Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei denne søndagen har faktisk vært veldig fin sier jeg!

Sola skinner, jeg spiller et spill jeg faktisk syns er moro, det er nesten så det er liv i SO1 og det er god steming jevnt over.

Ja, så bra er denne søndagen faktisk, at jeg skal krone den med en halvliter til middagsmaten!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hører du på Arcturus Vaine? Hadde jeg aldri gjetta.

Hey, nå minte du meg på å sjekke om Borknagar var på Spotify, og det var de! Savnet denne låta, som inneholder en av de keyboardsoloene jeg virkelig elsker. Og god bruk av Simen "Vortex" Hæstnes på cleanvokal, noe Dimmu Borgir klarte på ett album - hvor han var gjesteartist.

Borknagar – Ad Noctum

Det er forøvrig samboeren til Lise Myhre. De har en sønn som heter Storm, go figure.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

.... odds.

http://open.spotify....jcjpo4mz4RF3Inv

Forøvrig Dimmu's beste sang IMO.

De senere platene har vært forferdelige i mine ører. Alt for kjedelige og nesten blottet for de virkelig gode låtene til fordel for mer enkle rett-frem låter.

Dette er min store favorittlåt av Dimmu Borgir. Spiritual Black Dimensions er dere store album og ett av mine absolutt favorittalbum, denne låta er kronen på verket. Dessverre er det liveversjonen som er på Spotify, men den er rimelig god den også. Dimmu Borgir – The Insight And The Catharsis

En av grunnene til at jeg liker den er fordi den viser hvor bra det høres ut Vortex virkelig drar på. Men det kommer ikke så godt frem i liveversjonen.

Dette er metall jeg aldri har taklet. Det blir for det første ikke tungt bare fordi man legger på en sky av lyd i bakgrunnen, og det blir ikke dritfett bare fordi man har ei dame som synger. Det er så oppskriftsmessig musikk at jeg får noia.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...