Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har selvkontroll nok til å holde døgnrytmen i sjakk når jeg skal på jobb. Når jeg har fri er det ett fett, da kan det godt hende jeg snur døgnrytmen på hodet uten at det plager meg.

edit; Nå skal det jo sies at det er lyst 24/7 om sommeren her i Tromsø, og mørkt 23/7 om vinteren :p

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men en "vote" alene er ikke nok. Men siden de var populære blir det nok restock om en stund (threadless er ikke som andre internettbutikker vel og merke)

De jeg kjøpte var disse:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

og siste som ikke var perfekt ("grafikken" var ikke helt topp) men jeg kjøpte den likevel, siden jeg ikke fikk de tre andre enda:

Nr. 4

Og helt til slutt: http://www.webofentertainment.com/2010/04/little-chipmunks-story.html

Naww

Endret av Error
Lenke til kommentar

Prior har noen som du bare legger på rist i ovenen på 250 grader i 8 minutter ca. De smaker skikkelig godt og de er laget ordentlig.

I dont think so...

Har testet nye batteryen og urge intense red sting!

Battery. 7/10 like god som den orginale.

Urge intense. 7/10 mye bedre en den orginale.

Man burde ha et lokk som man kan ta igjen på energidrikker fra og med 5dl.

Lenke til kommentar

Jeg synes at er laget ganske bra. Jeg husker da McDonalds kom med nuggets, de var ikke noe å skryte av. De var rett og slett ekle. De fra Prior smaker godt og har ikke noen fettklumper og annet ekkelt inni seg. Så vidt jeg vet er de av ren kylling.

Ny Battery? Hvordan ser den ut? Er det den som er på sånn flaske?

Jeg smakte en som het Monster i dag. Den var god, men hadde litt rar ettersmak.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg synes at er laget ganske bra. Jeg husker da McDonalds kom med nuggets, de var ikke noe å skryte av. De var rett og slett ekle. De fra Prior smaker godt og har ikke noen fettklumper og annet ekkelt inni seg. Så vidt jeg vet er de av ren kylling.

Ny Battery? Hvordan ser den ut? Er det den som er på sånn flaske?

Jeg smakte en som het Monster i dag. Den var god, men hadde litt rar ettersmak.

Den er helt lik bare rød...

Nå ment jeg hvordan den var laget angående kvalitet på varer og etiske ting :p

Visste ikke monster var kommet til Norge :o Håper det ikke går 100 år før den kommer til Troms...

Guttetur til Sverige. Høres risikabelt ut. ^_^

Urge intense. 7/10 mye bedre en den orginale.

Hva? Hvis den er mye bedre en den orginale så må det jo bli 11/10. Den orginale er jo minst 8/10

Den var 5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...