Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Da er konfirmasjonsfeiringen nesten ferdig, noen gjester igjen som skal være her litt lengre, ellers er konfirmasjonen ferdig.

Uten tvil en herlig dag med en høytidelig og overraskende fin stund i kirken, tiltross for at jeg faila med takten som korsbærer. Feiringen hjemme gikk strålende og kost meg mase. Pengene er talt og det blir netthandel de nærmeste dagene for å si det slik.

En strålende dag og et minne for livet. Kanskje min beste dag i livet! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er konfirmasjonsfeiringen nesten ferdig, noen gjester igjen som skal være her litt lengre, ellers er konfirmasjonen ferdig.

Uten tvil en herlig dag med en høytidelig og overraskende fin stund i kirken, tiltross for at jeg faila med takten som korsbærer. Feiringen hjemme gikk strålende og kost meg mase. Pengene er talt og det blir netthandel de nærmeste dagene for å si det slik.

Gratulerer! Stepp inn i de voksnes rekker med måte o høye beskytter av Drammen :)

Hehe, det der er noe jeg aldri kunne satt meg ned og hørt på, omfattende som musikksmaken min er.

http://open.spotify....mZ74D1SZ2jEt3qm

Jeg syns det er fantastisk. Herlig driv og jeg elsker bruken av piano. Queens Of The Stone Age – Go With The Flow og Make It Wit Chu er også herlige låter med piano.

Synd de ikke har mer av de igrunn :(

Lenke til kommentar

Gratulerer!

Lenke til kommentar

Nei må nesten sette meg på verandaen og se fotballkampen, eller kanskje kan vi finne en plass å lure oss inn. :ph34r:

Latterlig, TIL var matchens klart beste lag, de vant nesten alle duellene. Likevel ble det uavgjort :(

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ut å spille noe Frode Øverli liker å spille ^^

Kan det tenkes å være fotball du skal spille? Isåfall. Kos deg.

Nei, det var golf :p

Og ja, det er fatisk noe Øverli digger å spille. Seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...