Lakus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen her som har peiling på hva pianomusikken som starter ved 1:50 i denne videoen heter? Den er absolutt nydelig og jeg er sikker på at jeg har hørt den før et annet sted, eller iallefall et annet stykke som ligner noe forferdelig. http://www.youtube.com/watch?v=DrTiYzTXKc4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Glem det, det er jo selvfølgelig i Lost jeg har hørt den tidligere. Vakkert. http://www.youtube.com/watch?v=2Hre5fkdq-0 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Høres nesten litt ut som 1:55 i denne her: http://www.youtube.com/watch?v=s5ETlShWQ_g&feature=related EDIT: Du fant det, ja. Veldig fin musikk og genial serie. Endret 5. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Bare så synd jeg ikke finner sangen i Spotify. jeg finner de som har laget den/spilt den inn (Holywood Studio Orchestra), men ikke selve sangen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Så ut som en interessant serie du har funnet deg der, Lakus. Det skal sjekkes ut. Endret 5. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Æsj, jeg kjeder meg virkelig nå, tror nesten jeg ser dagens episode av nevnte serie én gang til.. EDIT: Lost, ikke univers-greia. Endret 5. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Så ut som en interessant serie du har funnet deg der, Lakus. Det skal sjekkes ut. Serien er veldig fin den, kanskje litt lite vitenskapelig, men det gjør den egentlig bare mye lettere å se på. Definitivt verdt en titt og den koster nesten ingenting på Play.com. Jeg fant forresten ut artisten bak låta og dens virkelige navn. +1 Shroom til internett. Artisten er Michael Giacchino og sangen heter Win One For The Reaper. Han har vært med på svært mye av Lost sitt soundtrack og alle låtene han har vært med på i Lost-sammenheng ligger på Spotify, men typisk nok ligger ikke soundtracket for sesong 1 der. Sesong er er jo da selvfølgelig den sesongen denne sangen bruktes. Sangen ligger dog på iTunes og jeg vurderer å kjøpe den. Kjøpt. http://www.youtube.com/watch?v=tkXwCcxJs5w Og med det setter jeg på serien igjen og følger med på Venus sin atmosfære. Endret 5. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) @AltF4: Nei dessverre, klarer ikke komme meg dit da. Ahh, bummer. Skal prøve HTML-trikseriet ditt nå, skrev ett heller stort innlegg om poeng-systemet i Splinter Cell: Conviction og jeg tror jeg ikke er ferdig enda, men jeg skulle hjem så da publiserte jeg så lenge. Det funket jo nesten ikke! Har fått bredden jeg ville ha, men den infobaren på høyresiden har havnet under bloggen. Endret 5. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) @ AltF4: Du bruker vel en annen mal da. Jeg bruker Minima malen. Hvis du går på innstillinger og utforming og velg ny mal, så kan du velge blant forskjellige maler. Jeg bruker den første der, som heter Minima. Hver mal har forskjellig oppsett. Mulig mitt triks bare funker på den malen. Ja, tar du for stor bredde havner den under bloggen. Prøv med litt mindre, det måtte jeg. Endret 5. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Var riktig mal og jeg brukte dine tall, men det var rett og slett slik at de tingene var plassert under bloggen - men jeg fikk fikset det og nå er den langt bortimot like praktfull som jeg drømte om at den skulle være. Tusen takk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg går og legger meg jeg, tidligvakt i morgen og greier. God natt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) God natt ja. Jeg skal ikke legge meg enda. Jeg drakk en ny energidrikk jeg ikke hadde sett før tidligere i dag, så jeg er i fyr og flamme. Endret 5. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Føler meg nesten aldri mer våken eller energisk etter å ha drukket slike drikker. Endret 5. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Samme her, koffein har null merkbar effekt på meg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg merker jeg har problemer med å sove og at jeg er mer våken lenge etter leggetid, når jeg har drukket energidrikk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Det store faremomentet er jo det at alt er så mye mer stille og rolig om nettene. Om man ser ut er det en ro man bare får når det er mørkt og det er rett og slett mye finere ute om nettene nå på sommerstid enn noen annen gang i året. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Enig. Minner meg om en sang som Herborg Kråkevik synger (jeg kan virkelig ikke skrive dialekt, så bear with me here): "En ska ikkje søve bort sumarnatta, ho er for ljos til det." Liker den strofen der veldig godt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Det store faremomentet er jo det at alt er så mye mer stille og rolig om nettene. Om man ser ut er det en ro man bare får når det er mørkt og det er rett og slett mye finere ute om nettene nå på sommerstid enn noen annen gang i året. Og dette er farlig hvorfor? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Fordi døgnrytmen kan stå i fare for å bli snudd helt på hodet. Deilig å være våken om kvelden/natta om sommeren. Varmt om dagen og litt svalt om kvelden og natta, noe som gjør det svært deilig å være våken i de timene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå