Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skulle skrive den lille setningen, var det røde streker under neste hvert ord.

Da kjørte Opera muligens med engelsk ordbok?

Tror ikke det... Hvor fikser jeg norsk ordbok?

Høyreklikk et ord og velg 'Ordbøker'. :p

edit; Det må faktisk være et ord du holder på å skrive/redigere, ikke fra hvilken som helst tekst på en side.

Støvsugde PCn nå nettopp for første gang på over ett år. Det fantes nesten ikke et fnugg av støv i den. Yay for god luftgjennomstrøm.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Damn, "The Quest" til iPhone er et heftig bra spill! Er et rollespill som minner om de tidligste TES spillene, og de sier at med alle expansion packs som har kommet ut vil det ta over 100 timer å gjøre ferdig alle questene!

I tillegg til at det er massivt så er det gøy også! Anbefaler sterkt å teste "The Quest Lite" som finnes på Appstore, og hvis du liker det, kjøp "The Quest Gold" (følger med hovedspillet + 3 expansions tror jeg det er). Koster vel 45,-

Endret av Error
Lenke til kommentar

Kjøpte meg serien Wonders of the Solar System på Play.com og nå er jeg like hektet som jeg alltid blir når jeg ser den slags serier. Selv om det meste er ting man kan fra før blir man like fengslet uansett. Bare èn episode til før jeg legger meg ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...