Laland Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Gledelig. Har tilbrakt dagen med future Ms. Laland og kommer nå hjem til Halo: Reach beta. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har IE8 og Opera 10.53 på PCn min her, og de få gangene jeg må ty til IE (nettbank hovedsakelig) gremmes jeg over hvor tregt og lite 'smooth' IE faktisk er, kontra Opera og Chrome. For ikke å snakke om mangelen på funksjonalitet. Du vet ikke hva du har savnet før du har det, for å si det slik, når det gjelder ting som Speeddial, gestures, og smooth scroll. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Ja kanskje jeg tester det ut en dag. Opera nettleseren altså. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Gledelig. Har tilbrakt dagen med future Ms. Laland og kommer nå hjem til Halo: Reach beta. Date? Fortell! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Næææ.. er ikke stort å fortelle! Det var gledelig. Rett og slett! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Så sikker på at hun er den rette ? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Næææ.. er ikke stort å fortelle! Det var gledelig. Rett og slett! Vel, lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nuvel. Jeg liker ikke å spekulere i annet når jeg er på vei inn i et forhold. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe, det skal man vel ikke. Men good luck. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Joda, takk for det, takk for det! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Det var CSS du brukte for å justere bredden, så good on you. <-- første gang jeg har brukt den. Jeg husker ærlig talt ikke om blogspot-blogger har et eget stylesheet eller bare smekker alt i html-filene. Men da vet jo strengt tatt alt du trenger for å skrive en nettside. Nå har jeg skrevet på engelsk om sosialkommentar- og kritikk i gamle og nye medium. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Det stod bare HTML så jeg antok at det var det det var. Har jo hørt om CSS også, men aldri satt meg inn i det. Synes det var litt moro, så det er noe jeg kunne tenkt meg å lære ordentlig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Joda, takk for det, takk for det! Gratulerer! Flott å høre at det skjer ting med det motsatte kjønn! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Ja kanskje jeg tester det ut en dag. Opera nettleseren altså. Har hatt Opera, chrome, IE, safari, icab, netscape ++. Google Chrome er best Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor er den det? Hvilke funksjoner har den som f.eks Opera ikke har? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) HTML og CSS er egentlig ikke så komplisert. Vel, hvis man ser bort ifra alle problemene man får med å få CSS-en til å sammarbeide med de ulike Internet Explorer-versjonene. Spesielt IE6, som har tidenes dårligste støtte for internett-standarder. Dessverre er det vel så mye som en fjerdedel av internett som fortsatt sitter og piner seg selv med denne nettleseren. Tror det har noe med bedriftsmarkedet og gamle ASPX-løsninger å gjøre. IE7 og IE8 har blitt noe bedre på å støtte standardene, men er langt på nær like flink som Firefox, Opera, Chrome og Safari. Men om du skal lære deg å lage websider, anbefales det å bruke XHTML først som sist. En del vil sikkert hevde at det er like greit å bruke HTML. Det er noen småforskjeller her. XHTML er blant annet strengere på syntaks. Der man i HTML gjerne kan glemme et par slutt-tags eller backslash-er er man i XHTML nødt til å ha helt korrekt syntaks. Selv om HTML kanskje er et mer tilgivende markup-språk, er det greit å bruke XHTML, for da vet man hvertfall at den "koden" man skriver faktisk er riktig. Edit: Den største forskjellen mellom Opera og Chrome er vel at Chrome kjører hver fane i nettleservinduet som en egen prosess i Windows. Så dersom du får problemer med innholdet i en fane (Flash får nettleseren til å krasje eller noe annet slikt) er det bare den ene fanen som påvirkes. I tillegg til dette har vel Chrome et noe mer minimalistisk design, og tettere integrasjon mot googles tjenester? Endret 3. mai 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg gikk tilbake til Opera fra Chrome da jeg oppdaget at Chrome har en merkelig måte å spille av GIFer på, i tillegg til at extension-variantene av smooth scroll, gestures og speeddial slettes ikke var så bra som Operas original. Hastighetsforskjellen de to nettleserne imellom er ikke nevneverdig. Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nå er jeg litt sånn: Opera :unsure: Google Chrome Får teste ut begge kanskje og se hvilken som er best. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) IE, Opera, Chrome, osv. for et rot. Ser ingen grunn til å bytte fra alltid så trofaste Firefox jeg. Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nå er jeg litt sånn: Opera :unsure: Google Chrome Får teste ut begge kanskje og se hvilken som er best. Opera er norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå