Paisley Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Da er konfirmasjonsfeiringen nesten ferdig, noen gjester igjen som skal være her litt lengre, ellers er konfirmasjonen ferdig. Uten tvil en herlig dag med en høytidelig og overraskende fin stund i kirken, tiltross for at jeg faila med takten som korsbærer. Feiringen hjemme gikk strålende og kost meg mase. Pengene er talt og det blir netthandel de nærmeste dagene for å si det slik. En strålende dag og et minne for livet. Kanskje min beste dag i livet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer! Konfirmasjoner er vannvittig hyggelige. Alle i familien treffer hverandre og det er bare lykke og glede. Rett og slett vannvittig koselig. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Da er konfirmasjonsfeiringen nesten ferdig, noen gjester igjen som skal være her litt lengre, ellers er konfirmasjonen ferdig. Uten tvil en herlig dag med en høytidelig og overraskende fin stund i kirken, tiltross for at jeg faila med takten som korsbærer. Feiringen hjemme gikk strålende og kost meg mase. Pengene er talt og det blir netthandel de nærmeste dagene for å si det slik. En strålende dag og et minne for livet. Kanskje min beste dag i livet! Gratulerer! Stepp inn i de voksnes rekker med måte o høye beskytter av Drammen Hehe, det der er noe jeg aldri kunne satt meg ned og hørt på, omfattende som musikksmaken min er. http://open.spotify....mZ74D1SZ2jEt3qm Jeg syns det er fantastisk. Herlig driv og jeg elsker bruken av piano. Queens Of The Stone Age – Go With The Flow og Make It Wit Chu er også herlige låter med piano. Synd de ikke har mer av de igrunn Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Da er konfirmasjonsfeiringen nesten ferdig, noen gjester igjen som skal være her litt lengre, ellers er konfirmasjonen ferdig. Uten tvil en herlig dag med en høytidelig og overraskende fin stund i kirken, tiltross for at jeg faila med takten som korsbærer. Feiringen hjemme gikk strålende og kost meg mase. Pengene er talt og det blir netthandel de nærmeste dagene for å si det slik. En strålende dag og et minne for livet. Kanskje min beste dag i livet! Gratulerer! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer Paisley, konfirmasjon er alltid hyggelig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer Paisley. Konfirmasjonen er den beste stunden i ungdomslivet ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer Paisley. Konfirmasjonen er den beste stunden i ungdomslivet ^_^ Fullstendig uenig, men så hadde jeg et aktivt sexliv og. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer med vel overstått Paisley! Og ja Mammakamel, helt enig. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nei må nesten sette meg på verandaen og se fotballkampen, eller kanskje kan vi finne en plass å lure oss inn. Latterlig, TIL var matchens klart beste lag, de vant nesten alle duellene. Likevel ble det uavgjort Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) @Vaine: Enig! Var oppfriskende å stå ute i regnet da. Vurderte faktisk å gjøre noe sprøtt på verandaen, da den sees av kamera i kampen ganske ofte. Endret 2. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men LSK putta 4 mål. Hva i.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hmm, er svært fristet til å kjøpe Spotify Premium. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå skal jeg ut å spille noe Frode Øverli liker å spille ^^ Kan det tenkes å være fotball du skal spille? Isåfall. Kos deg. Nei, det var golf Og ja, det er fatisk noe Øverli digger å spille. Seriøst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men LSK putta 4 mål. Hva i.. målet til motstanderen? Ballene fra Lillestrømspillere. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Skal til Drammen neste uke til konfirmasjonen til kusina mi ^^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg skal til Tromsø neste helg til konfirmasjonen til søstera mi. ^^ ... wait what. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Det blir litt langt å dra synes du ikke? ^_^ Endret 2. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men LSK putta 4 mål. Hva i.. målet til motstanderen? Ballene fra Lillestrømspillere. Jeg ringer standup Norge F4. Dette er så morsomt at det MÅ være penger i det Jeg trodde ikke du fulgte med på fotball. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Haha oh the flattery! Jeg følger med når Lillestrøm vinner ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå