Villanden Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Da blir det nok for mye for min slanke lommebok. Hvilken film skal du se? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Iron man 2 hadde jeg tenkt... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Isåfall har du noe å glede deg til. Var og så Iron Man 2 på søndag selv, og filmen var uten tvil en verdig oppfølger til eneren. Nesten så jeg ville sagt at den var bedre enn sin forgjenger. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 God morgen Tre timer med naturfag i strekk <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Den sjarmerende drittpcen min får ekstrem makeover denne uken. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Selvstudie til å jobbe med prosjekt nå, hmm klarer aldri å jobbe da. Blir pcen din fikset mye på da ? Endret 4. mai 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, han så en gang på den og lo... Den blir reinstalert og får både nytt batteri, og tastatur. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) God morgen Tre timer med naturfag i strekk <_< Pfft, det var sånne timer jeg ble B) til på skolen. D: Endret 4. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Det tar en evighet å legge inn produkter i en nettbutikk! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ingen som vil være med på kino i dag? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Skulle gjerne, men befinner meg ikke akkurat i oslo. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ahhh må ta en liten pause. Det er slitsomt å ommøblere, men samtidig er det godt med litt forandring. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 http://www.foxnews.com/world/2010/04/29/elects-iran-commission-womens-rights/ Det verste er at de snakker sant også: http://www.un.org/News/Press/docs/2010/ecosoc6419.doc.htm Ctrl-F "Iran", og les avsnittet som dukker opp når det nevnes for andre gang. Jeg tror trygt vi kan avvikle FN nå. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) "NEW YORK — Without fanfare, the United Nations this week elected Iran to its Commission on the Status of Women, handing a four-year seat on the influential human rights body to a theocratic state in which stoning is enshrined in law and lashings are required for women judged "immodest." "Many women who do not dress modestly ... lead young men astray, corrupt their chastity and spread adultery in society, which (consequently) increases earthquakes," said the respected cleric, Hojatoleslam Kazem Sedighi. GG. Endret 4. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva mener du? Driver og legger inn produktene til bedriften vi lager nettbutikk til i nettbutikken, samt oversetter hele butikken til norsk gjennom HTML koden. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Det var da voldsomt hvor stor andel av Fox News leserne som er republikanere. Obama-hatende republikanere faktisk. Gjerne med så ræva grammatikkunnskaper som mulig. @nubbiz: Bedriften du lager nettbutikk til i nettbutikken? Endret 4. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Wow! JEg har prøvd demoen til beat hazzard. Og for og si det mildt så blir man litt blown away! Makan til mye lyd lyd støy og alt på en gang. Syretrip! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Gikk plutselig opp for meg at Bybanen kommer. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Nå er jeg litt sånn: Opera :unsure: Google Chrome Får teste ut begge kanskje og se hvilken som er best. Eg foretrekk Opera. Jeg som blir 25 i år føler meg hvertfall som en gammel mann slik som dere snakker. Hjelper det viss eg seier at du er halvvegs til 50? Det var da voldsomt hvor stor andel av Fox News leserne som er republikanere. Obama-hatende republikanere faktisk. Gjerne med så ræva grammatikkunnskaper som mulig. @nubbiz: Bedriften du lager nettbutikk til i nettbutikken? Fox News er ikkje berre ein partisk nyheitskanal, det er også ein dårleg nyheitskanal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå