Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ut som en interessant serie du har funnet deg der, Lakus. Det skal sjekkes ut.

Serien er veldig fin den, kanskje litt lite vitenskapelig, men det gjør den egentlig bare mye lettere å se på. Definitivt verdt en titt og den koster nesten ingenting på Play.com. Jeg fant forresten ut artisten bak låta og dens virkelige navn. +1 Shroom til internett. Artisten er Michael Giacchino og sangen heter Win One For The Reaper. Han har vært med på svært mye av Lost sitt soundtrack og alle låtene han har vært med på i Lost-sammenheng ligger på Spotify, men typisk nok ligger ikke soundtracket for sesong 1 der. Sesong er er jo da selvfølgelig den sesongen denne sangen bruktes. Sangen ligger dog på iTunes og jeg vurderer å kjøpe den. Kjøpt.

http://www.youtube.com/watch?v=tkXwCcxJs5w

Og med det setter jeg på serien igjen og følger med på Venus sin atmosfære.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

@AltF4: Nei dessverre, klarer ikke komme meg dit da. :(

Ahh, bummer.

Skal prøve HTML-trikseriet ditt nå, skrev ett heller stort innlegg om poeng-systemet i Splinter Cell: Conviction og jeg tror jeg ikke er ferdig enda, men jeg skulle hjem så da publiserte jeg så lenge.

Det funket jo nesten ikke! Har fått bredden jeg ville ha, men den infobaren på høyresiden har havnet under bloggen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

@ AltF4: Du bruker vel en annen mal da. Jeg bruker Minima malen. Hvis du går på innstillinger og utforming og velg ny mal, så kan du velge blant forskjellige maler. Jeg bruker den første der, som heter Minima. Hver mal har forskjellig oppsett. Mulig mitt triks bare funker på den malen.

Ja, tar du for stor bredde havner den under bloggen. Prøv med litt mindre, det måtte jeg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Det store faremomentet er jo det at alt er så mye mer stille og rolig om nettene. Om man ser ut er det en ro man bare får når det er mørkt og det er rett og slett mye finere ute om nettene nå på sommerstid enn noen annen gang i året.

Og dette er farlig hvorfor? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...