Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg har selvkontroll nok til å holde døgnrytmen i sjakk når jeg skal på jobb. Når jeg har fri er det ett fett, da kan det godt hende jeg snur døgnrytmen på hodet uten at det plager meg. edit; Nå skal det jo sies at det er lyst 24/7 om sommeren her i Tromsø, og mørkt 23/7 om vinteren Endret 5. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Sant! Elsker den stunden før byen våkner, er noe helt spesielt i å bare sitte ute i den varme, lyse natten og se ut over byen i de siste timene før den våkner. Edit: Døgnrytmen min er så og si ikkeeksisterene. Endret 5. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg må bruke piller jeg, for å holde døgnrytmen i sjakk. Om jeg ikke tar de blir alt snudd på hodet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Edit: Døgnrytmen min er så og si ikkeeksisterene. Frynsegoder av å være universitetsstudent. Jeg må bruke piller jeg, for å holde døgnrytmen i sjakk. Om jeg ikke tar de blir alt snudd på hodet. Det høres jævla slitsomt ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Egentlig ikke. Jeg tar de før jeg legger meg, sånn at det blir enklere og sovne. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Det skjønte jeg og, men det faktum at du trenger de. Hadde jeg hatt det slik hadde jeg tatt meg en tur til legen. edit; nå har sikkert du gjort det allerede, siden du har slike piller. >_> Endret 5. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ja. Jeg klarer meg ikke uten de pillene. Mulig jeg klarer å slutte med de en eller annen gang, men akkurat nå må jeg ha de. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Edit: Døgnrytmen min er så og si ikkeeksisterene. Frynsegoder av å være universitetsstudent. Kanskje. Det er uansett et faktum at uten noe som tvinger meg opp sover jeg 12-18 timer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ups, ble litt sent i dag gitt. Fikk kun bestilt 4 av de 7 t-skjortene jeg ville ha på Threadless (de to siste var utsolgt, to av dem var favoritter ) men får satse på restock om ikke så alt for lenge. God natt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hvilke kjøpte du da? Kan man ikke spørre de om de kan restocke? Endret 5. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jo, men en "vote" alene er ikke nok. Men siden de var populære blir det nok restock om en stund (threadless er ikke som andre internettbutikker vel og merke) De jeg kjøpte var disse: Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3 og siste som ikke var perfekt ("grafikken" var ikke helt topp) men jeg kjøpte den likevel, siden jeg ikke fikk de tre andre enda: Nr. 4 Og helt til slutt: http://www.webofentertainment.com/2010/04/little-chipmunks-story.html Naww Endret 5. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Prior har noen som du bare legger på rist i ovenen på 250 grader i 8 minutter ca. De smaker skikkelig godt og de er laget ordentlig. I dont think so... Har testet nye batteryen og urge intense red sting! Battery. 7/10 like god som den orginale. Urge intense. 7/10 mye bedre en den orginale. Man burde ha et lokk som man kan ta igjen på energidrikker fra og med 5dl. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg synes at er laget ganske bra. Jeg husker da McDonalds kom med nuggets, de var ikke noe å skryte av. De var rett og slett ekle. De fra Prior smaker godt og har ikke noen fettklumper og annet ekkelt inni seg. Så vidt jeg vet er de av ren kylling. Ny Battery? Hvordan ser den ut? Er det den som er på sånn flaske? Jeg smakte en som het Monster i dag. Den var god, men hadde litt rar ettersmak. Endret 5. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Yeah! Guttetur til Sverige er nå planlagt. Om en uke bærer det av sted. God natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Guttetur til Sverige. Høres risikabelt ut. ^_^ Urge intense. 7/10 mye bedre en den orginale. Hva? Hvis den er mye bedre en den orginale så må det jo bli 11/10. Den orginale er jo minst 8/10 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes at er laget ganske bra. Jeg husker da McDonalds kom med nuggets, de var ikke noe å skryte av. De var rett og slett ekle. De fra Prior smaker godt og har ikke noen fettklumper og annet ekkelt inni seg. Så vidt jeg vet er de av ren kylling. Ny Battery? Hvordan ser den ut? Er det den som er på sånn flaske? Jeg smakte en som het Monster i dag. Den var god, men hadde litt rar ettersmak. Den er helt lik bare rød... Nå ment jeg hvordan den var laget angående kvalitet på varer og etiske ting Visste ikke monster var kommet til Norge :o Håper det ikke går 100 år før den kommer til Troms... Guttetur til Sverige. Høres risikabelt ut. ^_^ Urge intense. 7/10 mye bedre en den orginale. Hva? Hvis den er mye bedre en den orginale så må det jo bli 11/10. Den orginale er jo minst 8/10 Den var 5/10 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Red Sting er 9/10, hvor Cola er 10/10. God natt folkens! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ah, tilbake frå ei veke i Alanya. Litt sol, varme og mykje Efes gjorde godt ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Herlig å sykle til skolen idag. Veldig fint vær i Trondheim. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Red Sting er 9/10, hvor Cola er 10/10. God natt folkens! Jeg tok en test av nye Urgen jeg Vaine og jeg kan si som så at hos meg får den 3/10. Det smakte som jeg ville likt det for 14 år siden da, veeeeldig søte greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå