Mokko Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Skole kl 08.25 i morgen jeg også.. klokken er allerede to og jeg er ikke det minste trøtt. Skole kl 08.25 i morgen jeg også.. klokken er allerede to og jeg er ikke det minste trøtt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Cluet er å ikke legge planer for så tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Noen har skjønt det! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg er fortsatt oppe, i morgen blir en drittdag. Skal legge meg kl 03.00, though. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 God morgen. Fri første økt, så tenkte jeg kunne holde dere som har stått opp med selskap. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke fri, men jeg er meget fornøyd med dagen så langt allikevel. Mine siste tentamener er gjennomført. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Herregud jeg er glad jeg la meg da jeg gjorde det og ikke senere. Er så hinsides trøtt at det er helt jævlig. Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor manuset mitt ble valgt, når vi må skrive om hele greien. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor manuset mitt ble valgt, når vi må skrive om hele greien. Så teit! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Content Aware funksjonen i CS5 er awesome ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke fri, men jeg er meget fornøyd med dagen så langt allikevel. Mine siste tentamener er gjennomført. ^_^ Allerede? Bah. Er ikke ferdig med studiene før 12. juni eller noe jeg. :\ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Content Aware funksjonen i CS5 er awesome ^^ Må vise noen eksempler Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Fungerer det på klær? ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke fri, men jeg er meget fornøyd med dagen så langt allikevel. Mine siste tentamener er gjennomført. ^_^ Allerede? Bah. Er ikke ferdig med studiene før 12. juni eller noe jeg. :\ Jeg har eksamener, da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Mangler bare Engelsk Tentamen. Den må jeg vente på svar for når jeg får ta. Noen som har lyst på is? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Har sykt lyst på is nå.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Kom deg til ski så kan du sikkert få en^^. Når jeg er i ski da såklart. Om noen timer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 ^^ Men er det noen som husker siden der det var knapper med masse gøye lyder? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) For de av dere som lurer på hva Heidi skrev så var det en link til en av de stereotypiske finne-nitten-milliarder-av MW2 noscope-vidoer. Den så bortimot sånn ut: Endret 3. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå