Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det nye tegnebrettet innlemmet ;D

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

SketchbookPortaritself2.jpg

Nøtte is teh pro!

Ellers har jeg stått op nylig (etter en time eller to med iPhone gaming/surfing vel og merke) og jeg kan trekke et lettet pust mtp været.

Lenke til kommentar

Joda, vi skal levere inn en film 27 mai basert på manuset mitt. Men så måtte vi ta å skrive manuset på nytt igjen og der sliter vi veldig. Og no begynne tidspresset å komme og. Er kvalm, svimmel, har skikkelig ondt i magen og nervøs. Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene.

Lenke til kommentar

Joda, vi skal levere inn en film 27 mai basert på manuset mitt. Men så måtte vi ta å skrive manuset på nytt igjen og der sliter vi veldig. Og no begynne tidspresset å komme og. Er kvalm, svimmel, har skikkelig ondt i magen og nervøs. Har sendt mail til læreren og snakket med en av 2 på gruppen om dette. Han er enig med meg, vi skal spørre om vi kan fordele oss opp på de 2 andre gruppene.

Ta en pause, gå en tur i sola og hør på litt musikk, og når du er tilbake forklarer du situasjonen til læreren og spør om assistanse.

Du får jo uansett ikke gjort noe når du er kvalm, svimmel og har vondt i magen.

Lenke til kommentar

Les artikkelen her så får du troen på deg selv tilbake ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si noe om hvordan du føler det, men jeg ville ha bedt om hjelp fra noen voksne. Spørr om du kan få hjelp til og bli ferdig i tide. Tror det vil være veldig bra for deg om du fikk levert det inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...