Bruker-163290 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Wow kontoen min OG mailen min hacket. Fy faen nå er jeg sur og lei meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) http://www.innlegg.n...=0entry314376 Heh, noen velger å bruke penger på andre ting enn det jeg gjør ser jeg Endret 4. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det var da voldsomt hvor stor andel av Fox News leserne som er republikanere. Obama-hatende republikanere faktisk. Gjerne med så ræva grammatikkunnskaper som mulig. @nubbiz: Bedriften du lager nettbutikk til i nettbutikken? Okei, det ble litt krøll :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå har jeg lastet ned Opera nettleseren. Hvorfor kommer det en rød strek under nesten alle ordene mens jeg skriver dette? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Høgreklikk i boksen, og klikk av stavekontroll. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Da var jeg straks ferdig med enda en filmanbefaling. Gikk oppsiktsvekkende fort å skrive en denne gangen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Da ble det borte. Takker Flosshatt. Må si Opera er annerledes enn IE. Uvant, men blir vel vant til det etter hvert. Endret 4. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hm, du kan også installere Norsk (Bokmål) ordbok til Opera, om du ikke har det. Jeg synes det er kjekt å ha jeg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er Opera 10.5 mye kjappere enn 10.0? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Stavesjekkere er da bare for pyser. Kan forstå at dyslektigere og yngre ungdom kan ha behov for det. Men vi store gutta må da kunne klare å skrive godt norsk vel? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så så Snorre, jeg er dritglad for å ha norsk stavekontroll i Chrome. Alt for flink til å skrive, trykke "Post" og så oppdage det halve lasset med skrivefeil som er å finne, for så å måtte redigere innlegget. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 *Humrer* Kjenner meg igrunnen litt igjen i det du sier. Det er ikke alltid man er årvåken nok til å legge merke til skrivefeil før innlegget er sendt avgårde til det store internett. Har igrunnen vendt meg til å ikke ha det, da jeg benytter Firefox til mine internett-behov. Men det er sikkert praktisk nok. Nå er jeg usikker på hvor gode disse stavekontrollene egentlig er. Spesielt Microsoft Office Word sin stavekontroll er håpløs. Halvparten av de påståtte skrivefeilene den finner er jo ikke skrivefeil. Som oftest er det snakk om at den ikke vet at de to ordene er et sammensatt ord, og dermed ber deg skille dem, eller at den ikke har ordet i riktig form i ordlisten. Nå har den norske ordlisten i OpenOffice vært noe bedre. Muligvis fordi det er andre folk som oppdaterer og håndterer den. Men har aldri synes disse stavekontrollene var veldig hjelpsomme. De er greie å ha dersom man skriver lange tekster og trenger hjelp til å luke ut de mest elementære skriveleifene. Men utenom det føler jeg de kommer til kort. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jo da, jeg har lagt til en hel del ord selv i Chrome, men den røde streker er allikevel effektiv. Da blir jeg i hvert fall klar over at det kan være noe feil, og da dobbeltsjekker jeg. http://www.innlegg.n...=0entry314376 Heh, noen velger å bruke penger på andre ting enn det jeg gjør ser jeg Haha fantastisk. Endret 4. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når jeg skulle skrive den lille setningen, var det røde streker under neste hvert ord. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 For de som måtte lure er den nye filmanbefalingen nå lagt ut og kan finnes på følgende link: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=5987&view=findpost&p=314679 Anbefaler alle med litt vett i hodet og god filmsmak å få med seg filmen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Er Opera 10.5 mye kjappere enn 10.0? Jepp, for ikke å snakke om at det er mye penere å se på. Anbefaler nyeste build, 3381; http://my.opera.com/desktopteam/blog/2010/04/30/fixing-crash-bugs-for-unix-beta-release Endret 4. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når jeg skulle skrive den lille setningen, var det røde streker under neste hvert ord. Da kjørte Opera muligens med engelsk ordbok? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hvordan kan internasjonalt samarbeid forhindre og eventuelt snu terrorisme? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når jeg skulle skrive den lille setningen, var det røde streker under neste hvert ord. Da kjørte Opera muligens med engelsk ordbok? Tror ikke det... Hvor fikser jeg norsk ordbok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå