Vistula Uhlan Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hm, du kan også installere Norsk (Bokmål) ordbok til Opera, om du ikke har det. Jeg synes det er kjekt å ha jeg. Nynorsk ordbok ftw! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 For de som måtte lure er den nye filmanbefalingen nå lagt ut og kan finnes på følgende link: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=5987&view=findpost&p=314679 Anbefaler alle med litt vett i hodet og god filmsmak å få med seg filmen. Så den på kino for en måned eller to siden. Morsom film med noen tankevekkere og en god dose svart humor Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Når jeg skulle skrive den lille setningen, var det røde streker under neste hvert ord. Da kjørte Opera muligens med engelsk ordbok? Tror ikke det... Hvor fikser jeg norsk ordbok? Høyreklikk et ord og velg 'Ordbøker'. edit; Det må faktisk være et ord du holder på å skrive/redigere, ikke fra hvilken som helst tekst på en side. Støvsugde PCn nå nettopp for første gang på over ett år. Det fantes nesten ikke et fnugg av støv i den. Yay for god luftgjennomstrøm. Endret 4. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Teste. Så det er sånn det funker. Smart. Kan være greit med røde streker. Litt irriterende å måtte redigere p.g.a feil. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 BumpTop, et program som gjør skrivebordet ditt litt 3D, var ganske så stilig. Finnes gratis her frem til 7. mai. http://bumptop.com/download.php Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Det har vært gratis lenge, men kanskje den datoen har noe med at Google nettopp kjøpte dem. Uansett ble det for min del en gimmick. Fences gjør allerede biffen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kommer nok til å oppleve det sånn etter noen dager jeg også, men er alltid skøy å teste slikt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Mmmeh, foretrekker skrivebordet mitt slik det er jeg. edit; Endret 4. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ich liebe schlüsselkäse! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ah, i morgen blir en herlig dag. Mattetentamen, Lost og Stimulus Package.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tror kanskje jeg må jobbe overtid i morgen jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Damn, "The Quest" til iPhone er et heftig bra spill! Er et rollespill som minner om de tidligste TES spillene, og de sier at med alle expansion packs som har kommet ut vil det ta over 100 timer å gjøre ferdig alle questene! I tillegg til at det er massivt så er det gøy også! Anbefaler sterkt å teste "The Quest Lite" som finnes på Appstore, og hvis du liker det, kjøp "The Quest Gold" (følger med hovedspillet + 3 expansions tror jeg det er). Koster vel 45,- Endret 4. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ahhh endelig er en lang dag med montering av nye møbler, flyting av gamle møbler og omrokkering av det salige rotet mitt over. Nå er det på tide å hvile på laubærene i et par år før jeg gjør noe sånt igjen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer med dagen, Gormers. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Litt morsomt at alle får regning på mellom 500 til 3000 til klasseturen 4 dager før vi drar som ingen vet noe om.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hør på dette, så glemmer du dine sorger. Wing – In The Ghetto Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg stikker til køys nå, men seriøst (misliker egentlig det ordet ) sjekk ut lite versjonen natta Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kjøpte meg serien Wonders of the Solar System på Play.com og nå er jeg like hektet som jeg alltid blir når jeg ser den slags serier. Selv om det meste er ting man kan fra før blir man like fengslet uansett. Bare èn episode til før jeg legger meg ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå