Bloodlines Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Vær patriotisk nå, for norge! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Opera er norsk! Tja, det huset i bjørvika svir i alle fall fremdeles i lommeboka. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hihihi, den var ganske morsom. Den nyeste Family Guy-episoden var forøvrig sjef. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) @RoR Sikker på at det ikke var de 5-6 spillene du har kjøpt hittil denne mnd? Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 @RoR Sikker på at det ikke var de 5-6 spillene du har kjøpt hittil denne mnd? Oops. Hysj! Det var jo det vi ikke skulle snakke mer om, du husker hvordan det gikk sist. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Da du endte opp med å selge visse tjenester på domus kaia? Det husker jeg ingenting av... >_> Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hvor mange ganger må jeg si unskyld. Det var jo du selv som sa du ikke hadde noe i mot å jobbe for pengene. ^_^ Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ah, nå må ikke du komme på skrøner for å redde skinn her Mr. Det var Resonneringens Ridder som trengte penger den gangen. edit; det blir ikke riktig, blir det vel? Resonnering er vel reasoning på engelsk. >_> Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bruker også Firefox. Gjort det i mange år nå. Har testa ut Opera, Chrome og Safari, men ingen av dem gav meg noe spesielt. Så jeg holder meg trofast til min gamle rev. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) SNIP edit; det blir ikke riktig, blir det vel? Resonnering er vel reasoning på engelsk. >_> Det stemmer. Ressonering er reasoning på engelsk. Rider of Reason blir direkte oversatt rytter av fornuft. Altså fornuftens rytter. Hvorvidt denne fornuftens ridder faktisk er en mann av fornuft er en annen sak. Edit: Jeg sier ikke at han ikke er en fornuftens mann selvsagt, men det avgjøres vel strengt tatt ikke av et nick. Endret 3. mai 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ah, nå må ikke du komme på skrøner for å redde skinn her Mr. Det var Resonneringens Ridder som trengte penger den gangen. edit; det blir ikke riktig, blir det vel? Resonnering er vel reasoning på engelsk. >_> Så det er fordelingen av pengene du er sur for altså. Rett det ja, Reason oversettes vel bare som Grunn og/eller Fornuft. Så jeg holder meg trofast til min gamle rev. Du fant ut av den hemmeligheten du også ja. Edit: Hey! Ingen grunn til å begynne med skitne triks her Snorre. Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ahem, *Resonnering. >_> Fornuftens Ridder passer bra det. edit; da er det leggetid for meg. God natt godtfolk, og deg RoR. Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Åjo. Skitne triks er jo så morsomme! Hvordan ellers skal jeg kunne underholde meg selv i disse travle studenttider? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) God natt godtfolk, og deg RoR. God natt ja. Hey, vent nå litt. "og deg", hva skal det bety? Edit: Å du kommer nok på noe Snorre. Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har vært borte fra innlegg.no så lenge at jeg ikke helt forstår de indre rekkene her. Men jeg håper det var en uskyldig hentydning det der. ^^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Enten er du meget spesiell, eller bare merkelig? Ment til RoR litt lengre opp btw. Endret 3. mai 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Enten er du meget spesiell, eller bare merkelig? I can't be both? @Snorre: Det er det der er. Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Holder en knapp på merkelig Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 You most certainly can... Me thinks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå