Nøtte Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Da er det nye tegnebrettet innlemmet ;D Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 En blanding av MacGyver og Jan Thomas. Tolk det slik du vil. God natt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 God Morgen Ser ut til at jeg får solgt iMacen min Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da er det nye tegnebrettet innlemmet ;D Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nøtte is teh pro! Ellers har jeg stått op nylig (etter en time eller to med iPhone gaming/surfing vel og merke) og jeg kan trekke et lettet pust mtp været. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bare 3 timer igjen av arbeidsdagen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror jeg er på kanten til sammenbrudd, for første gang i mitt liv. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror jeg er på kanten til sammenbrudd, for første gang i mitt liv. Si hva som plager deg da, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Joda, vi skal levere inn en film 27 mai basert på manuset mitt. Men så måtte vi ta å skrive manuset på nytt igjen og der sliter vi veldig. Og no begynne tidspresset å komme og. Er kvalm, svimmel, har skikkelig ondt i magen og nervøs. Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Så det du sier er at du skal forsake ditt eget manus til fordel for noen andres? =\ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, manuset mitt ble valgt av eksperter, bare for å si at vi må forandre hele greien. Skjønner ikke hvorfor den ble valgt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Den delen fikk jeg med meg. Dette er du altså lite villig til å gå igjennom, og hiver deg derfor med på noen andres prosjekt i stedet? Endret 5. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, er samme prosjektet, bare at vi må gjøre det helt om. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 "Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene. " - ?? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Joda, vi skal levere inn en film 27 mai basert på manuset mitt. Men så måtte vi ta å skrive manuset på nytt igjen og der sliter vi veldig. Og no begynne tidspresset å komme og. Er kvalm, svimmel, har skikkelig ondt i magen og nervøs. Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene. Ta en pause, gå en tur i sola og hør på litt musikk, og når du er tilbake forklarer du situasjonen til læreren og spør om assistanse. Du får jo uansett ikke gjort noe når du er kvalm, svimmel og har vondt i magen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Joda, vi skal levere inn en film 27 mai basert på manuset mitt. Men så måtte vi ta å skrive manuset på nytt igjen og der sliter vi veldig. Og no begynne tidspresset å komme og. Er kvalm, svimmel, har skikkelig ondt i magen og nervøs. Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene. Les artikkelen her så får du troen på deg selv tilbake Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Joda, vi skal levere inn en film 27 mai basert på manuset mitt. Men så måtte vi ta å skrive manuset på nytt igjen og der sliter vi veldig. Og no begynne tidspresset å komme og. Er kvalm, svimmel, har skikkelig ondt i magen og nervøs. Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene. Jeg kan ikke si noe om hvordan du føler det, men jeg ville ha bedt om hjelp fra noen voksne. Spørr om du kan få hjelp til og bli ferdig i tide. Tror det vil være veldig bra for deg om du fikk levert det inn Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Nye Photoshop er awesome. Endret 5. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 I know... men etter pcen min kresjet, så får jeg ikke kose meg med den lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå