Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"NEW YORK — Without fanfare, the United Nations this week elected Iran to its Commission on the Status of Women, handing a four-year seat on the influential human rights body to a theocratic state in which stoning is enshrined in law and lashings are required for women judged "immodest."

"Many women who do not dress modestly ... lead young men astray, corrupt their chastity and spread adultery in society, which (consequently) increases earthquakes," said the respected cleric, Hojatoleslam Kazem Sedighi.

GG.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt hvor stor andel av Fox News leserne som er republikanere. Obama-hatende republikanere faktisk. Gjerne med så ræva grammatikkunnskaper som mulig.

@nubbiz: Bedriften du lager nettbutikk til i nettbutikken? :p

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Nå er jeg litt sånn: Opera :unsure: Google Chrome

Får teste ut begge kanskje og se hvilken som er best.

Eg foretrekk Opera.

Jeg som blir 25 i år føler meg hvertfall som en gammel mann slik som dere snakker.

Hjelper det viss eg seier at du er halvvegs til 50?

Det var da voldsomt hvor stor andel av Fox News leserne som er republikanere. Obama-hatende republikanere faktisk. Gjerne med så ræva grammatikkunnskaper som mulig.

@nubbiz: Bedriften du lager nettbutikk til i nettbutikken? :p

Fox News er ikkje berre ein partisk nyheitskanal, det er også ein dårleg nyheitskanal...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...