AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jepp, på vei selv nå. Skulle egentlig gå i sta, men /b kom i veien. Uansett, god natt! Egentlig skulle jeg legge meg tidligere og lese litt, men den gang ei. Det blir vel en side før jeg slokner. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 @ Cloudmyx: Ooooh, fancy. Komponisten som satt og snekret sammen midi-ene til Windows har hatt det litt gøy merker jeg. ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg kjenner morsinstinktet våkner til liv når jeg tilbringer tid med nevøen min. Merker vel noe som kan kalles farsinstinkt i slike situasjoner jeg også, men når flertallet av de 17 er samlet kveles det ganske fort. ^_^ Faen da! Nå er rommet mitt rotete igjen... Hvordan skal det gå når jeg flytter for meg selv... Det er et enkelt svar, det kommer ikke til å gå. Det vil si, det er ryddig når det kommer gjester, og hver gang min rotofobiske mor stikker innom. Endret 1. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ohhh i didnt know!! Kul sang! Dobbel lønn i dag! Pure awesomeness. Tjener 310 kr timen da ;D Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Faen da! Nå er rommet mitt rotete igjen... Hvordan skal det gå når jeg flytter for meg selv... Det er et enkelt svar, det kommer ikke til å gå. Det vil si, det er ryddig når det kommer gjester, og hver gang min rotofobiske mor stikker innom. Låser rommet istedet jeg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hehe ja det er jo også en mulighet. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 @ Cloudmyx: Ooooh, fancy. Komponisten som satt og snekret sammen midi-ene til Windows har hatt det litt gøy merker jeg. ^^ Hva skjedde? Jeg fant ikke filen på denne pc-en. ._.Gidder ikke sjekke på den andre, tell me, tell me. I has new avatar Og en skrivefeil i signaturen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Andre som ikke får logget på MSN? Fullførte Uncharted 2 i dag, en lang reise i "dårlig til gjennomsnittlig med enkelte tilslag av bra" er over. Men det var allikevel moro. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg får logget meg på MSN helt fint. Bruker Pidgin om det skulle ha noe å si. Ellers kan jeg opplyse om at det nå ligger en ny filmanbefaling ute, for de som måtte være interessert. Linky Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå skal jeg ut å spille noe Frode Øverli liker å spille ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kan det tenkes å være fotball du skal spille? Isåfall. Kos deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jeg skal spille Splinter Cell: Conviction. Det slår meg som et spill det skal bli utrolig kult å gå gjennom! Sett rent bort i fra at det er litt vel langt mellom hver lagrestasjon. Og at Ubisoft skal oversette alt til norsk. Selv om det ser unektelig tøft ut med den norske skrifta på veggene er det noe latterlig galt med å kalle gadgets for "dingser". "Jeg er superspionen Sam Fisher, og jeg bruker for eksempel en SC3000 angrepsrifle, en SM-20 autmoatisk maskinpistol og en Deasert Eagle, mens denne dingsen er til å drepe folk i skyggene med". Det passer bare ikke sammen. Endret 2. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Husker jeg digget de første Splinter Cell-spillene jeg. Når spillene fortsatt handlet om å snike seg rundt i mørket og bruke ulike gadgets og våpen for å lokalisere og ta ut fiender. Det var bare utrolig artig å henge opp ned fra taket og ta ut en intetanende vakt. Eller å slepe med seg lik for å ikke bli oppdaget av neste vakt-patrulje. Fjernstyrte kameraer man kunne skyte bort på vegger og tak unna, for så å se hva som fantes rundt der var jo også utrolig praktisk. Føler Splinter Cell-serien ble litt vel forenklet med Double Agent-utgivelsen, hvor de fleste elementene som gjorde det første spillet så genialt, var erstattet til fordel for action-elementer. Edit: Kanskje dagens spillere ikke har tolmodighet nok til å spille et hardbarket snike-spill. Det må jo ikke gå for lang tid mellom hver gang de får lov til å drepe noen må skjønne. Endret 2. mai 2010 av Snorre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg spilte det første spillet og mens det hadde noen håpløse løsninger som den "bli sett maks to ganger"-greia og et rekke gadgets (ok, dingser) jeg aldri følte jeg hadde bruk for så var det allikevel moro. Problemet mitt var at jeg spilte det spillet like etter Metal Gear Solid, og som svoren MGS-fan ble Splinter Cell litt for lite spennende. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Bloodlines, trå varsomt! Får nok gjøre det. Men vet aldri Hadde aldri hørt om og oppdaget serien om det ikke var for Ethram (Marthe) sine poster her på forumet. Så noe får jeg da ut av forumet her. Også må jeg jo passe på at forumet ikke går rett vest heller. ^^ *Føle seg litt stolt. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Conviction er skamkult, men jeg følte meg mer som barnet til Jason Bourne og James Bond enn jeg følte meg som noen lyssky spion. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Så bra da. I et utviklerintervju sa de at det var nettopp det de gikk etter. God stemning i går. Dårlig stemning i hodet mitt nå. Heldags franskprøve i morgen. *sigh* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Joda, det er kult det, men jeg synes egentlig ikke de da trenger å bruke Splinter Cell navnet. Dette er jo milevis unna de foregående spillene. Jeg skjønner jo at dette er en fortsettelse på Sam sin historie, men utover det så er det fint lite som minner om tidligere Splinter Cell spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå