Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis vi skal begynne med veddemål så synes jeg du kan satse mer enn en knapp Villanden. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Enten er du meget spesiell, eller bare merkelig? Ment til RoR litt lengre opp btw. Han er virkelig begge deler, og det på en svært positiv måte. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hjernen min begynner å rote med meg. Det ene sekundet prøver jeg å finne noe. Det andre sekundet har jeg glemt hva det var jeg holdt på med. Så når jeg skal poste på forumet at hjernen min roter med meg idag, glemmer jeg ordet (roter) som beskriver hva hjernen min gjør med meg, og må gå inn på facebook for å finne det. Tror enkelte nerveceller i hjernen har gått ut i streik på grunn av mye overtid og lav tilførsel av de nødvendige vitaminer, mineraler, proteiner, antioksidanter og andre gode stoffer. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Høres ut som meg på en god dag det Snorre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Da har jeg ikke lyst til å være deg på en dårlig dag. *Humrer* Skjønt, noen ganger er det litt deilig å være litt fraværende. Slipper å tenke så mye da. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Det blir veldig slitsomt til tider. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Du tror ikke det kan være fordi du røyker hver eneste gang jeg ser deg Snorre. Et glass kaldt vann vil kurere den følelsen du har nå. Han er virkelig begge deler, og det på en svært positiv måte. Å du altså! Edit: Hva er det som blir slitsomt? Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Følelsen av å være 'tåkete' i hodet, som jeg har ganske ofte. ^^ edit; nei, jeg utnytter meg ikke av rusmidler. xD Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Å hadde det bare vært så vel. Røyking kurerer jo som alle vet alt i verden. Nuvel. Nå er det på tide for denne gamle traveren å legge seg. Og jeg føler meg berettiget til å kalle meg selv en gammel traver når jeg nå nærmer meg 22 år. Har i beste fall sikkert levd en fjerdedel av livet mitt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Fjerdedel av livet ja, ikke minn meg på det =\ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Ikke si sånt da, det innebærer at jeg også snart er en gammel traver. Føler trangen til å si "ungdommen i dag" sakte, men sikkert sniker seg innpå meg. Og Vaine, jeg tror den setningen vil være bedre for deg hvis du benytter deg av ordet benytter. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hysj med deg! Nå skal jeg utnytte meg av sengens fulle potensiale som energilader og faktisk sove. Lenge leve tåkeheimen! Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hehe, ønsker deg en fortreffelig natt videre i alle fall. Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg som blir 25 i år føler meg hvertfall som en gammel mann slik som dere snakker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg hater jobben min... Ser jeg går glipp av uendelig mye morro her! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg følte meg ung helt til jeg flyttet inn med noen yngre enn meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Vil noen gå på kino med meg i morra? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis du spanderer flyreise fra Trondheim, kinobillett og snacks, så er jeg med Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Kan bli med på kinobillett og snacks... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hadde blitt med deg jeg hvis jeg bodde litt nærmere. Edit: Og med all denne røykingen de driver med på island kunne jeg bli stuck i Oslo. *grøss* Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå