentamen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har hatt tidenes mest awsome dag på skolen i dag. En såkalt " godt og blandet dag" hvor det var fotballturneringer hvor vi knuste alle trinnene, og fikk spille mot jentelaget fra 10 (håndballjentene som seff er fine). Mange gode dueller der for oss kåte 9 klassinger. Etterfulgt av konsert ute, volleyballturneringer, et par foredrag av blant annet en marco el zafi ognoe som var veldig bra. Alt ble avsluttet med en gedigen vannkrig med alle elevene og lærerne som dro fram brannslangene og de stakkars jentene i hvite bluser ble helt gjennomsiktelige. Altså rundt 90% av jentene. Stakkar.. Gjennombruddet kom da jeg klarter opp på skoletaket med brannslangen og spylte på lærerne som sto rett under, taket ovenfor elevene. That was awsome. Endret 6. mai 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Det der hørtes rett og slett ut som en AWESOME dag Paisley. Jeg tok en test av nye Urgen jeg Vaine og jeg kan si som så at hos meg får den 3/10. Det smakte som jeg ville likt det for 14 år siden da, veeeeldig søte greier Oi, du må ha lav søthetsterskel. Kan si mye om Red Sting (kjøpte det nå nettopp og drikker det as we speak), men veldig søt er ikke en av tingene. Både den orginale og Cola vil jeg si er søtere. Dog både smaker og lukter det kraftig av bringebær, men det har jeg ingen innvendinger mot. Vil si det er 8 eller 9/10, hvorav Urge Intense er 9/10 og Cola er 10/10. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Vil si det er 8 eller 9/10, hvorav Urge Intense er 0/10 og Cola er 10/10. Bare fiksa litt jeg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg synes den svarte Burn'en er best. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Der kan du begynne å snakke om søt smak, men liker den også. Jeg er egentlig veldig glad i søte ting, og da snakker jeg ikke bare om brus. ^_^ Endret 6. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror noen av dere har et litt rare smaksløker. Jeg synes ikke noen av de er søte jeg, ikke sånn som jeg forbinder med søtt ihvertfall. De er iallefall ikke i overkant søte. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Det å diskutere smak er alltid så givende! For min egen del har jeg endelig tatt av reguleringen etter to år, det føles merkelig ut Men, digg å bli ferdig med det også (gom i ett år, men det gjør ikke så mye) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke sant! Vi blir alltid så enige i de diskusjonene. ^_^ Jeg tror noen av dere har et litt rare smaksløker. Jeg synes ikke noen av de er søte jeg, ikke sånn som jeg forbinder med søtt ihvertfall. De er iallefall ikke i overkant søte. Er enig med deg jeg. Vet det er mange som synes de små påskeeggene (de i lilla kartong)er søte og kvalmende, men jeg og en i klassen hadde konkuranse for å se hvem som klarte å spise flest, hvor jeg klarte 11 og han 16. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal kjøpe en Burn når jeg er på butikken nå og så skal jeg fastslå hva den smaker en gang for alle. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk Lakus, vi trenger et fasitsvar i denne saken. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg har aldri smakt på en eneste energi-drikk (ala burn, battery, monster ol). Har jeg gått glipp av noe? Kaffe drikker jeg hver dag derimot. Selvlagd that is edit: Selvlagd i den forstand at jeg ikke lager filterkaffe/pulverkaffe Endret 6. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå