Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sparkesykkel er indeed gøy. Bare litt upraktisk her hvor jeg bor. Finnes jo bare bratte bakker her omtrent. Husker jeg faktisk klarte å svi hull i sålen på jobbeskoen min en gang jeg kjørte ned fjellet på sparkesykkel. Hadde vært greiere om jeg hadde bodd et sted med litt flatere bakker gidt.

Lenke til kommentar

Jeg kan ingen verdens ting om HTML og sånt, men allikevel klarte jeg å fikse på bredden der teksten skal stå på bloggen min helt på egen hånd. Jeg faen meg smart. S-M-R-T :whistle: B)

Do tell!

Spiller Splinter Cell: Conviction med Vrengtpolvott jeg. Jaggu meg moro!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg kan ingen verdens ting om HTML og sånt, men allikevel klarte jeg å fikse på bredden der teksten skal stå på bloggen min helt på egen hånd. Jeg faen meg smart. S-M-R-T :whistle: B)

Hvis du definerer bredden i ren html, er ikke det så kjempesmrt.

Hvordan er Halo: Reach?

Lenke til kommentar

Jeg har hjulpet en kamerat med å feire 18års dagen hans på en mandag (Altså ingen drikke). Han fikk en Doris, og en "Tiger got Wood" film. Vi spiste kebab, hvorav jeg ba om å få så sterk kebab de klarte å lage, noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen. Og vi så på Iron man 2. I alt en fin kveld selvom den avsluttes altfor tidlig.

Lenke til kommentar

Do tell!

Putter greia i en spoiler jeg.

Det første bilde er bare et screenshot av blogg som bruker samme mal som meg. Jeg bruker Minima Dark. Du kan se at det området der skriften er på, er veldig smal og har ikke noe særlig bredde. Nederst på det bildet har jeg satt noen streker. Det hadde vært fint om den var så bred som jeg har tegnet opp. På det andre bildet har jeg satt to piler mot der du skal endre på tallene. Husker ikke hva som var der i utgangspunktet men for å få det sånn som bloggen min er nå, må du bruke de samme tallene. Bare å gå på innstillinger - utforming og rediger HTML. Dette forutsetter at du bruker Minima malen da.

blogg.jpg

html.jpg

Hvis du definerer bredden i ren html, er ikke det så kjempesmrt.

Hvordan er Halo: Reach?

Ja, som jeg sa så vet jeg ingenting om HTML og det greiene der. Alt jeg gjorde var å endre på noen tall på den malen til bloggen min under "rediger HTML", som gjorde at der teksten skal stå var bredere enn det den var i utgangspunktet. Jeg visste ikke hva jeg drev med, men på et vis funket det og ble sånn som jeg ville at det skulle være.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

All I see is internet explorer. And I dont like it!

I say old bean! Is this fact or a clever ruse? :hmm:

Edit: Serr... spiller det så forbanna stor rolle om jeg bruker IE? :huh:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...