Mokko Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Mattetentamen i dag, satser på sekser.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Mattetentamen i morgen, håper på en toer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk sekser på mattetentamen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg håper på å greie fireren på fredag, men regner med det blir 3 og i verste fall 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal kjøpe 6 t-skjorter fra Threadless i dag ^_^ Sitter bare og vurderer om jeg skal kjøpe Small eller Medium. Extra small t-skjortene var for små, og de kommer til å krympe enda litt til i vask. Tenkte først på small, men de er faktisk ikke så veldig mye større at det gjør noe, så kanskje jeg går for medium? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk sekser på mattetentamen Jeg er på "pro" gruppen i matte Der går ca 1/3 av 10. klasse. Snittet på mattetentamen var 5.25 o.O Jeg fikk 5+ Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Var snittet 5,25 i pro-gruppa, eller generelt sett? 5,25 er forresten overraskende godt Edit: Og så fikk jeg sekser på en engelsk-stil som vi skrev på skolen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 5. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk sekser på mattetentamen Jeg er på "pro" gruppen i matte Der går ca 1/3 av 10. klasse. Snittet på mattetentamen var 5.25 o.O Jeg fikk 5+ Så mange? :o Jeg har inntrykk av at 3/4 av tiendeklasse her er folk som så vidt greier 2+2.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk sekser på mattetentamen Fikk alt riktig på mattetentamen i 10. klasse jeg Alt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg fikk sekser på mattetentamen Jeg er på "pro" gruppen i matte Der går ca 1/3 av 10. klasse. Snittet på mattetentamen var 5.25 o.O Jeg fikk 5+ Så mange? :o Jeg har inntrykk av at 3/4 av tiendeklasse her er folk som så vidt greier 2+2.. Det var på "pro" gruppen, men ja det er sykt masse! Endret 5. mai 2010 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kveldens planer bestod egentlig i all hovedsak å lefle med Sam Fishers siste bedrifter, men den gang ei - sitter barnevakt for niesa mi. Låner søstern's minipc eller hva de nå kalles, overrsaskende digg tastatur men skjermen er skrale greier. Liten er den også. SO1, dere er mitt håp for kvelden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er nesten hjemme alene. Jeg må fikse mat selv og har kjøpt tortilla chips med salsadipp til, så kvelden kan bli ganske bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Steike, det hørtes skikkelig skikkelig godt ut! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Skal si deg hva som er godt, jeg. Hjemmelagd pizza på en onsdag! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal ha nuggets. Enkelt og greit å lage og smaker godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Skal si deg hva som er godt, jeg. Hjemmelagd pizza på en onsdag! Tok en grandis jeg, digg det også. Jeg skal ha nuggets. Enkelt og greit å lage og smaker godt. Hvordan tilbereder du det hjemme egentlig? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Prior har noen som du bare legger på rist i ovenen på 250 grader i 8 minutter ca. De smaker skikkelig godt og de er laget ordentlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ah ok. Høres jo godt ut det! Skal du forresten på forumtreffet i juni Cloudemyx? Endret 5. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Vil dere ha et tips? hell frityrolje i en kjele, varm til det nesten koker(småbobler) Putt så små biter av kyllingfilet oppi, voila! Hjemmelagde nuggets! Krydre som faen! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) @AltF4: Nei dessverre, klarer ikke komme meg dit da. Endret 5. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå