Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^

Men er det noen som husker siden der det var knapper med masse gøye lyder?

www.instantsfun.es Yay!

Jeg var fast bestemt på at jeg skulle høre en sang på spotify når jeg kom hjem, men når husker jeg virkelig ikke hvilken det var. Derfor satt jeg på Electric Light Orchestra – Mr. Blue Sky i stedenfor og storkoser meg. Elsker den sangen!

Ellers har jeg fått de to t-skjortene mine fra Threadless. Har aldri kjøpt klær via internett før så jeg var naturligvis litt spent.

Den dårlige nyheten er at de er litt for små, men den gode nyheten er at Threadless har feil mål på siden sin, noe som betyr at jeg er stor nok til å bruke small, og får derfor et mye større utvalg! :D

Edit: Og ja, jeg elsker sommer og sol, man blir så glad av det!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har våknet etter et par timer med søvn etter dagens nynorsk tentamen som gikk helt greit. Har enda ikke startet på tysk fremføring i morgen, så får gjøre det før treninga i kveld gitt.

Fint vær her, men blåser kaldt! Like greit når jeg sitter her og teller penger samtidig som jeg driver storhandling på nett med moderns kredittkort. Konf for the win!

Lenke til kommentar

Så kult at du hører på ELO error! Det gjør nemlig jeg og!

Husker i Svelvik der jeg vokste opp, der brukte alle konf pengene på båt. Jeg kjøpte en 8 fots With Dromedille med 20 hester, en mer håpløs båt skal en jaggu leite lenge etter.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Jeg er ganske nylig blitt ELO-fan faktisk. Hørte vel Mr. Blue Sky på pils eller popquiz eller noe sånt og jeg elsker den (enda mer etter at jeg har hørt den ett par ganger. Den er jo litt smått sær).

Har du noen anbefalinger? (snakker om ELO ofc)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det som forresten er litt morsomt er at jeg har fri 13, 14, 15, 16 og 17 mai.

13 - Kristi Himmelfarts

14 - Inneklemt dag

15 og 16 - Helg

17 - 17. mai

18 - Komme på skolen og vite hva jeg kommer opp i i muntlig og så dra hjem igjen.

Endret av Error
Lenke til kommentar

13 - Kristi Himmelfarts

14 - Inneklemt dag

15 og 16 - Helg

17 - 17. mai

18 - Komme på skolen og vite hva jeg kommer opp i i muntlig og så dra hjem igjen.

Litt morsomt at jeg skal til Stockholm HELE DEN UKEN!!!! Fuck yeah! Klassetur, jeg gleder meg :D

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

13 - Kristi Himmelfarts

14 - Inneklemt dag

15 og 16 - Helg

17 - 17. mai

Jeg har fri på samme dagene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...